Tennessee keurt 'chemtrail'-wet goed die chemicaliën in de lucht verbiedtquote:Op woensdag 3 april 2024 21:17 schreef Questular het volgende:
TS gooit altijd wat vage zooi neer en dat is het dan wel.
Ik stel volgens mij vaak genoeg dat het vaak te nat en grijs is. Alleen zeik ik niet over iedere bui, maar geniet ik van de zonneschijn die erop volgt. Probeer het eens zou ik zeggen. Trek jezelf uit dat negatieve man.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:Geschiedkundige ook, die moet even uitleggen waarom het allemaal mee zou vallen
Ja, best veel.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je 1x een dag een stralend blauwe hemel gezien de afgelopen 7 maanden?
Tijdens de eerste 10 maanden van de pandemie was het vrijwel elke dag onbewolkt, strakblauwe luchten, misschien herinner je het je nog.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
Om het heel simpel uit te leggen: Globale opwarming = meer verdamping = meer wolken = meer grijze hemels.
Ja en? We wonen in Nederland. De plek bij uitstek waar het weer veranderlijk is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:59 schreef Za het volgende:
[..]
Tijdens de eerste 10 maanden van de pandemie was het vrijwel elke dag onbewolkt, strakblauwe luchten, misschien herinner je het je nog.
Maar nu is het gewoon bijna elke dag grijs weer, heel af en toe een uitzondering, al zo'n 7 maanden.
Wel de eerste echte terechte klacht van TS.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:17 schreef Questular het volgende:
TS gooit altijd wat vage zooi neer en dat is het dan wel.
https://www.europarl.euro(...)-2015-007937_EN.htmlquote:Op woensdag 3 april 2024 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Klinkt gaaf, heb je een bron voor me?
Ik geef alleen maar aan dat de kans dat het grijs en bewolkt is alleen maar toegenomen is dankzij klimaatsverandering. Wat je daar verder voor conclusies aan wil verbiden en hoe je dat met covid wil combineren mag je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:59 schreef Za het volgende:
[..]
Tijdens de eerste 10 maanden van de pandemie was het vrijwel elke dag onbewolkt, strakblauwe luchten, misschien herinner je het je nog.
Maar nu is het gewoon bijna elke dag grijs weer, heel af en toe een uitzondering, al zo'n 7 maanden.
Gordijntjes dicht hoor bij de Fokkersquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:33 schreef Za het volgende:
Mooie blauwe luchten bij de Fokkers op deze prachtige zonnige dag?
Het is hier diepgrijs met wat strepen.
Geniet ervan mensen!
Hier begon het strakblauw maar werd (weer) al gauw helemaal grijs door een wolkendek die na complete bedekking stil is gaan staan, niet door contrails, misschien trekken wij wappies het aan. Misschien is het chemtrail 2.0 en zijn vliegtuigen niet meer nodig, en dat ze daarom ineens open kaart spelen over contrails voor geo engineeringquote:
Hier wel, maar dat geloof je toch nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:33 schreef Za het volgende:
Mooie blauwe luchten bij de Fokkers op deze prachtige zonnige dag?
Het is hier diepgrijs met wat strepen.
Geniet ervan mensen!
Maak een foto dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:53 schreef Questular het volgende:
Hier wel, maar dat geloof je toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |