Heb vanmiddag even terug gekeken. Moest wel lachen. Droge humor hebben zequote:Op woensdag 3 april 2024 11:59 schreef tong80 het volgende:
We hoeven niet meer te kijken. Een voorstukje met fragmenten van 10 minuten.
Ik denk dat het ook grotendeels echt is. Dat vind ik bijvoorbeeld wel wat minder aan de stukjes waar Gert en co in de Verhulstjes aan het woord zijn, je merkt overduidelijk dat het gescript is. Het komt gewoon niet spontaan over. Iets wat ik bij Frans en familie wel heb.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:23 schreef suzebol75 het volgende:
Ik vond het ook echt weer genieten, absoluut geen fan van zijn muziek.
Maar zo'n warme droogkloot haha.
Zeldzaam gevoel op de tv: het geloven dat je iets echts ziet als real life.
De moeite waard. Leuk gezin. Ik vond eerst Frans wel een enorme controlfreak met dat volgen van Mariska in haar auto. Begreep pas later zijn bezorgdheid...waarom ze even stilstond naast de snelweg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kan 's avonds niet kijken. ( Een bietje ziek) Maar gezien de commentaren hier ga ik zeker terugkijken.
Och ja, ik ook, hoor! Moest ook wel lachen om die jongste puberzoon, die wil niet meer mee doen aan die poppenkast. Onderschat Frans absoluut niet, die heeft inmiddels een vermogen van tig miljoen, maar blijft 'gewoon'.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, dat dit topic niet harder gaat!
Zojuist de tweede aflevering terug gekeken. Ik werd gewoon een beetje emo toen Frans met zijn moeder zijn oude foto's terug keekDeze mensen gun je gewoon heel de wereld, ik kan er niks anders van maken
Ik moet de tweede aflevering nog kijken. Het is een heel lief en warm gezin. Weer eens wat ander om te zien. Vind ik trouwens van de Bevers ook altijd. Ik hou helemaal niet van hun muziek. Maar de manier hoe ze met elkaar en mensen omgaat is mooi om te zien.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, dat dit topic niet harder gaat!
Zojuist de tweede aflevering terug gekeken. Ik werd gewoon een beetje emo toen Frans met zijn moeder zijn oude foto's terug keekDeze mensen gun je gewoon heel de wereld, ik kan er niks anders van maken
Dat vind ik ook, je kunt best veel veinzen voor de camera en er ook gewend aan zijn, maar toch denk ik dat de meeste kijkers er wel doorheen prikken als iets niet authentiek is.Maar misschien ook weer naief van mij.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet de tweede aflevering nog kijken. Het is een heel lief en warm gezin. Weer eens wat ander om te zien. Vind ik trouwens van de Bevers ook altijd. Ik hou helemaal niet van hun muziek. Maar de manier hoe ze met elkaar en mensen omgaat is mooi om te zien.
Ja zeker als ze al zo lang meedraaien.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, je kunt best veel veinzen voor de camera en er ook gewend aan zijn, maar toch denk ik dat de meeste kijkers er wel doorheen prikken als iets niet authentiek is.
Herinner jij je nog het eerste optreden op tv van Frans Bauer in een programma op rtl van Robert ten Brink? Hij had een verliefd meisje of fan van hem beetje laten zitten. Staat mij nog bij, uiteraard geen beelden meer van. Frans kwam er niet goed uit hoe hij dat recht moest praten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker als ze al zo lang meedraaien.
Nee, dat heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Herinner jij je nog het eerste optreden op tv van Frans Bauer in een programma op rtl van Robert ten Brink? Hij had een verliefd meisje of fan van hem beetje laten zitten. Staat mij nog bij, uiteraard geen beelden meer van. Frans kwam er niet goed uit hoe hij dat recht moest praten.
Dit is idd het fragment. Was leuk door de twee meiden die als eersten Frans hadden ontdekt. De één was kwaad op de ander. Want die claimde Frans te veel, terwijl zij de enige echte fan was. In Nederland kende niemand Frans Bauer en was het een rariteiten item over een plaatselijke zanger. Frans was gewoon zichzelf en wist niet wat hij er mee aan moest. Tegenwoordig zou ie media getraind een act opvoeren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:28 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat is dit fragment, toch?
Geluid lijkt het niet te doen (bij mij in ieder geval).
ja dat herinner ik me nog als de dag van gisterquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Herinner jij je nog het eerste optreden op tv van Frans Bauer in een programma op rtl van Robert ten Brink? Hij had een verliefd meisje of fan van hem beetje laten zitten. Staat mij nog bij, uiteraard geen beelden meer van. Frans kwam er niet goed uit hoe hij dat recht moest praten.
Jaaa, dat is het fragment, hoor alleen geen geluid.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:28 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat is dit fragment, toch?
Geluid lijkt het niet te doen (bij mij in ieder geval).
Verder is RLS wel leuk om te volgen, inderdaad krijg je het gevoel dat je naar iets echts kijkt ipv alles volledig gescript.
Ik ook en hun zonen lijken ook geen paksones te hebben. Frans junior is wel uiterlijk precies zijn vader, mooie jongen. De oudste zoon (Christiaan?) heeft wat last van smetvrees, wat wil je ook met zo'n oma, lol.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:30 schreef lily het volgende:
De kracht van Frans Bauer en Mariska is natuurlijk hún eenvoud.
Frans die een nationale beroemdheid is. Zijn vrouw die een no nonsens mentaliteit heeft.
Een prachtig gezin. Met hun 4 zonen. De liefde straalt ervan af en ze zijn nog steeds hetzelfde als 20 jaar geleden.
Heerlijk toch!
Ik kan daar echt van genieten.
Ik zie hem zo zitten als je dit zegt. Ik moet hem nog kijken straks. Gisteren avon vergetenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:46 schreef Ama het volgende:
Heerlijk programma. Moest hard lachen toen Frans zielig naar dat bakje met snacks keek om af te vallen.
Jawel, bij All You Need, najaar '92. Niet bij RTL maar nog bij (publiek) Veronica. Frans werd gewoon gigantisch voor het blok gezet en de fan die hem na zijn afwijzing compleet liet vallen was sowieso een beetje koekoek.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar - gewoon een slechte onnodige upload van iemand die niet weet hoe ie iets moet plaatsen. De rechthebbende is Endemol (en The Beatles maar de tune hoor je niet in dit item). De opmerkingen zelf vallen wel mee, het is alleen dat 1 van die Diana's het "gezellig langskomen" zonder bijbedoelingen zag als "Hij houdt van me". Dat meisje was nog echt een jonkie en gewoon niet helemaal 100%.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:42 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, Frans is slim, de beelden bestaan nog, maar het geluid ivm muziekrechten niet meer. Hij maakte daar verschrikkelijke foute opmerkingen naar die verliefde meisjes, uiteraard opgestookt door Robert ten Brink.
Ik las net van je dat je ironie niet begreep.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
"Ik had nog net geen krulstaart." De zelfspot van Frans is geniaal.![]()
Mod edit, zullen we niet persoonlijk gaan worden!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las net van je dat je ironie niet begreep.
Dat zeg ik. Laatst nog een column over geschreven, Dat ironie een serieuze zaak is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, Tong, nu alweer de slachtofferrol gaan spelen? Ga effe DM'n dan met je aandachttrekkerij.
Ahhh kom. Ook als ie wel zingt. Leuk dat je het leuk vond, maar dat zo gemakkelijke stigma over zijn muziek is zo goedkoop en gemakkelijk.quote:Op zondag 2 juni 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
Was een leuke serie, ben geen Frans Bauer fan, maar zolang hij niet zingt is het leuk om naar te kijken.
Ik hou totaal niet van zijn muziek. Maar dat neemt niet weg dat het een sympathiek man vindt.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahhh kom. Ook als ie wel zingt. Leuk dat je het leuk vond, maar dat zo gemakkelijke stigma over zijn muziek is zo goedkoop en gemakkelijk.
Het kan je stijl niet zijn, maar 'zolang ie niet zingt' vind ik gewoon lullig. Hij zal er niet wakker van liggen of hoogstens de tranen drogen met zijn miljoenen, maar er zijn talloze artiesten die nu als 'hit' gezien worden maar echt niks inhoudelijks hebben. De écht goede Bauer-nummers zijn niet de standaard 'Oh Hey Oh'-hits die iedereen kent.
Ik ben fan. Niet mijn genre, maar hij is puur en een geweldige stem. Kreeg net toevallig dit van maat op Facebook. Geweldig.....quote:Op zondag 2 juni 2024 21:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ahhh kom. Ook als ie wel zingt. Leuk dat je het leuk vond, maar dat zo gemakkelijke stigma over zijn muziek is zo goedkoop en gemakkelijk.
Het kan je stijl niet zijn, maar 'zolang ie niet zingt' vind ik gewoon lullig. Hij zal er niet wakker van liggen of hoogstens de tranen drogen met zijn miljoenen, maar er zijn talloze artiesten die nu als 'hit' gezien worden maar echt niks inhoudelijks hebben. De écht goede Bauer-nummers zijn niet de standaard 'Oh Hey Oh'-hits die iedereen kent.
Aaaah, hij deed Du Hasst weerquote:Op zondag 2 juni 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben fan. Niet mijn genre, maar hij is puur en een geweldige stem. Kreeg net toevallig dit van maat op Facebook. Geweldig.....
https://www.facebook.com/gerald.vanzanten/videos/822891226029727
En hij doet het geweldig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |