quote:Jack Black speelt Steve in de komende Minecraft-film
Acteur Jack Black speelt een rol in de komende Minecraft-film, wat waarschijnlijk gaat om het iconische personage Steve.
Steve is het standaardpersonage in de populaire game, met een baardje en blauw t-shirt. Website Deadline stelt van bronnen gehoord te hebben dat Jack Black dit iconische personage op het grote scherm vertolkt.
Black bevestigt het nieuws deels door op zijn Instagram een foto te plaatsen waarin hij het boek 'Minecraft Basics for Dummies' leest. "Een acteur bereidt zich voor", schrijft Black erbij. De acteur zegt niet of hij daadwerkelijk Steve speelt.
Verder zijn er nog weinig details bekend over de film, behalve dat Jason Momoa de hoofdrol speelt en verder onder andere Emma Myers, Danielle Brooks en Sebastian Eugene Hansen een rol hebben. De film wordt geregisseerd door Jared Hess, die eerder met Black samenwerkte voor de film Nacho Libre.
Op zich is er best wat van te maken. In minecraft moet je de draak verslaan. En daarvoor moet je eerst aantal dingen vinden en doen. Daar is best een avonturenfilm van te maken voor kinderenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Minecraft lijkt me niet echt verfilmbaar.
Moet helemaal niet. Het sandbox-gedeelte is juist wat het zo aantrekkelijk maakt.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op zich is er best wat van te maken. In minecraft moet je de draak verslaan. En daarvoor moet je eerst aantal dingen vinden en doen. Daar is best een avonturenfilm van te maken voor kinderen
Wat moet niet? De draak verslaan? Nee dat klopt. Maar is wel het "doel" van het spel. Dat is ook wanneer je de eind credits krijgt. En daar is best een verhaal om heen te maken.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet helemaal niet. Het sandbox-gedeelte is juist wat het zo aantrekkelijk maakt.
Maar goed, ben benieuwd hoe de film straks ontvangen wordt.
Het wordt een film van 7 uur waarvan ze 4 uur minen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trailer is niet veel belovend.
Van tevoren had ik geen idee hoe het zou worden, Minecraft lijkt me niet echt verfilmbaar.
Na de trailer kan ik niet zeggen dat ik er positiever tegenover sta.
"Even wat diamanten mijnen" en dan die 4 uur versneld afspelen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het wordt een film van 7 uur waarvan ze 4 uur minen.
Zou wel nice zijnquote:Op woensdag 4 september 2024 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Even wat diamanten mijnen" en dan die 4 uur versneld afspelen.
Ik denk dat het idd Jumanji achtig gaat worden qua humor en verhaallijn. Dan wel de nieuwe Jumanji met Hart en The Rock.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:02 schreef DjVero het volgende:
Ben fan van de game, da's dan ook de enige reden waarom ik deze wel een kans wil geven. Heeft wat weg van Jumanji.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |