Ik vind het schitterend dat je met paars zinnen hebt onderstreept.quote:Op zondag 28 april 2024 02:11 schreef Za het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De realiteit:
[ x ]
Kun jij een bron leveren en quoten waar het zonnig was deze dag?
Met eventueel wat lichte sluierbewolking desnoods?
Waren wel wat wolken in Heerenveen na de 0-8quote:Op zondag 28 april 2024 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat vond je nog van de prachtige blauwe luchten tijdens de bekerfinale?
Graag gedaan.quote:Op zondag 28 april 2024 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het schitterend dat je met paars zinnen hebt onderstreept.
Zo ziet sluierbewolking er uit:quote:Terwijl gewoon sluierbewolking was afgegeven
Er is er maar 1 die dit doet, en dat is geen lady.quote:Op zondag 28 april 2024 02:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[modbreak] Ladies & Gentlemen, kappen met het op de persoon spelen van iemand die iets post[/modbreak]
Prachtige foto. Kan niet anders zeggen.quote:Op zondag 28 april 2024 02:27 schreef Za het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Zo ziet sluierbewolking er uit:
[ afbeelding ]
Niet zo:
[ x ]
Was dat op 6 april?quote:Op zondag 28 april 2024 02:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prachtige foto. Kan niet anders zeggen.
Ik heb ook een mooie foto. Wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
6 april = 8 maanden?quote:
Ik geef antwoord. De zon scheen. En prachtig ook nog.quote:
We hadden het over 6 april, aangekondigd als DE prachtige warme zonnige dag. Je wilde bronnen, quotes, ik heb je zelfs beelden gegeven.quote:Op zondag 28 april 2024 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik geef antwoord. De zon scheen. En prachtig ook nog.
Nog steeds geen bron gezien die zei dat het een onbewolkte dag zou worden. Sterker, alleen een bron die juist zei dat het bewolkt zou worden.quote:Op zondag 28 april 2024 02:44 schreef Za het volgende:
[..]
We hadden het over 6 april, aangekondigd als DE prachtige warme zonnige dag. Je wilde bronnen, quotes, ik heb je zelfs beelden gegeven.
Nu met een andere dag aanzetten?
Jij vroeg tot 3x toe door over 6 april.quote:Op zondag 28 april 2024 02:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraag je door gaat het alleen over 6 april.
Toen het dus volgens verwachting bewolkt was. Of is de weerdame ook gemanipuleerd?quote:
Klopt.quote:Op zondag 28 april 2024 02:45 schreef Zwoerd het volgende:
6 april was het vooral Sahara zand dat roet in het eten gooide, waardoor in de loop van de dag steeds meer gewolking ontstond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dan van 4 april:
https://www.bd.nl/binnenl(...)F%2Fwww.google.nl%2FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dit is van 4 april:
https://www.noodweer.be/nieuwe-opstoot-saharazand-040424/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo door. Ik kan me voorstellen dat naarmate de tijd verstrekt en de datum waarover je de voorspelling doet dichterbij komt je meer informatie beschikbaar hebt en exacter te werk kan gaan. Ook wat betreft windrichting en de mate waarin dat Saharazand onze kant op komt en neer zal vallen.
Daar is niets mis mee en is zelfs logisch te noemen.
Einde mysterie dus.
Verder moet ik zeggen dat ik wel kan genieten van de uitstekende reacties en analyses van met name @Zwoerd en @RM-rf in dit topic.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Fijn dat het weer vandaag niet gemanipuleerd is en we van wie dan ook een zonnige dag hebben gekregen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
En vandaag wordt ons geen heldere lucht 'gegund'.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
Wat mij het meeste ergert. Is dat je overal voor gek werd verklaard als je het over het bestaan van weer manipulatie had. Maar nu ineens vind iedereen het min of meer normaal. En je krijgt 0 verontschuldiging. Ik zie ditzelfde met het gevaar van de MRNA- en covid vaccinaties ook wel gebeuren.![]()
Voor wie interesse heeft
Verduisterende Praktijken
De actualiteit van grootschalige geoengineering met chemtrailsquote:Samenvatting
Wat tot voor kort nog ondenkbaar was komt steeds meer in het nieuws: geoengineering. Zo horen we dat multimiljardairs zoals Bill Gates de Zon willen gaan dimmen vanwege 'klimaatverandering'. Ook aan universiteiten wordt steeds meer onderzoek gedaan naar grootschalig ingrijpen in de natuur, zogenaamd om CO2 te reduceren om de opwarming van de Aarde tegen te gaan. Spiegels in de ruimte, oceanen 'bemesten', wolken witter maken, het uitstrooien van chemicaliën in de stratosfeer, niets is te gek om de mensheid te 'redden' en dat moet uiteraard allemaal op de schaal van de hele planeet. Nog los van de vraag of dat werkelijk nodig is, vinden critici dat sowieso veel te gevaarlijk. We hebben maar één planeet en als er iets fout gaat, dan gaat het ook meteen goed fout. Bovendien, is het middel niet erger dan de kwaal? Het grootschalig en langdurig gebruik van giftige chemicaliën zal een enorme impact hebben op al het leven, niet in de laatste plaats de mens. Waar iedereen in dit voor- en tegendebat echter aan voorbijgaat is het feit dat er al jarenlang geoengineering plaatsvindt. Vliegtuigen sproeien al sinds de jaren '90 chemicaliën in de atmosfeer: 'chemtrails'. Hoewel het altijd is afgedaan als 'complottheorie' wordt er steeds meer over bekend. Zo zijn er onlangs zowel in de Eerste als Tweede Kamer Vragen over gesteld en hebben dit jaar alleen al meerdere Amerikaanse staten geoengineering (chemtrails) boven hun grondgebied bij wet verboden.
Steeds meer mensen beginnen te zien dat er iets boven hun hoofd gebeurt dat niet klopt, dat kunstmatige zilverwitte luchten al jaren onze ooit zo prachtige blauwe hemel verpesten. Vliegtuigbouwkundig ingenieur Coen Vermeeren bestudeerde dit complexe onderwerp ruim 20 jaar en deelt met ons welke bewijzen er zijn voor chemtrails en waarom het niet gaat om zomaar weer de zoveelste complottheorie. Hoe ontstaan vliegtuigsporen en zijn contrails altijd chemtrails? Welke chemicaliën worden er door bepaalde vliegtuigen uitgestrooid, hoe en waar worden ze verspreid, waarom en door wie. Wat zijn de gevolgen voor de mens en de natuur. Aan de hand van duidelijke voorbeelden laat hij zien hoe je chemtrails kunt onderscheiden van contrails en wat je zelf kunt bijdragen om te zorgen dat deze aanval op de mensheid stopt. Want de echte, duistere reden erachter gaat nog veel verder dan alleen onze lichamelijke en geestelijke gezondheid. 'Verduisterende Praktijken' laat zien dat het in diepste wezen gaat om een aanval op het licht in de mens.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Tja, in de jaren negentig werd je voor gek verklaard dat je 24/7 een mobiel bij je had, nu worden de meesten gek als ze hun mobiel 5 min uit het oog verliezen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:26 schreef EmptyBox het volgende:
Wat mij het meeste ergert. Is dat je overal voor gek werd verklaard als je het over het bestaan van weer manipulatie had. Maar nu ineens vind iedereen het min of meer normaal. En je krijgt 0 verontschuldiging. Ik zie ditzelfde met het gevaar van de MRNA- en covid vaccinaties ook wel gebeuren.
Daarover zijn ook geen excuses aangeboden.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wel balen, want het is meteen weer extreem warmquote:Op maandag 29 april 2024 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijn dat het weer vandaag niet gemanipuleerd is en we van wie dan ook een zonnige dag hebben gekregen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |