Nou ja, nee denk ik?quote:
Er zijn een aantal topics over weermanipulatie geweest...quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:26 schreef EmptyBox het volgende:
Wat mij het meeste ergert. Is dat je overal voor gek werd verklaard als je het over het bestaan van weer manipulatie had. Maar nu ineens vind iedereen het min of meer normaal. En je krijgt 0 verontschuldiging.
Aan wappies en schaapjes doen we niet in BNWquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:14 schreef dop het volgende:
Geen wolken geen chemtrails, zouden de wappies zich al zorgen maken dat onze wolken zijn gestolen, en
dat het vanaf nu nooit meer regent.
is dat zo?, ik kom hier zelden , hoe kan ik weten dat dit hier niet mag?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Aan wappies en schaapjes doen we niet in BNW![]()
Mijn idee? Dat het nu regent toont alleen maar aan dat het weer veranderlijk is.quote:Maar om aan jouw idee een einde te maken, het regent hier
I know, daarom ook geen probleem. Maar met de verschillende tegenstellingen lokt het alleen maar agressie over en weer uit. Daarom gewoon als opmerking. No harm donequote:Op donderdag 2 mei 2024 21:13 schreef dop het volgende:
is dat zo?, ik kom hier zelden , hoe kan ik weten dat dit hier niet mag?
Ging meer over de opmerking dat mensen zich nu al zorgen moeten maken dat het nooit meer regentquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:13 schreef dop het volgende:
Mijn idee? Dat het nu regent toont alleen maar aan dat het weer veranderlijk is.
Dat iemand hier denkt dat de lucht werkelijk 7maanden grijs is, vind ik lachwekkend.
Je hebt gelijk:quote:Op woensdag 10 april 2024 18:01 schreef Alarmonoff het volgende:
Je moet eens letten op de dag na zo'n dag, of er weersextremen zijn.
Wat mij vaak is opgevallen is dat het 'kunstmatige wolkendek' voor de zon hangt op stralende dagen.
Nou, zo'n bui is heel verdacht. Dat kan het gevolg zijn van een cloud seeding experiment.quote:
Mijn zus woont in die regio, het was heel erg heftig, onweer met enorm zware regen.quote:
Dat doen ze al in ieder geval plus minus een jaar of veertig dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, zo'n bui is heel verdacht. Dat kan het gevolg zijn van een cloud seeding experiment.
Misschien wel langer, dit is een foto uit de jaren veertig van de vorige eeuw:quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat doen ze al in ieder geval plus minus een jaar of veertig dan?
Dat noemen we een "maakbaarheidsgedachte"... Politiek-ideologische groeperingen die hun volgelingen onder zich verzamelen met een idee dat zij de 'perfecte staat' zouden kunnen creeren (overigens een idee dat zelf ook opkwam tijdens de nieuwe moderne, 17e of 18e eeuw, en gebaseerr waren op de groei van wetenschappelijke kennis en methodieken) zijn uiteindelijk vaak zelf verworden tot massa-moordende autoritaire regimes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:51 schreef matigeuser het volgende:
ik ben in ieder geval voor een politieke partij genaamd 'partij van de zon', die deze grijze shit gaat oplossen. Letterlijk. Als ze wolken kunnen maken, kunnen ze ze ook oplossen. Gebeurt wel vaker bij grote evenementen in het buitenland.
Laten we dan all the way gaan met weermanipulatie. 6 dagen per week zon,1 dag regen. Iedereen blij. Dan schaffen we de massa-immigratie af en betalen we dit project van het geld dat we daarmee besparen.
Wie is voor?
En wie is ze in deze? En wat is de bron/het origineel van deze foto?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien wel langer, dit is een foto uit de jaren veertig van de vorige eeuw:
[ afbeelding ]
het 'geloof' in weer manipulatie is net zo oud als de mensheid zelf... al de primitiefste volkeren deden aan regendansen, baden tot hun goden om bepalde weers-beinvloeding of meensen dat het hun Goden (bv Thor, de dondergod) was die onweer zou veroorzaken..quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien wel langer, dit is een foto uit de jaren veertig van de vorige eeuw:
[ afbeelding ]
Dit gaat niet op voor mijn idee. Dit gaat puur over het weer en niets anders. Iedereen kan in vrijheid leven. Niemand wordt gedwongen om iets te doen. Sterker nog, ik ben wat dat betreft best extreem libertarisch. Een zo klein mogelijke overheid die zo min mogelijk regelt. Zo min mogelijk belastinggeld steelt en zo min mogelijk verbiedt. Daar komt namelijk inderdaad alleen maar ellende van op de lange termijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat noemen we een "maakbaarheidsgedachte"... Politiek-ideologische groeperingen die hun volgelingen onder zich verzamelen met een idee dat zij de 'perfecte staat' zouden kunnen creeren (overigens een idee dat zelf ook opkwam tijdens de nieuwe moderne, 17e of 18e eeuw, en gebaseerr waren op de groei van wetenschappelijke kennis en methodieken) zijn uiteindelijk vaak zelf verworden tot massa-moordende autoritaire regimes.
Kleine tip... Politici _kunnen_ helemaal niet een betere wereld maken.... Hun belangrijkste dienst die ze zouden moeten doen, is vooral om niet teveel fouten te maken en zich snel laten coorigerende door een sterke scheiding der machtenn, als ze de fouten maken die ze onherroelijk ook gedoemd zijn te maken in het beleid dat ze vormgeven.
Het beste is ook als politici zo min mogelijk ideologisch gestuurd worden... Als is dat wel vporal een prima methode volgzame aanhangers onder zich te verzamelen
Wikipediaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En wie is ze in deze? En wat is de bron/het origineel van deze foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |