Ik denk dat het wel goed is om te beseffen dat als we te maken hebben met een droge lucht, er geen vliegtuigstrepen te zien zijn of snel weer oplossen. Die droge lucht zorgt ook voor weinig bewolking en dus zonnig weer. Als je plotseling wel steeds meer vliegtuigstrepen ziet, is dat een indicatie dat er vochtigere lucht aankomt en is er een grote kans dat je de komende dagen veel meer bewolking ziet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:07 schreef Alarmonoff het volgende:
Vliegtuigen zijn weer als krolse katers aan het 'sproeien', dus morgen ff op het weer letten om.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed is om te beseffen dat als we te maken hebben met een droge lucht, er geen vliegtuigstrepen te zien zijn of snel weer oplossen. Die droge lucht zorgt ook voor weinig bewolking en dus zonnig weer. Als je plotseling wel steeds meer vliegtuigstrepen ziet, is dat een indicatie dat er vochtigere lucht aankomt en is er een grote kans dat je de komende dagen veel meer bewolking ziet.
Er is dus een correlatie tussen vliegtuigstrepen en het weer de komende dagen. Maar je moet de fout maken door te denken dat het weer het gevolg is van die vliegtuigstrepen. Het weer en of vliegtuigstrepen wel of niet blijven hangen is het gevolg van dezelfde omstandigheden in de atmosfeer.
Het is al even lente beste Koos🌷quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
Dit heet winter in Nederland, beste vrienden.
Klopt, en ik zie de zon deze weken dan ook steeds vaker. Vanmiddag was de lucht strakblauw.quote:
Hmz, je had het over Bennink niet over mijn OP.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maar mijn vorige bijdrage sloeg op de voorbije maanden, want daar doelde jij op in de OP. Beetje bij de les blijven.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
Maart en april zijn idd lente maanden.
Net zoals 'maart roert zijn staart' en 'april doet wat ie wil' oeroude gezegdes zijn, die eigenlijk alles zeggen.
Toegegeven, het was de afgelopen maanden, ook maart en een deel van april, idd veel vaker grijs dan normaliter.
Wat ik ook terug kan zien bij mijn zonnepanelen.
Maar niks zo veranderlijk als het weer (ook al zo'n oeroud gezegde).
Sinds een tot anderhalve week gelukkig weer genoeg zon te zien geweest en langzaam gaan we, de goede kant op
Waarom precies, en waarom begeef je je nu tussen "complotwappies"?quote:Op zondag 21 april 2024 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is dat toch met die complotwappies die sinds een week of zo opeens naar WKN komen 😱
quote:
Ik stelde je een vraag een paar posts hierboven.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
En 's avonds en 's nachts is het altijd donker.
Dat is ook erg toevallig
En dus verdacht
Maar gaat dit topic verder nog ergens over? Wil je een bepaalde discussie, of is het gewoon dagelijks het weerbericht posten?quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:59 schreef Za het volgende:
Koningsdag begint hier wederom grijs.
Maar het is nog vroeg.
De vraag is of er sprake is van manipulatie van het weer, of misschien heb jij een andere bijdrage cq gedachten hierover?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:30 schreef Zwoerd het volgende:
Maar gaat dit topic verder nog ergens over? Wil je een bepaalde discussie, of is het gewoon dagelijks het weerbericht posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |