quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Heb daar niet zoveel mee, aan het strand liggen. Kom er wel eens, maar dan liever ergens in de herfst als het lekker waait.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je wel eens op het strand dan? Ik slijt 40-45 flessen per jaar.
Niet naar de eisen geluisterdquote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sander wilde een meer mannelijk type dan hijzelf. Mislukt.
Oh ja niet per se strand natuurlijk. Wandelen in de zon, terrasje etc.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel mee, aan het strand liggen. Kom er wel eens, maar dan liever ergens in de herfst als het lekker waait.
Viesbruinquote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je wel eens op het strand dan? Ik slijt 40-45 flessen per jaar.
Hoe vaak kom jij dan op het strand bij zoveel flessen @Pisces29?quote:Kom je wel eens op het strand dan? Ik slijt 40-45 flessen per jaar.
Herkenbaar, ik ben ook diegene die graag de schaduw opzoekt dan.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb daar niet zoveel mee, aan het strand liggen. Kom er wel eens, maar dan liever ergens in de herfst als het lekker waait.
Hele zomer surfen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij dan op het strand bij zoveel flessen @:Pisces29?
Als ik moet kiezen, dan lente. Maar strand in de zomer is me te druk.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja niet per se strand natuurlijk. Wandelen in de zon, terrasje etc.
Herfstpersoon genoteerd
Yup, ook op een terrasje zit ik liever in de schaduw.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben ook diegene die graag de schaduw opzoekt dan.
Nee, smeer m’n hele gezicht gewoon goed in.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe je dan van die witte strepen op je gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |