Interesseert mij niet, hij is geen deelnemer van BB meer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:58 schreef marky het volgende:
Ook wel lekker voor hem zijn insta volgers groeit nu ongeveer met 100 per uur.
aaah weer niet gegundquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:59 schreef danilel het volgende:
Madame as tegen Alice over haar betaalde witte was;"jammer dat niemand mij heeft gevraagd of ik nog was erbij wilde doen"
Alice; "ik heb iedereen gevraag, ik weet niet waar jij toen was, maar de trommel zat daarna sowieso vol"
Is bij iedereen die eruit gaat. Dan gaat het ineens heel snel. Hopelijk krijgt hij meer opdrachten. Dat was zijn doel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:58 schreef marky het volgende:
Ook wel lekker voor hem zijn insta volgers groeit nu ongeveer met 100 per uur.
Iemand doet iets niet op haar manier!!quote:
gaat er uberhaupt iemandquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iemand doet iets niet op haar manier!!![]()
Wat een engerd! Vies en gemeen hoor! Tuig!Anyways.. Weten we al wie er naar de winkel gaat vandaag?
gun ik hem wel, is een sympathieke gastquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is bij iedereen die eruit gaat. Dan gaat het ineens heel snel. Hopelijk krijgt hij meer opdrachten. Dat was zijn doel.
Niet zo drammen over de TT ieder mag zijn eigen TT makenquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:56 schreef marky het volgende:
Wat een lelijke topictitel.
Hoe dan ook zit Ty daar straks bij die finale tegen 5 andere aan te kijken die na hem eruit komen en niets hebben.
Tjeee wat een zeikwijf die Ash..Altijd maar zeuren en zeikenquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:59 schreef danilel het volgende:
Madame as tegen Alice over haar betaalde witte was;"jammer dat niemand mij heeft gevraagd of ik nog was erbij wilde doen"
Alice; "ik heb iedereen gevraag, ik weet niet waar jij toen was, maar de trommel zat daarna sowieso vol"
arme bartquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tjeee wat een zeikwijf die Ash..Altijd maar zeuren en zeiken
Heb Randy er vanmorgen toen ze aan het wachten waren wel over gehoord, maar verder geen ideequote:
En ik mag hem ook lekijk vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo drammen over de TT ieder mag zijn eigen TT maken
ze gunnen d'r zelfs geen schone string meerquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Ashley voelt zich weer eens gepasseerd.
Ditmaal met de was, zonder haar te vragen of zij er nog iets bij wilde doen...![]()
Als janken om te janken nog eens beloond gaat worden dan wint zij de hoofdprijs..
maar kan wel de nodige stemmen sturen richting #TeamZzzRandyZzzquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Interesseert mij niet, hij is geen deelnemer van BB meer.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:06 schreef Joyce-43 het volgende:
oh blijkbaar mocht niemand dat weten van Alice dat je extra wasje kan draaien van muntje van de wasmachine op een speciaal maniertje
Hopelijk Randy, alwaar hij van BB ook een voorstel krijgt om 20 K aan te nemen en te vertrekken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iemand doet iets niet op haar manier!!![]()
Wat een engerd! Vies en gemeen hoor! Tuig!Anyways.. Weten we al wie er naar de winkel gaat vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |