abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213160152
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Fries is een officiële taal in NL dus enkel daarom al de taak van de overheid om dat de bevorderen/in stand te houden en niet enkel van de provincie. Toch knap dat Chris over zoiets simpels als dit ook al onzin kan verkondigen.
Dit ja. We hebben al genoeg cultuurrelativisten in dit land.
pi_213160225
Derksen, mei ik jo wat freegje? Doge jo wol?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_213160235
Marokkanen die hier geboren zijn voelen zich nog Marokkaan en spelen vaak voor het Marokkaanse elftal. Als deze meneer een "echte Fries" is dan zijn zij eigenlijk "echte Nederlanders"..
pi_213160262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Marokkanen die hier geboren zijn voelen zich nog Marokkaan en spelen vaak voor het Marokkaanse elftal. Als deze meneer een "echte Fries" is dan zijn zij eigenlijk "echte Nederlanders"..
O+

Een mooie inclusieve post; dank daarvoor.
pi_213160315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Door oa uitsluiting blijven zij zich Marokkaans noemen.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 17:13:36 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_213160687
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 16:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Door oa uitsluiting blijven zij zich Marokkaans noemen.
Net bij Aziz geweest. de geweldige Marokaanse winkelier hier in de stad.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 april 2024 @ 17:22:29 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213160767
Klopp wil appeltje schillen met Hans Kraay jr.

Jürgen Klopp had nog een appeltje te schillen met ESPN-verslaggever Hans Kraay jr. zo blijkt uit de persconferentie voorafgaand aan Liverpool – Atalanta in de Europa League. Toen Milan van Dongen een vraag stelde over Nederlanders Virgil van Dijk, Cody Gakpo en Ryan Gravenberch wilde Klopp zelf eerst antwoord hebben op een andere vraag.

“Ben jij diegene die Jordan Henderson laatst geïnterviewd heeft?”, vroeg de coach van Liverpool aan Van Dongen, doelend op het interview met de Engelsman van Ajax na de wedstrijd tegen Fortuna Sittard. Toen Van Dongen ‘nee’ zei tegen Klopp, vroeg de Duitser steeds meer door over het onderwerp.

“Oh, is het een collega van je? Is het ook een vriend van je? Wat een verschrikkelijk interview. Ken je iemand die het een goed interview vond?”, vertelde hij tegen de Nederlandse ESPN-verslaggever. Toen Van Dongen zei dat Kraay al zijn excuses had aangeboden live op televisie, trok hij bij. “Ik aanvaard de excuses, ook namens Henderson”, besloot Klopp..

Kraay jr. vertelde al spijt te hebben gehad van het interview met Henderson na de wedstrijd in Zuid-Limburg. De verslaggever zou té kritisch zijn geweest op de middenvelder, die lang bij Liverpool heeft gespeeld.

https://www.msn.com/nl-nl(...)1a0e35b358838a5&ei=8

Hansie Hansie toch :o

De filmpjes van Hansie en Klopp

https://www.espn.nl/voetb(...)nd-van-hans-kraay-jr

[ Bericht 7% gewijzigd door ikweethetookniet op 10-04-2024 18:38:11 ]
  woensdag 10 april 2024 @ 17:25:44 #258
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213160821
Friese organisatie dient klacht in tegen Johan Derksen na racisme-rel, Talpa hele dag onbereikbaar

Een in Friesland bekende organisatie heeft een officiële klacht ingediend bij Discriminatie.nl over de uitspraken die Johan Derksen heeft gedaan in Vandaag Inside over het Kamerlid Habtamu de Hoop.

Het gaat om De Jongfryske Mienskip, sinds 1915 pleitbezorger voor de Friese taal en cultuur. Een aangifte bij de politie wordt door de organisatie sterk overwogen, meldt bestuurder Sjoerd Groenhof aan deze site. Talpa Network is woensdag al de hele dag onbereikbaar voor een reactie..

https://www.ad.nl/show/fr(...)bereikbaar~a38fff70/

Ojee :7 weer bezig geweest _O-
pi_213160848
Wat laag weer dit: https://www.instagram.com/p/C5le-DsssCs/?igsh=eHgxMnBqaHA0Ymdy

Sponsor van kleding van Wilfred genee en de maker van de schoenen van Johan Derksen bekend gaan maken vanwege deze uitspraak :') En nog vanuit BNNVara ook. Ze gaan wel ver he...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 10 april 2024 @ 17:28:15 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  woensdag 10 april 2024 @ 17:30:21 #261
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213160879
Het zaakwaarnemersbureau Sports Entertainment Group (SEG) moet Oranje-international Stefan de Vrij ruim 5 miljoen euro schadevergoeding betalen.

Dat heeft het gerechtshof Amsterdam dinsdag in hoger beroep beslist.
Het hof kent De Vrij een hogere schadevergoeding toe dan de rechtbank eerder deed. Het hoger beroep van SEG tegen die uitspraak is dus niet geslaagd.

https://www.nu.nl/voetbal(...)%2Fwww.google.com%2F

Kroes heeft wel de boel opgelicht bij De Vrij :P
pi_213161027
quote:
6s.gif Op woensdag 10 april 2024 17:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het zaakwaarnemersbureau Sports Entertainment Group (SEG) moet Oranje-international Stefan de Vrij ruim 5 miljoen euro schadevergoeding betalen.

Dat heeft het gerechtshof Amsterdam dinsdag in hoger beroep beslist.
Het hof kent De Vrij een hogere schadevergoeding toe dan de rechtbank eerder deed. Het hoger beroep van SEG tegen die uitspraak is dus niet geslaagd.

https://www.nu.nl/voetbal(...)%2Fwww.google.com%2F

Kroes heeft wel de boel opgelicht bij De Vrij :P
Alweer?

ikweethetookniet in TV / [SBS6] Vandaag Inside #93 in twee minuten klaar
  woensdag 10 april 2024 @ 18:12:37 #263
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213161442
:@
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 18:18:45 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_213161546
Johan Derksen begrijpt niets van het ontslag van Fred Grim als trainer van FC Emmen, want volgens De Snor beschikte oud-keeper over een slechte selectie in Drenthe. De verantwoordelijke voor het samenstellen van de selectie had beter op non-actief gezet kunnen worden, zo vindt de analist van Vandaag Inside. Derksen vergat hierbij dat Grim, naast zijn functie als trainer, sinds de zomer zelf volledig verantwoordelijk was voor het aan- en verkoopbeleid van de club.

"De trainer van FC Emmen is ontslagen", zei Derksen dinsdagavond vlak voor het einde van de uitzending van Vandaag Inside. "Dan denk ik: zouden ze niet de man moeten ontslaan die deze waardeloze selectie heeft samengesteld? Daar kan Fred (Grim, red.) toch niets aan doen", zegt Derksen, niet wetende dat Grim aan De Oude Meerdijk zelf verantwoordelijk was voor het spelersbeleid. Hij volgde op 25 juli Mike Willems op als technisch manager, waardoor hij in een dubbelrol te werk ging bij de club uit de Keuken Kampioen Divisie.

Vervolgens heeft Grim zelf spelers kunnen halen naar Drenthe, die in zijn ogen goed konden aansluiten bij zijn beoogde speelwijze. Onder meer Jorrit Smeets, Desley Ubbink, Vicente Besuijen, Bradley van Hoeven en rechtsback Robin Schouten werden door Grim naar FC Emmen gehaald. De trainer had - in tegenstelling tot wat Derksen dinsdag meldde in de uitzending van Vandaag Inside - zelf invloed op een groot deel van de selectie, waarmee hij op de dag van zijn ontslag op een twaalfde plek in de Keuken Kampioen Divisie mee stond.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ff3cfcb64f04a5&ei=81

_O-

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 april 2024 @ 18:18:56 #265
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213161548
Het zijn drukke tijden voor de makers van het programma Vandaag Inside.

Ze zijn al de hele dag 'trending'
op de sociale media. Niet gek na een spraakmakende aflevering met items als 'Gaat Johan zijn gedragen onderbroek verkopen aan een echte Fries?', 'René kan het tóch niet laten: 'Ik wilde het er niet over hebben, maar ben jij wel een echte Fries?'', 'Albert Verlinde: 'Khalid Kasem is geen echte Fries, dat kan niet meer'', 'Cybermannetje geeft zichzelf onbedoeld groot compliment, is echte Fries' en 'Robin van Persie wil naar Heerenveen, maar hij is geen echte Fries'. Nu al zin in de uitzending van vanavond!

https://www.geenstijl.nl/

:P *O*
pi_213161589
Natacha Harlequin is woensdag niet te gast in VI

Strafrechtadvocaat Natacha Harlequin is woensdagavond niet te gast in het programma Vandaag Inside. Dat heeft zij aan het ANP laten weten. Zij is woensdag ook niet door Talpa benaderd om aan te schuiven.

Harlequin was in juni 2020 te gast in een speciale uitzending van het programma Veronica Inside, zoals het toen heette, na de vorige keer dat er veel klachten kwamen over opmerkingen van Derksen die als racistisch werden ervaren. Derksen vroeg bij een foto van Zwarte Piet of dat "niet Akwasi was". Deze opmerking leidde tot veel boze reacties.

Na deze uitlatingen organiseerden Talpa en presentator Wilfred Genee een speciale uitzending over racisme en discriminatie. Harlequin was toen te gast om Derksen uit te leggen waarom mensen zijn uitlatingen als racistisch ervoeren. Derksen noemde deze aflevering van VI achteraf "de slechtste uitzending ooit, ik heb nog nooit zo'n kutshow gemaakt."

Derksen zei dinsdagavond in Vandaag Inside dat Kamerlid Habtamu de Hoop "geen Fries is" omdat hij niet in Friesland geboren is. De GroenLinks-parlementariër werd geboren in Ethiopië en kwam als baby naar Nederland. "Hij is toch geen Fries, ik ben toch ook geen Surinamer?" aldus Derksen. De opmerkingen leidden woensdag tot veel boze reacties. Talpa en Talpa-baas John de Mol waren woensdag de hele dag niet voor commentaar bereikbaar.

https://www.msn.com/nl-nl(...)st-in-vi/ar-BB1loPHI

Dat wordt een mooie boel als iedereen die net als deze mevrouw niet uitgenodigd is en niet als gast verschijnt dat aan het ANP gaat melden..
pi_213161737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Natacha Harlequin is woensdag niet te gast in VI

Strafrechtadvocaat Natacha Harlequin is woensdagavond niet te gast in het programma Vandaag Inside. Dat heeft zij aan het ANP laten weten. Zij is woensdag ook niet door Talpa benaderd om aan te schuiven.

[ afbeelding ]

Harlequin was in juni 2020 te gast in een speciale uitzending van het programma Veronica Inside, zoals het toen heette, na de vorige keer dat er veel klachten kwamen over opmerkingen van Derksen die als racistisch werden ervaren. Derksen vroeg bij een foto van Zwarte Piet of dat "niet Akwasi was". Deze opmerking leidde tot veel boze reacties.

Na deze uitlatingen organiseerden Talpa en presentator Wilfred Genee een speciale uitzending over racisme en discriminatie. Harlequin was toen te gast om Derksen uit te leggen waarom mensen zijn uitlatingen als racistisch ervoeren. Derksen noemde deze aflevering van VI achteraf "de slechtste uitzending ooit, ik heb nog nooit zo'n kutshow gemaakt."

Derksen zei dinsdagavond in Vandaag Inside dat Kamerlid Habtamu de Hoop "geen Fries is" omdat hij niet in Friesland geboren is. De GroenLinks-parlementariër werd geboren in Ethiopië en kwam als baby naar Nederland. "Hij is toch geen Fries, ik ben toch ook geen Surinamer?" aldus Derksen. De opmerkingen leidden woensdag tot veel boze reacties. Talpa en Talpa-baas John de Mol waren woensdag de hele dag niet voor commentaar bereikbaar.

https://www.msn.com/nl-nl(...)st-in-vi/ar-BB1loPHI

Dat wordt een mooie boel als iedereen die net als deze mevrouw niet uitgenodigd is en niet als gast verschijnt dat aan het ANP gaat melden..
Dacht even dat het de fucking speld was :D Wat een land soms zeg.

Hopelijk pakken ze 'oproep tot cancellen van de schoenenmaker van Derksen' Timmetje hofman vanavond keihard aan en paar anderen erbij.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 10 april 2024 @ 18:41:02 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 18:47:04 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_213161921
Gordon ging bijna naar Nice op vakantie vlak voor de aanslag daar. :) Trusten. :)

pi_213161988
Wat een overdreven kinderachtige rel dit weer, man man _O-
٩๏̯͡๏)۶
pi_213162063
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:34 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dacht even dat het de fucking speld was :D Wat een land soms zeg.

Hopelijk pakken ze 'oproep tot cancellen van de schoenenmaker van Derksen' Timmetje hofman vanavond keihard aan en paar anderen erbij.
Er is geen club zo goed in verbaal 'cancelen' als de club van VI.
Vandaar dat ze zo vaak worden gecanceld.

Derksen wil alleen uitdelen, maar niet incasseren.
En eigenlijk is dat wat we allemaal wel zouden willen, vandaar dat zijn showtje zo populair is.
pi_213162388
Zou me niets verbazen wanneer er vanavond weer een kijkcijferrecord gaat komen
pi_213162405
Derksen laat zich weer gelden als een vieze vuile racist. Waarom wordt hij niet van de buis geschopt?
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
  woensdag 10 april 2024 @ 19:52:34 #274
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_213162798
Ik hoop dat Marijnissen het wel opneemt voor haar oud Tweede Kamerlid collega
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_213163249
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 19:26 schreef Erik_Groen het volgende:
Derksen laat zich weer gelden als een vieze vuile racist. Waarom wordt hij niet van de buis geschopt?
Moeten niet vergeten dat Derksen opgegroeid is in een compleet ander tijdperk, waar heel anders gepraat werd over zwarten en homo's dan nu.

Heb in mijn leven genoeg oudere mensen gesproken die de zelfde normen en waarden hebben als Johan, maar zeker niet racistisch zijn.

Johan heeft nou eenmaal een bepaald beeld van de wereld, en vind veel commentaar wat hij krijgt maar onzin. Beetje onder de noemer vroeger was alles beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')