abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213385139
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 16:26 schreef EmptyBox het volgende:
vind iedereen het min of meer normaal.
Nou ja, nee denk ik?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 1 mei 2024 @ 19:56:37 #277
33189 RM-rf
1/998001
pi_213385516
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 16:26 schreef EmptyBox het volgende:
Wat mij het meeste ergert. Is dat je overal voor gek werd verklaard als je het over het bestaan van weer manipulatie had. Maar nu ineens vind iedereen het min of meer normaal. En je krijgt 0 verontschuldiging.
Er zijn een aantal topics over weermanipulatie geweest...
Ik heb er meermaals gereageerd en ben de discussie aangegaan...

Vooral om te ontkrachten dat hierachter een complot zou zitten of dat boze elites uit alle vliegtuigen voortdurend chemicalieen zou sproeien om 'gedachtes' te beinvloedden..

Wel heb ik ook voortdurend aangegeven dat er ook bepaalde experimenten zijn, maar ook dat die niet grootschalig of alomtegenwoordig zijn of heel erg effectief (integendeel, eris weinig aanleiding te stellen dat het beinvloedden van weersextremen heel erg efficient gedaan kan worden)...

En een stelling dat het in maart al 7 maanden grijs bewolkt was aan een stuk, alswel een suggestie dat dat door weermanipulatie zou komen, zoals waar dit topic mee begon, is met alle respect, aantoonbare onzin (januari 2024 was zelfs bovengemiddeld zonnig)

Kun jij me aangeven waar ik ooit iets in die voorgaande topics geschreven zou hebben waar ik mn 'excuses' voor zou moeten aanbieden aan jou?

[ Bericht 5% gewijzigd door RM-rf op 02-05-2024 09:39:56 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213386903
Maar het chemtrail complot ging ook niet over weermanipulatie.
Dat ging over allerhande giftige stoffen en virussen die vermomd als contrails over ons heen werden gestort, met allerlei snode doelen, zoals het knechten van de bevolking.
En je kon ook speciale kits kopen waarmee je het effect van chemtrails teniet kon doen.

In verwoede pogingen om het complot waar te maken werd op een gegeven alles aan chemtrails gekoppeld.
De laatste jaren komen ze met weermanipulatie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 1 mei 2024 @ 22:15:08 #279
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213387048
Werd hier sinds een uur of 3 vanmiddag wel grijs... Nog steeds lekker warm, dat dan weer wel.
Lach met een schone bips
pi_213390314
Mijn god wat een grijze hemel weer momenteel! :o
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 2 mei 2024 @ 12:14:11 #281
545 dop
:copyright: dop
pi_213391133
Geen wolken geen chemtrails, zouden de wappies zich al zorgen maken dat onze wolken zijn gestolen, en
dat het vanaf nu nooit meer regent.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:14:32 #282
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213396099
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:14 schreef dop het volgende:
Geen wolken geen chemtrails, zouden de wappies zich al zorgen maken dat onze wolken zijn gestolen, en
dat het vanaf nu nooit meer regent.
Aan wappies en schaapjes doen we niet in BNW :)

Maar om aan jouw idee een einde te maken, het regent hier *O*
Lach met een schone bips
  donderdag 2 mei 2024 @ 21:13:23 #283
545 dop
:copyright: dop
pi_213396887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aan wappies en schaapjes doen we niet in BNW :)
is dat zo?, ik kom hier zelden , hoe kan ik weten dat dit hier niet mag?
quote:
Maar om aan jouw idee een einde te maken, het regent hier *O*
Mijn idee? Dat het nu regent toont alleen maar aan dat het weer veranderlijk is.
Dat iemand hier denkt dat de lucht werkelijk 7maanden grijs is, vind ik lachwekkend.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 2 mei 2024 @ 21:47:42 #284
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213397277
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:13 schreef dop het volgende:
is dat zo?, ik kom hier zelden , hoe kan ik weten dat dit hier niet mag?
I know, daarom ook geen probleem. Maar met de verschillende tegenstellingen lokt het alleen maar agressie over en weer uit. Daarom gewoon als opmerking. No harm done :)
Lach met een schone bips
  donderdag 2 mei 2024 @ 21:51:32 #285
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213397324
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:13 schreef dop het volgende:
Mijn idee? Dat het nu regent toont alleen maar aan dat het weer veranderlijk is.
Dat iemand hier denkt dat de lucht werkelijk 7maanden grijs is, vind ik lachwekkend.
Ging meer over de opmerking dat mensen zich nu al zorgen moeten maken dat het nooit meer regent :)

Heel eerlijk gezegd, ik heb alweer genoeg water in de grond voor de komende weken hier in de tuin *O*
Lach met een schone bips
pi_213397722
#ik ben ook een wappie
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  donderdag 2 mei 2024 @ 23:03:56 #287
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213398129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:28 schreef Alarmonoff het volgende:
#ik ben ook een wappie
}:|
Lach met een schone bips
pi_213398246
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:01 schreef Alarmonoff het volgende:

Je moet eens letten op de dag na zo'n dag, of er weersextremen zijn.
Wat mij vaak is opgevallen is dat het 'kunstmatige wolkendek' voor de zon hangt op stralende dagen.
Je hebt gelijk:

twitter
pi_213398326
Een gewoon fris lente buitje in Venlo:

twitter
pi_213399755
Wat heeft dit met dit topic te maken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213400153
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat heeft dit met dit topic te maken?
Nou, zo'n bui is heel verdacht. Dat kan het gevolg zijn van een cloud seeding experiment.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:25:03 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_213400290
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:24 schreef Za het volgende:
Een gewoon fris lente buitje in Venlo:

[ x ]
Mijn zus woont in die regio, het was heel erg heftig, onweer met enorm zware regen.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_213400424
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, zo'n bui is heel verdacht. Dat kan het gevolg zijn van een cloud seeding experiment.
Dat doen ze al in ieder geval plus minus een jaar of veertig dan?
In Southern Sun
pi_213401723
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat doen ze al in ieder geval plus minus een jaar of veertig dan?
Misschien wel langer, dit is een foto uit de jaren veertig van de vorige eeuw:

pi_213401927
ik ben in ieder geval voor een politieke partij genaamd 'partij van de zon', die deze grijze shit gaat oplossen. Letterlijk. Als ze wolken kunnen maken, kunnen ze ze ook oplossen. Gebeurt wel vaker bij grote evenementen in het buitenland.

Laten we dan all the way gaan met weermanipulatie. 6 dagen per week zon,1 dag regen. Iedereen blij. Dan schaffen we de massa-immigratie af en betalen we dit project van het geld dat we daarmee besparen.

Wie is voor?
  vrijdag 3 mei 2024 @ 12:16:22 #296
33189 RM-rf
1/998001
pi_213402213
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 11:51 schreef matigeuser het volgende:
ik ben in ieder geval voor een politieke partij genaamd 'partij van de zon', die deze grijze shit gaat oplossen. Letterlijk. Als ze wolken kunnen maken, kunnen ze ze ook oplossen. Gebeurt wel vaker bij grote evenementen in het buitenland.

Laten we dan all the way gaan met weermanipulatie. 6 dagen per week zon,1 dag regen. Iedereen blij. Dan schaffen we de massa-immigratie af en betalen we dit project van het geld dat we daarmee besparen.

Wie is voor?
Dat noemen we een "maakbaarheidsgedachte"... Politiek-ideologische groeperingen die hun volgelingen onder zich verzamelen met een idee dat zij de 'perfecte staat' zouden kunnen creeren (overigens een idee dat zelf ook opkwam tijdens de nieuwe moderne, 17e of 18e eeuw, en gebaseerr waren op de groei van wetenschappelijke kennis en methodieken) zijn uiteindelijk vaak zelf verworden tot massa-moordende autoritaire regimes.

Kleine tip... Politici _kunnen_ helemaal niet een betere wereld maken.... Hun belangrijkste dienst die ze zouden moeten doen, is vooral om niet teveel fouten te maken en zich snel laten coorigerende door een sterke scheiding der machtenn, als ze de fouten maken die ze onherroelijk ook gedoemd zijn te maken in het beleid dat ze vormgeven.

Het beste is ook als politici zo min mogelijk ideologisch gestuurd worden... Als is dat wel vporal een prima methode volgzame aanhangers onder zich te verzamelen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213402316
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 11:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En wie is ze in deze? En wat is de bron/het origineel van deze foto?
In Southern Sun
  vrijdag 3 mei 2024 @ 12:59:15 #298
33189 RM-rf
1/998001
pi_213402690
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 11:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
het 'geloof' in weer manipulatie is net zo oud als de mensheid zelf... al de primitiefste volkeren deden aan regendansen, baden tot hun goden om bepalde weers-beinvloeding of meensen dat het hun Goden (bv Thor, de dondergod) was die onweer zou veroorzaken..

vanuit het 'niets' zomaar geloven dat weer veroorzaakt is door een buiten-natuurlijke kracht is gewoon niet veel anders dan die primitieve geloven...

bv een 'geloof' dat het onweer dat een zeer groot gedeelte van centraal-europa (tot ver in centraal duitsland waren zware overstromingen) sterk beinvloedde door een lokaal experiment zou komen is weinig geloofwaardiger dan te denken dat dit gekomen is doordat Thor zijn strijdwagen op een ritje uitgenomen heeft

(zelfs al zouden er bepaalde exprimenten uitgevoerd kunnen zijn, de kans dat deze zware stortregens over vele duizenden kilometers kan veroorzaken is extreem moeilijk via logica te verklaren, daar zou dan door deze externe beinvloeding enorme energieen ingestoken moeten zijn, om zoveel uit het 'niest' te scheppen..... logischer is het vooral vast te stellen dat door klimatologische omstandigheden deze energieen zich sowieso opgebouw hadden en op naturlijke wijze ook loskwamen)
pi_213402759
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 12:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat noemen we een "maakbaarheidsgedachte"... Politiek-ideologische groeperingen die hun volgelingen onder zich verzamelen met een idee dat zij de 'perfecte staat' zouden kunnen creeren (overigens een idee dat zelf ook opkwam tijdens de nieuwe moderne, 17e of 18e eeuw, en gebaseerr waren op de groei van wetenschappelijke kennis en methodieken) zijn uiteindelijk vaak zelf verworden tot massa-moordende autoritaire regimes.

Kleine tip... Politici _kunnen_ helemaal niet een betere wereld maken.... Hun belangrijkste dienst die ze zouden moeten doen, is vooral om niet teveel fouten te maken en zich snel laten coorigerende door een sterke scheiding der machtenn, als ze de fouten maken die ze onherroelijk ook gedoemd zijn te maken in het beleid dat ze vormgeven.

Het beste is ook als politici zo min mogelijk ideologisch gestuurd worden... Als is dat wel vporal een prima methode volgzame aanhangers onder zich te verzamelen
Dit gaat niet op voor mijn idee. Dit gaat puur over het weer en niets anders. Iedereen kan in vrijheid leven. Niemand wordt gedwongen om iets te doen. Sterker nog, ik ben wat dat betreft best extreem libertarisch. Een zo klein mogelijke overheid die zo min mogelijk regelt. Zo min mogelijk belastinggeld steelt en zo min mogelijk verbiedt. Daar komt namelijk inderdaad alleen maar ellende van op de lange termijn.

Dat gezegd hebbende, zou ik met alle liefde 1/5e van mijn inkomen afstaan aan weermanipulatie mocht dat geen nadelige gezondheidsschade opleveren. Want ik ben die grijze shit 7 maanden per jaar gewoon kotsbeu. En voel me veel beter als de zon schijnt. En dat is ook logisch want zonlicht maakt vitamine D aan en endorfine.
pi_213403462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En wie is ze in deze? En wat is de bron/het origineel van deze foto?
Wikipedia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')