Heb je 1x een dag een stralend blauwe hemel gezien de afgelopen 7 maanden?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:45 schreef noodgang het volgende:
Ik las laatst wel dat dit kan komen door een heel specifiek weersfenomeen. Volgens mij heette het iets van 'wolken' ofzo
Hoe denk je dat dit komt? Ik neem aan dat je dit post omdat je er zelf een idee of mening over hebt?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je 1x een dag een stralend blauwe hemel gezien de afgelopen 7 maanden?
Ja, toevallig wel. Gewoon hier in Nederland.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Za het volgende:
[..]
Maak er eens een foto van, het is vrij uitzonderlijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ja, toevallig wel. Gewoon hier in Nederland.
Het gaan niet over chemtrails.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
Anno 2024 nog steeds met die gemtreel-onzin aan komen zetten is wel wat sneu.
Zoiets heet Winter.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Za het volgende:
[..]
@Geschiedkundige ook, die moet even uitleggen waarom het allemaal mee zou vallenquote:Op woensdag 3 april 2024 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is een topic voor @:Nattekat en @:Invictus
Valt ook allemaal best mee, genoeg strakblauwe dagen gehadquote:Op woensdag 3 april 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Geschiedkundige ook, die moet even uitleggen waarom het allemaal mee zou vallen
Klinkt gaaf, heb je een bron voor me?quote:Op woensdag 3 april 2024 15:55 schreef Za het volgende:
[..]
Het gaan niet over chemtrails.
Eerder geo-engineering ivm het klimaat oid.
Tennessee keurt 'chemtrail'-wet goed die chemicaliën in de lucht verbiedtquote:Op woensdag 3 april 2024 21:17 schreef Questular het volgende:
TS gooit altijd wat vage zooi neer en dat is het dan wel.
Ik stel volgens mij vaak genoeg dat het vaak te nat en grijs is. Alleen zeik ik niet over iedere bui, maar geniet ik van de zonneschijn die erop volgt. Probeer het eens zou ik zeggen. Trek jezelf uit dat negatieve man.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Geschiedkundige ook, die moet even uitleggen waarom het allemaal mee zou vallen
Ja, best veel.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Za het volgende:
[..]
Tijdens de eerste 10 maanden van de pandemie was het vrijwel elke dag onbewolkt, strakblauwe luchten, misschien herinner je het je nog.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
Om het heel simpel uit te leggen: Globale opwarming = meer verdamping = meer wolken = meer grijze hemels.
Ja en? We wonen in Nederland. De plek bij uitstek waar het weer veranderlijk is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:59 schreef Za het volgende:
[..]
Tijdens de eerste 10 maanden van de pandemie was het vrijwel elke dag onbewolkt, strakblauwe luchten, misschien herinner je het je nog.
Maar nu is het gewoon bijna elke dag grijs weer, heel af en toe een uitzondering, al zo'n 7 maanden.
Wel de eerste echte terechte klacht van TS.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:17 schreef Questular het volgende:
TS gooit altijd wat vage zooi neer en dat is het dan wel.
https://www.europarl.euro(...)-2015-007937_EN.htmlquote:Op woensdag 3 april 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Klinkt gaaf, heb je een bron voor me?
Ik geef alleen maar aan dat de kans dat het grijs en bewolkt is alleen maar toegenomen is dankzij klimaatsverandering. Wat je daar verder voor conclusies aan wil verbiden en hoe je dat met covid wil combineren mag je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:59 schreef Za het volgende:
[..]
Tijdens de eerste 10 maanden van de pandemie was het vrijwel elke dag onbewolkt, strakblauwe luchten, misschien herinner je het je nog.
Maar nu is het gewoon bijna elke dag grijs weer, heel af en toe een uitzondering, al zo'n 7 maanden.
Gordijntjes dicht hoor bij de Fokkersquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:33 schreef Za het volgende:
Mooie blauwe luchten bij de Fokkers op deze prachtige zonnige dag?
Het is hier diepgrijs met wat strepen.
Geniet ervan mensen!
Hier begon het strakblauw maar werd (weer) al gauw helemaal grijs door een wolkendek die na complete bedekking stil is gaan staan, niet door contrails, misschien trekken wij wappies het aan. Misschien is het chemtrail 2.0 en zijn vliegtuigen niet meer nodig, en dat ze daarom ineens open kaart spelen over contrails voor geo engineeringquote:
Hier wel, maar dat geloof je toch nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:33 schreef Za het volgende:
Mooie blauwe luchten bij de Fokkers op deze prachtige zonnige dag?
Het is hier diepgrijs met wat strepen.
Geniet ervan mensen!
Maak een foto dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:53 schreef Questular het volgende:
Hier wel, maar dat geloof je toch niet
Zo'n gebied met zachte lucht komt van verre, via bepaalde stromen.quote:
Waarom zou ik?quote:
Elke kans grijpen om he doomsday propaganda te pushenquote:
Gras is groen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef Za het volgende:
En nu, zoals elke avond, is er geen wolkje te zien.
Geheel heldere lucht.
Ga eens buiten kijken, compleet heldere lucht, je kunt de sterren zien.quote:
Onjuist.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:17 schreef Za het volgende:
[..]
Ga eens buiten kijken, compleet heldere lucht, je kunt de sterren zien.
En kijk dan morgen ochtend en aanschouw de grijze hemel, zoals elke dag al 7 maanden lang.
In het Nederlands?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:31 schreef Za het volgende:
New York Times, afgelopen week:
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/2(...)-geoengineering.htmlquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:41 schreef capricia het volgende:
In het Nederlands?
Dat is wel echt een teken aan de wand.
quote:
Dank je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:42 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)-geoengineering.html
If it works, the next stage would be to aim at the heavens and try to change the composition of clouds above the Earth’s oceans.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:42 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)-geoengineering.html
Oehweee, fijne vakantiequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:47 schreef capricia het volgende:
Ik vind het al maanden lang een heel vervelende winter. Met grijs weer. Geen winterse temperaturen met een zonnetje gezien.
Om depressief van te worden. Regen en grijs weer.
Maar ik dacht dat het aan mij lag.
Dus in december gingen we een paar weken naar de Canarische eilanden. Dat was heerlijk. En komende week vertrek ik naar Italië, voor een paar weken.
Ik zal opletten of het daar ook zo is. Dat er geen heldere dagen zijn.
En indien gewenst post ik wel fotos.
Ik zit in Noord Italië, bij vrienden. Iets boven het Gardameer, Arco.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oehweee, fijne vakantieVooral pizza foto's posten, ik hou van pizza
Mag gewoon in dit topic hoor, pizza from heavenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit in Noord Italië, bij vrienden. Iets boven het Gardameer, Arco.
Dat is voornamelijk bonen, speck (heerlijk!) en polenta (jak), maar ook aardappels en apfelstrudel.
En een tijdje bij andere vrienden in Venetië, in het centrum. Dat is dan weer meer risotto met vis dingen. Als de vismarkt gewoon normaal open is, dus zonder te veel toeristen.(ik ben zelf een toerist, natuurlijk)
Ik zal pizza en de hemel op de foto zetten. Leuk!
Komt goed.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag gewoon in dit topic hoor, pizza from heaven
Das lievquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt goed.
En de lucht. Ik ga naar de lucht kijken. Voor @:za
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:11 schreef capricia het volgende:
Komt goed.
En de lucht. Ik ga naar de lucht kijken. Voor @:za. En fotos maken. Ook wel interessant.
@:za zou jij ook fotos willen maken van de lucht in NL?
Dinsdag vlieg ik. Maak ik fotos vanuit Italië. Ben benieuwd of ze hetzelfde zijn qua sluiers voor de zon.
Ik ga hier echt op letten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:50 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd.
Mensen in het hele land maken fotos, soms van uur tot uur.
Ik zal de meest interessante hier posten, al is de verwachting voorlopig sowieso geen blauwe hemel.
[ x ]
Leuk! Maar pas op waar je loopt met die kleine keitjes daar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:52 schreef capricia het volgende:
Ik ga hier echt op letten.
Eerst een heldere lucht. Dan die strepen en dan sluier bewolking.
(En wij hebben meer woorden in onze NLse taal dan Italianen voor wolken en de type lucht of regen).
Ik had nooit verwacht dat republikeinen BBQ's en dikke auto's gingen verbieden.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:46 schreef Za het volgende:
Tennessee keurt 'chemtrail'-wet goed die chemicaliën in de lucht verbiedt
BBC nieuws
Wetgevers in Tennessee hebben een wetsvoorstel aangenomen dat de uitstoot van chemicaliën in de lucht verbiedt, waarvan critici zeggen dat deze zijn geïnspireerd door ‘chemtrails’-complottheorieën.
Het wetsvoorstel verbiedt het "opzettelijk injecteren, vrijkomen of verspreiden" van chemicaliën in de lucht.
Er wordt niet expliciet melding gemaakt van chemtrails, waarvan complottheoretici geloven dat het vergif is dat door vliegtuigen wordt verspreid.
In plaats daarvan verbiedt het in grote lijnen "het beïnvloeden van de temperatuur, het weer of de intensiteit van het zonlicht".
Het door de Republikeinen gesteunde wetsvoorstel werd maandag langs partijlijnen aangenomen. Als het wordt ondertekend door de gouverneur van Tennessee, de Republikein Bill Lee, zal het op 1 juli in werking treden.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-68716894
Waarom nog manieren testen als er overal al chemtrails zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:31 schreef Za het volgende:
New York Times, afgelopen week:
[ afbeelding ]
Dit is een andere techniek.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom nog manieren testen als er overal al chemtrails zijn?
Over pakweg een uurtje is het licht grijs (of niet natuurlijk).quote:
Wij zijn hier ook de bitch van de extremere gebieden. Laten alles maar over ons heen komen. Je hoort nooit eens dat de sahara afkoelt vanwege matige weerstromen uit West Europa.quote:Op zondag 7 april 2024 10:50 schreef Za het volgende:
Weersomslag op komst: kou en mogelijk zelfs sneeuw nadert ons vanuit Noordpool
AMSTERDAM - Terwijl deze zaterdag een bult warme lucht uit de Sahara zorgde voor terrasjesweer, staat ons over tien dagen een koude-aanval vanuit de Noordpool te wachten. ,,Berg je muts en handschoenen nog maar niet op.’’
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpool
Ik post het om te kijken of ze deze voorspelling zo bizar lang van tevoren ook juist hebben.
Flat earth is baseless, geo engineering staat vast en de observatie van contrails tot sluierbewolking is een feit, de waarheid en motivatie erachter blijft gissen, maar msm neemt steeds twijfel weg.quote:Op zondag 7 april 2024 12:39 schreef Mano_ het volgende:
Wederom een heerlijk zonnetje en blauwe hemel hier![]()
Dit is bijna net zo lachwekkend als de FE-onzin
Het lijkt wel alsof zon blokkeren een afleiding is voor other, geen geel te zien namelijk.quote:Op zondag 7 april 2024 11:53 schreef Za het volgende:
https://map.geoengineeringmonitor.org
[ afbeelding ]
En
EU wil onderzoeken of de zon geblokkeerd kan worden om klimaatverandering tegen te gaan
De Europese Unie doet mee aan een internationale inspanning om onderzoek te doen naar alternatieve maatregelen om klimaatverandering tegen te gaan. Eén van de opties: aerosolen, kleine deeltjes die in de lucht zweven, in de atmosfeer pompen om het zonlicht te weerkaatsen.
https://www.change.inc/ic(...)-tegen-te-gaan-40125
7 Maanden geen heldere lucht ookquote:
Dat is wel een erg breed statement en zegt helemaal niets over dit onderwerpquote:, geo engineering staat vast
Degelijke bronnen plsquote:en de observatie van contrails tot sluierbewolking is een feit
Je zegt net dat het vast staat, een feit is maar nu zeg je dat de waarheid blijft gissen (rare zin, maar ok)?quote:, de waarheid en motivatie erachter blijft gissen,
Wat bedoel je hiermee?quote:maar msm neemt steeds twijfel weg.
7 maanden geen zon en geen heldere lucht klopt ook nietquote:Op zondag 7 april 2024 15:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
7 Maanden geen heldere lucht ook
[..]
Dat is wel een erg breed statement en zegt helemaal niets over dit onderwerp
[..]
Degelijke bronnen pls
[..]
Je zegt net dat het vast staat, een feit is maar nu zeg je dat de waarheid blijft gissen (rare zin, maar ok)?
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |