Je negeert voor het gemak alle zonnige, heldere dagen sinds het posten van de OP? Waarom?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:48 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag is of er sprake is van manipulatie van het weer, of misschien heb jij een andere bijdrage cq gedachten hierover?
Inmiddels al 8 maanden grijs, de TT is ingehaald door de feiten.
Koningsdag:
[ afbeelding ]
Ik negeer ze niet hoor, kijk maar terug.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:55 schreef Mano_ het volgende:
Je negeert voor het gemak alle zonnige, heldere dagen sinds het posten van de OP? Waarom?
Waarom zeg je dan dat het al 8 maanden grijs is? Dat is gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ik negeer ze niet hoor, kijk maar terug.
Er waren misschien 3 dagen waarop de lucht een paar uren blauw was. Dat is verwaarloosbaar, het is overwegend grijs, dag in dag uit.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:13 schreef Mano_ het volgende:
Waarom zeg je dan dat het al 8 maanden grijs is? Dat is gewoon niet waar.
Ik heb mijn bijdrage gegeven: We hebben hier vaak een situatie met wind vanuit het westen, en vooral omdat de temperatuur van het water in de Atlantische oceaan de laatste maanden zeer warm is, krijgen we aanvoer van extra vochtige lucht, wat resulteert in meer bewolking.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:48 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag is of er sprake is van manipulatie van het weer, of misschien heb jij een andere bijdrage cq gedachten hierover?
Inmiddels al 8 maanden grijs, de TT is ingehaald door de feiten.
Koningsdag:
[ afbeelding ]
Hoe verhoudt de recente nachtvorst zich tot deze lucht aanvoer vanuit de zeer warme Atlantische Oceaan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:40 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb mijn bijdrage gegeven: We hebben hier vaak een situatie met wind vanuit het westen, en vooral omdat de temperatuur van het water in de Atlantische oceaan de laatste maanden zeer warm is, krijgen we aanvoer van extra vochtige lucht, wat resulteert in meer bewolking.
Onzin. Maar succes met je topic, ik heb geen idee waar je heen wil hiermee en je blijft maar onwaarheden spuien.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:28 schreef Za het volgende:
[..]
Er waren misschien 3 dagen waarop de lucht een paar uren blauw was. Dat is verwaarloosbaar, het is overwegend grijs, dag in dag uit.
Ik negeer ze iig niet, dat heb je kunnen zien.
Ze hebben speciale koelinstallaties gestationeerd in Nederland om het effect daarvan teniet te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:12 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe verhoudt de recente nachtvorst zich tot deze lucht aanvoer vanuit de zeer warme Atlantische Oceaan?
Omdat we vorige week aanvoer vanuit het noord-westen hadden. Ondanks dat de Atlantische Oceaan warm is, is het richting de Noordelijke IJszee gewoon koud en als die lucht onze kant op komt, krijgen wij ook te maken met kouder weer.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:12 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe verhoudt de recente nachtvorst zich tot deze lucht aanvoer vanuit de zeer warme Atlantische Oceaan?
Ja sorry hoor, maar dat is gewoon kut! Beter wat warme droge lucht ff...quote:Op zondag 28 april 2024 01:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Omdat we vorige week aanvoer vanuit het noord-westen hadden. Ondanks dat de Atlantische Oceaan warm is, is het richting de Noordelijke IJszee gewoon koud en als die lucht onze kant op komt, krijgen wij ook te maken met kouder weer.
Krijgen we te maken met droger weer en minder wolken. Alleen dat was niet het geval overdag.quote:Op zondag 28 april 2024 01:06 schreef Zwoerd het volgende:
Omdat we vorige week aanvoer vanuit het noord-westen hadden. Ondanks dat de Atlantische Oceaan warm is, is het richting de Noordelijke IJszee gewoon koud en als die lucht onze kant op komt, krijgen wij ook te maken met kouder weer.
Hoe ik afgelopen week heb ervaren, was wisselvallig weer. Blauwe lucht afgewisseld met buien. Geen hele dagen een grijze lucht.quote:Op zondag 28 april 2024 01:33 schreef Za het volgende:
[..]
Krijgen we te maken met droger weer en minder wolken. Alleen dat was niet het geval overdag.
De afwisseling was niet evenredig.quote:Op zondag 28 april 2024 01:38 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe ik afgelopen week heb ervaren, was wisselvallig weer. Blauwe lucht afgewisseld met buien. Geen hele dagen een grijze lucht.
Ik kan het niet invullen, hoe, wat, waar.quote:Maar waar denk jij dan dat de manipulatie zit?
Heb je hier ook aanwijzingen voor? Heb je bijvoorbeeld ervaren dat je adh de omstandigheden in de atmosfeer, wat te zien is in weerkaartjes, onbewolkt zonnig weer verwachtte, maar dat het in werkelijkheid bewolkt was?quote:Op zondag 28 april 2024 01:40 schreef Za het volgende:
[..]
De afwisseling was niet evenredig.
Vandaag heb ik in de namiddag heel kort wat blauwe lucht gezien, tussen redelijk normaal uitziende wolken. Ervoor en erna was het grijs.
[..]
Ik kan het niet invullen, hoe, wat, waar.
Maar ik vermoed dat de gedachte is de aarde te redden door opwarming te voorkomen door kunstmatig een wolkendek voor de zon te gooien, op heel veel plekken in de wereld.
Ik niet.quote:Op zondag 28 april 2024 01:47 schreef Zwoerd het volgende:
Heb je hier ook aanwijzingen voor? Heb je bijvoorbeeld ervaren dat je adh de omstandigheden in de atmosfeer, wat te zien is in weerkaartjes, onbewolkt zonnig weer verwachtte, maar dat het in werkelijkheid bewolkt was?
Kun je met een bron aantonen dat 16 april onbewolkt zou zijn?quote:Op zondag 28 april 2024 01:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik volg het en der mensen die dat soort dingen bijhouden en plaatsen.
Overigens was bv 16 april een warme onbewolkte zonnige dag in NL verwacht, maar het zat potdicht.
Excuseer, het betrof 6 april.quote:Op zondag 28 april 2024 01:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Kun je met een bron aantonen dat 16 april onbewolkt zou zijn?
Kun je met een bron aantonen dat 6 april onbewolkt zou zijn?quote:Op zondag 28 april 2024 01:59 schreef Za het volgende:
[..]
Excuseer, het betrof 6 april.
En zo zag het eruit:
[ x ]
Vooral zaterdag 6 april wordt een zonnige dagquote:Op zondag 28 april 2024 02:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Kun je met een bron aantonen dat 6 april onbewolkt zou zijn?
Kun je uit dit artikel quoten dat het een onbewolkte dag wordt?quote:Op zondag 28 april 2024 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Vooral zaterdag 6 april wordt een zonnige dag
https://www.metronieuws.n(...)aturen-20-25-graden/
quote:Volgens De Hond met eventueel wat sluierbewolking.
quote:Op zondag 28 april 2024 02:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Kun je uit dit artikel quoten dat het een onbewolkte dag wordt?
Houd het ontopic aub, het vloeken mag ook achterwege blijven.quote:Op zondag 28 april 2024 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel weer genoten van een tweet van TheReal_NEWO met een header foto over Poetin en z'n tweets op basis van artikel 7 van de grondwet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |