abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 april 2024 @ 14:11:07 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213060628
Steun voor Rutte als hoogste NAVO-chef neemt toe: Nog vier lidstaten moeten overtuigd worden

Beste allen,

Afgelopen weekend en tevens Paasdagen te Haarlem :Y) :9 ging het er nog over hoe enthousiast men op locatie Amsterdam is over Marks kandidaatschap als nieuwe secretaris-generaal van de NAVO. 14.gif Hoewel alle onzekerheden omtrent wat er thans in Oost-Europa gaande is bij u en vele anderen niet van wijken weten, is demissionair premier Rutte al geruime tijd reëel kandidaat voor de functie als hoogste NAVO-chef. :Y)
Zijn uiteindelijke aanstelling voor deze uitermate serieuze en daarbij verantwoordelijke taak zou onder andere de grote en zeer professionele organisatie op de Amsterdamse Zuid-as uitermate tevreden stemmen op gebied van economie en veel andere zaken, kan ik u vandaag in goede orde melden. :7~

Maar zover is het (helaas) nog niet :s) :s) :s), hoewel het publieke geloof dat de overtuiging bij nog 4 resterende lidstaten toeneemt en het kwartje de goede kant op rolt er is. De mogelijkheid dat de keuze uiteindelijk op Rutte valt is vandaag de dag dan ook levendiger dan ooit. *) Op locatie Haarlem :Y) en Amsterdam Zuid waren hierover reeds eerder besprekingen over bepaalde 'nieuwe koersen' die vervolgd zullen worden wanneer het eindelijk zover is. *) Onder andere gunstige handelsbetrekkingen (geldstromen) en veiligheid staan vrij hoog op de agenda, waaraan de laatste periode veel tijd gespendeerd werd voor overleg en dergelijken. Dat alles werd uiteraard niet zelden afgesloten met een gezellige borrel en bites in een plaatselijke horecagelegenheid. :Y)

Al zijn weer nog niet, het doet onder anderen mij deugd dat de steun voor Mark Rutte voor deze belangrijke taak zienderogen toeneemt o|O, en hierover zullen meerderen van u het best eens zijn. ^O^
En dat Rutte flink aan de weg timmert voor deze functie is duidelijk :Y), gelet op alle afspraken die hij in zijn agenda heeft staan waaronder netwerken in Vilnius. *) Ongeacht alle tegenwerkende manoeuvres van zoal de Hongaarse en Roemeense premier :{w is een mij niet geheel onbekende Mark Rutte, met wie een jaar geleden een grote bijeenkomst werd bijgewoond en 'n hapje werd gegeten in Den Haag :Y), een gulden kanshebber, aldus Amsterdam. *)

Tot slot: ''Het moge duidelijk zijn dat resterende Oost-Europese landen overtuiging nodig hebben. *) En deze overtuiging kan hen binnen korte tijd in goede orde worden geboden'', aldus het letterlijk uitgesproken unanieme vertrouwen in een goede afloop op hogere locaties eerder vandaag. :7~

Gegroet,

Scjvb

====

quote:
Wel.nl - 1u

Steun voor Rutte als hoogste NAVO-chef neemt toe: Nog vier lidstaten moeten overtuigd worden
© Aangeboden door wel.nl


Bij de benoeming van een nieuwe secretaris-generaal van de NAVO is unanimiteit een vereiste, Mark Rutte heeft daarom de goedkeuring van alle 32 NAVO-lidstaten nodig. De kansen van onze demissionaire minister-president lijken te groeien; er zouden al 28 voorstanders zijn. Alleen in Oost-Europa moeten nog enkele landen overtuigd worden, schrijft De Telegraaf.

Zo is er bijvoorbeeld verzet uit Hongarije, en heeft Roemenië zijn president Klaus Johannis naar voren geschoven als tegenkandidaat. Rutte is vandaag in Litouwen, waar hij vanochtend op de NAVO-basis Rukla arriveerde, ten westen van de hoofdstad Vilnius. In het kamp zijn ook Nederlandse militairen gestationeerd.

Netwerken in Vilnius

Later op de dag is er een gezamenlijke persconferentie van Rutte met zijn Litouwse gastheer president Nauseda. Het is nog niet helemaal duidelijk of de Baltische staten – Litouwen, Estland en Letland – de kandidatuur van Rutte steunen, maar uit Den Haag valt te horen dat het er 'goed uitziet'.

De Verenigde Staten meldden al eerder dat ze Rutte graag als opvolger van de Noor Jens Stoltenberg zouden zien. Washington had de benoeming al in het eerste kwartaal van dit jaar rond willen hebben, maar dat is niet gelukt.

Oost-Europa overtuigen

Met name een aantal landen in Oost-Europa is nog geen uitgesproken voorstander van de kandidatuur van Rutte. Men vindt in die regio dat ze een steviger vinger in de pap verdienen binnen het bondgenootschap, omdat de NAVO-chefs al zo vaak uit het westen van Europa komen. Zo zei de Hongaarse minister van Buitenlandse Zaken dat zijn land niet voor Rutte kon stemmen vanwege diens stevige opstelling op Europees niveau richting Boedapest.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_213060667
Tja, een joker als chef, wat kan er misgaan?
pi_213060720
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:14 schreef torentje het volgende:
Tja, een joker als chef, wat kan er misgaan?
Beste Nederlandse PM ooit.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
  dinsdag 2 april 2024 @ 14:19:13 #4
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213060752
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:14 schreef torentje het volgende:
Tja, een joker als chef, wat kan er misgaan?
Gaan we weer azijn-p*ssen?

:T
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Forum Admin dinsdag 2 april 2024 @ 14:20:55 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213060769
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 14:24:55 #6
8781 crew  Frutsel
pi_213060813
quote:
Meneer Rutte, NAVO baas Rutte, waar was u op 1-2-2025 toen de Russen de Oekraïne overliepen, nog eens honderdduizenden onschuldigen slachtoffers maakten, de Duitsers geen wapens stuurden, er niet voldoende munitie voor handen was, Hongarije overal zijn handen af trok, de Letse en Estse premier met gif overgoten waren en Trump de NAVO-landen, muv de VS en Engeland, uitmaakte voor rotte vis omdat ze niet genoeg deden en Oekraine als een veredeld Tsjechoslowakije hebben overhandigt aan de nazi's van Poetin ?

" Daar heb ik geen actieve herinnering aan"
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:36:21 #7
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213062408
Maar toch :o: VS wil niet van andere Navo-baas weten: ‘Wij staan volledig achter Rutte’

quote:
,,We staan volledig achter Mark Rutte als nieuwe secretaris-generaal van de Navo’’, zo zei de Amerikaanse Navo-ambassadeur Julianne Smith dinsdag tijdens een persbriefing voorafgaand aan de Navo-bijeenkomst van woensdag en donderdag in Brussel. Premier Rutte leek begin dit jaar al zeker van die functie, tot hij als kandidaat-secretaris-generaal concurrentie kreeg van de Roemeense president Klaus Iohannis.
Want die Roemeense president Klaus Iohannis, evenals de Hongaarse premier, lijken het buskruit ook niet uitgevonden te hebben. :s) :s) :s) > :N ;)

Dus mensen, het wachten is nu inderdaad op 'witte rook' en de daaropvolgende benoeming van Mark Rutte tot chef van de NAVO.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:39:43 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213062448
Het na alle gewoon openbaar gemaakte leugens, doofpotten en andere dubieuze handelingen het alsnog opnemen voor Rutte.

Waarom in godsnaam? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213062468
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:19 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Gaan we weer azijn-p*ssen?

:T
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als zo'n joker toegang tot gevoelige informatie krijgt.
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:43:25 #10
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_213062487
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Het na alle gewoon openbaar gemaakte leugens, doofpotten en andere dubieuze handelingen het alsnog opnemen voor Rutte.

Waarom in godsnaam? :').
Tja, een pot nat, die politici. Denk dat de meeste kanshebbers wel wat schandalen hebben meegemaakt. Als ze daarop gaan selecteren wordt het wel heel moeilijk om iemand te vinden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:44:27 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213062499
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Tja, een pot nat, die politici. Denk dat de meeste kanshebbers wel wat schandalen hebben meegemaakt. Als ze daarop gaan selecteren wordt het wel heel moeilijk om iemand te vinden.
Sja, fair opzich :').

Maar echt, als Nederlander nu nog vertrouwen hebben in deze bewezen beroepsleugenaar, ik snap het niet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:45:50 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_213062506
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, fair opzich :').

Maar echt, als Nederlander nu nog vertrouwen hebben in deze bewezen beroepsleugenaar, ik snap het niet :').
Ik heb geen vertrouwen in de politiek in het algemeen, zou niet weten wie je nog kan vertrouwen in de politiek. Ze hebben allemaal wel wat te verbergen of op hun stokje.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_213062591
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Het na alle gewoon openbaar gemaakte leugens, doofpotten en andere dubieuze handelingen het alsnog opnemen voor Rutte.

Waarom in godsnaam? :').
Waarschijnlijk omdat Ruttel een mooie marionet is voor die gasten. En als het eventjes fout gaat, heeft Ruttel er geen actieve herinnering aan.
  dinsdag 2 april 2024 @ 16:57:52 #14
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213062607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:41 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als zo'n joker toegang tot gevoelige informatie krijgt.
Men mag Rutte wantrouwen wat men wilt, maar pijnlijke fouten tot soms verdachte manoeuvres aan toe zijn bij andere en vooral buitenlandse politici ook niet zelden inherent aan hun loopbaan. Het blijft dan ook niet geheel zonder risico om één van de andere kandidaten dan maar tot chef van de NAVO te bombarderen hè. ;)

Ook hij is niet perfect gebleken, maar een beetje vertrouwen kweken in zijn verdere visie en kundigheid als bruggenbouwer, kan nooit kwaad.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_213066373
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:57 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Men mag Rutte wantrouwen wat men wilt, maar pijnlijke fouten tot soms verdachte manoeuvres aan toe zijn bij andere en vooral buitenlandse politici ook niet zelden inherent aan hun loopbaan. Het blijft dan ook niet geheel zonder risico om één van de andere kandidaten dan maar tot chef van de NAVO te bombarderen hè. ;)

Ook hij is niet perfect gebleken, maar een beetje vertrouwen kweken in zijn verdere visie en kundigheid als bruggenbouwer, kan nooit kwaad.
Vertrouwen is goed, als men er dan maar zorgt dat jokers geen toegang krijgen tot gevoelige informatie.
pi_213066570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:20 schreef torentje het volgende:

[..]
Vertrouwen is goed, als men er dan maar zorgt dat jokers geen toegang krijgen tot gevoelige informatie.
Poetin is er voorstander van dat Rutten de nieuwe topman van de NAVO wordt, juist vanwege de gevoelige informatie :Y
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_213066819
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Het na alle gewoon openbaar gemaakte leugens, doofpotten en andere dubieuze handelingen het alsnog opnemen voor Rutte.

Waarom in godsnaam? :').
Stockholmsyndroom.
pi_213066869
mailbox.ypp@hq.nato.int.

https://www.nato.int/cps/en/natolive/175334.htm

Wie graag dat hij faalt of niet.
Je heb de optie om contact op te nemen met de Navo.
  dinsdag 2 april 2024 @ 22:01:17 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213066900
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:57 schreef suijkerbuijk het volgende:

Wie graag dat hij faalt of niet.
Je heb de optie om contact op te nemen met de Navo.
Je weet dat dit doxing is en dat dit strafbaar is?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213067001
quote:
84s.gif Op dinsdag 2 april 2024 22:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je weet dat dit doxing is en dat dit strafbaar is?
Nee hoor dat geld alleen voor persoonlijke emails.
Dit is gewoon een officiële instantie en valt niet onder die regel.


https://www.rijksoverheid(...)d%20te%20intimideren.

Hier is de wet.
  dinsdag 2 april 2024 @ 22:21:00 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213067105
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 22:11 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nee hoor dat geld alleen voor persoonlijke emails.
Dit is gewoon een officiële instantie en valt niet onder die regel.

https://www.rijksoverheid(...)d%20te%20intimideren.

Hier is de wet.
"Doxing is het publiceren van persoonsgegevens van een individu of organisatie, doorgaans op het internet."
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213067173
Na Nederland vakkundig afgebroken te hebben, is nu de NAVO aan de beurt.

Ok, Rutte heeft een hekel aan Putin, maar beslissingen nemen kan hij niet, dus dat is niet direct positief. Maar hij werkt achter de schermen wel hard voor zijn rijke vrienden, dus de wapenindustrie zal het wel goed gaan doen.

En om die te stimuleren moet er wel altijd een flinke oorlogsdreiging zijn, of nog liever overal kleine oorlogjes.
pi_213067174
quote:
84s.gif Op dinsdag 2 april 2024 22:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
"Doxing is het publiceren van persoonsgegevens van een individu of organisatie, doorgaans op het internet."
Dan heb ik op eens geen Active herinneren meer aan .
  woensdag 3 april 2024 @ 00:18:28 #24
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_213067670
Hoe men het ook bekijkt en of Ruttes 'not active memory' wel of geen toneelspel was, een blackout kan iedereen overkomen die stressvolle functies bekleedt en een drukke agenda bezigt.
Dat hij een geslepen politicus is valt niet te ontkennen, hetgeen thans hard nodig is op deze hoge post als NAVO-baas.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_213068351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 22:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
Na Nederland vakkundig afgebroken te hebben, is nu de NAVO aan de beurt.

Ok, Rutte heeft een hekel aan Putin, maar beslissingen nemen kan hij niet, dus dat is niet direct positief. Maar hij werkt achter de schermen wel hard voor zijn rijke vrienden, dus de wapenindustrie zal het wel goed gaan doen.

En om die te stimuleren moet er wel altijd een flinke oorlogsdreiging zijn, of nog liever overal kleine oorlogjes.
Vertel, wat is er afgebroken? Voorlopig zie ik enkel cijfers waaruit blijkt dat Nederland het prima heeft gedaan de afgelopen 12 jaar.

En kom met voorbeelden van afgebroken zaken, niet met een toeslagenaffaire, lullig voor die 30k mensen, maar daar hadden de overige 17miljoen mensen weinig last van.
pi_213072465
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 09:09 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Vertel, wat is er afgebroken? Voorlopig zie ik enkel cijfers waaruit blijkt dat Nederland het prima heeft gedaan de afgelopen 12 jaar.

En kom met voorbeelden van afgebroken zaken, niet met een toeslagenaffaire, lullig voor die 30k mensen, maar daar hadden de overige 17miljoen mensen weinig last van.
Wel zijn en zorg.
Kapot bezuinigen.
Politie op straat kapot bezuinigen
Ziekenhuis gaan kapot wegens bezuinigen.
Omdat de kosten van voor verzorg kapot zijn bezuiningt waardoor druk komt in ziekenhuizen.
Pensioen is maar de vraag wat de toekomst gaat brengen (maar ik verwacht dat het kapot gaat)

Eigenlijk de hele interne infrastructuur word langzaam gesloopt en omlaag gebracht zodat de exteren op loopt naar winst.

Jij kijk naar economische belangen.
De meeste kijken naar interne belangen.

Twee verschillende dingen dus

En dat jij jammer vind voor die 30k mensen?
Het zijn er veeel meer dan dat .

Maar goed zeg meer over jouw gedachten gang namelijk.
pi_213075019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:09 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Wel zijn en zorg.
Kapot bezuinigen.
Politie op straat kapot bezuinigen
Ziekenhuis gaan kapot wegens bezuinigen.
Omdat de kosten van voor verzorg kapot zijn bezuiningt waardoor druk komt in ziekenhuizen.
Pensioen is maar de vraag wat de toekomst gaat brengen (maar ik verwacht dat het kapot gaat)

Eigenlijk de hele interne infrastructuur word langzaam gesloopt en omlaag gebracht zodat de exteren op loopt naar winst.

Jij kijk naar economische belangen.
De meeste kijken naar interne belangen.

Twee verschillende dingen dus

En dat jij jammer vind voor die 30k mensen?
Het zijn er veeel meer dan dat .

Maar goed zeg meer over jouw gedachten gang namelijk.
Wauw... wat een totaal gebrek aan feitenkennis. Uberhaupt schokkend dat je dan wel het lef hebt om iets te roepen, maar de moeite niet eens neemt om je eigen onzin op feiten te controleren.

Ik heb ze voor je opgesomd

Welzijn en zorg kapot? Ik noem het even ouderenzorg, want anders wordt het wel heel breed. Das is de afgelopen 10 jaar 0.0 op bezuinigd: er is meer dan 9 miljard bijgekomen.....

Politie bezuinigingen? Tot 2015 waren er bezuinigen, na 2015 tot en met nu is er elk jaar flink wat bijgekomen. Dus nee, ook daar gaat t prima. Er is alleen een personeels tekort.. iets waar elke sector last van heeft.

Ziekenhuizen zijn privaat en geen eigendom van de staat. De zorg is de grootste kostenpost voor het rijk en voor de burger. Er zijn absoluut geen bezuinigingen in de zorg doorgestuurd mbt ziekenhuizen. Het slotervaart ziekenhuis waar je mogelijk op doelt is puur door mismanagement failliet gegaan. Ze zorgkosten stijgen jaarlijks 3.5 tot 5÷. De reden dat afdelingen sluiten heeft ook weer te maken met... personeels tekort...


Aah je hebt iets gehoord over pensioen in t buitenland en denkt dit door te kunnen trekken naar Nederland. Nee.. het pensioenstelsel in Nederland is een van de beste ter wereld met meer dan 1800!! Miljard euro in kas. Rock solid. Er schuilt alleen een gevaar bij ZZPers die niet sparen voor pensioen.. maar goed.. dat heeft niets met ons pensioenstelsel te maken.


Veeel blabla.. weinig kennis van zaken
pi_213075110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:17 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Beste Nederlandse PM ooit.
Slechtste dus
pi_213078842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 19:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Slechtste dus
Alle grote landen willen hem voor de NAVO. Hoe slecht ben je dan?

Weet je wie slecht zijn? Alle idioten die nog in "Den Haag" zitten als Rutte is vertrokken.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
pi_213078845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 16:09 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Wel zijn en zorg.
Kapot bezuinigen.
Politie op straat kapot bezuinigen
Ziekenhuis gaan kapot wegens bezuinigen.
Omdat de kosten van voor verzorg kapot zijn bezuiningt waardoor druk komt in ziekenhuizen.
Pensioen is maar de vraag wat de toekomst gaat brengen (maar ik verwacht dat het kapot gaat)

Eigenlijk de hele interne infrastructuur word langzaam gesloopt en omlaag gebracht zodat de exteren op loopt naar winst.

Jij kijk naar economische belangen.
De meeste kijken naar interne belangen.

Twee verschillende dingen dus

En dat jij jammer vind voor die 30k mensen?
Het zijn er veeel meer dan dat .

Maar goed zeg meer over jouw gedachten gang namelijk.
Leugens en fantasierijk gelul. Nederland is niet kapot maar behoort volgens ALLE internationale lijstjes tot de rijkste en gelukkigste landen ter wereld.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
pi_213078851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 02:03 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Leugens en fantasierijk gelul. Nederland is niet kapot maar behoort volgens ALLE internationale lijstjes tot de rijkste en gelukkigste landen ter wereld.
Geluk daarom zie je overal ontevreden van de mensen

Wie heeft je ingehuurd om deze onzin te verkondigen.

En rijk ?
Tuurlijk er staat miljarden uitgestelde belasting in de pensioen pot.
Dat word ook gewoon mee gerekend .
pi_213078971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 02:05 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Geluk daarom zie je overal ontevreden van de mensen

Wie heeft je ingehuurd om deze onzin te verkondigen.

En rijk ?
Tuurlijk er staat miljarden uitgestelde belasting in de pensioen pot.
Dat word ook gewoon mee gerekend .
Dit is allemaal onzin.
Hopeloos, ik ga niet eens moeite doen om je dat te laten inzien.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
pi_213078975
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:26 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Dit is allemaal onzin.
Hopeloos, ik ga niet eens moeite doen om je dat te laten inzien.
Uitgeluld. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_213078979
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:28 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Uitgeluld. :')
Armoede en ongelukkig zijn is een keuze.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
pi_213078997
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:31 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Armoede en ongelukkig zijn is een keuze.
Overlijken stappen om rijk te worden ook.

Jammer dat we geen middenweg kunnen vinden
pi_213079032
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:36 schreef Scjvb het volgende:
Maar toch :o: VS wil niet van andere Navo-baas weten: ‘Wij staan volledig achter Rutte’
[..]
Want die Roemeense president Klaus Iohannis, evenals de Hongaarse premier, lijken het buskruit ook niet uitgevonden te hebben. :s) :s) :s) > :N ;)

Dus mensen, het wachten is nu inderdaad op 'witte rook' en de daaropvolgende benoeming van Mark Rutte tot chef van de NAVO.
Mark Rutte kan verbinden en heeft internationaal hoog aanzien dus hij lijkt me geknipt voor deze baan.
pi_213079073
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Het na alle gewoon openbaar gemaakte leugens, doofpotten en andere dubieuze handelingen het alsnog opnemen voor Rutte.

Waarom in godsnaam? :').
Hij kan zo lekker weg liegen die man. Dus past wel goed bij de NAVO. En sowieso het is een Nederlander dus goed voor het imago of zo.
pi_213079109
Een topbaan bij de NAVO, waarvoor hij weleens wordt genoemd, ambieert hij niet, zei Rutte.

10 Jul 2023 — „Nee-nee-nee, ik ga echt de politiek uit”, antwoordde Rutte.

Sindsdien was hij bijna enkel nog in het buitenland om te netwerken. :')

[ Bericht 32% gewijzigd door Jed1Gam op 04-04-2024 06:19:59 ]
pi_213079125
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Het na alle gewoon openbaar gemaakte leugens, doofpotten en andere dubieuze handelingen het alsnog opnemen voor Rutte.

Waarom in godsnaam? :').
Nationale trots dat ons landje toch maar mooi klein en onbelangrijk genoeg is om deze stoel te kunnen krijgen.
pi_213079131
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 02:05 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Geluk daarom zie je overal ontevreden van de mensen

Wie heeft je ingehuurd om deze onzin te verkondigen.

En rijk ?
Tuurlijk er staat miljarden uitgestelde belasting in de pensioen pot.
Dat word ook gewoon mee gerekend .
Jij bent ook constant ontevreden, maar dan vooral om spoken die niet echt zijn. Van massale sterfte door vaccinaties tot we gaan failliet aan een paar miljard steun aan Oekraïne: allemaal angsten die je jezelf aandoet. Zou het kunnen dat meer mensen die Kremlin propaganda fuik gesprongen zijn?
pi_213079177
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:31 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Armoede en ongelukkig zijn is een keuze.
Hoe dom kun je zijn door zoiets te tikken, wat een onzin
pi_213082878
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 02:05 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Geluk daarom zie je overal ontevreden van de mensen

Wie heeft je ingehuurd om deze onzin te verkondigen.

En rijk ?
Tuurlijk er staat miljarden uitgestelde belasting in de pensioen pot.
Dat word ook gewoon mee gerekend .
Gekkies en wappies kletsen maar wat raak. Wat is het nut van je bestaan eigenlijk?
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
pi_213082893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 06:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hoe dom kun je zijn door zoiets te tikken, wat een onzin
Ik ben niet arm en ongelukkig omdat ik daarvoor heb gekozen.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
pi_213083021
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 06:14 schreef Jed1Gam het volgende:
Een topbaan bij de NAVO, waarvoor hij weleens wordt genoemd, ambieert hij niet, zei Rutte.

10 Jul 2023 — „Nee-nee-nee, ik ga echt de politiek uit”, antwoordde Rutte.

Sindsdien was hij bijna enkel nog in het buitenland om te netwerken. :')

Gewoon jaren en jaren liegen en succesvol het beeld scheppen dat hij het allemaal voor Nederland doet, en dan komt hij gewoon weer weg met misschien wel de grootste leugen uit zijn carriere.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213083556
Dat de NAVO een notoir en succesvol leugenaar voor op de hoogste stoel overweegt, zegt overigens ook veel over de NAVO zelf.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213083604
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 14:07 schreef Akathisia het volgende:
Dat de NAVO een notoir en succesvol leugenaar voor op de hoogste stoel overweegt, zegt overigens ook veel over de NAVO zelf.
Zo'n opmerking zegt volgens mij meer over degene die zo'n opmerking plaatst.
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 14:22:57 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213083728
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2024 00:18 schreef Scjvb het volgende:
Hoe men het ook bekijkt en of Ruttes 'not active memory' wel of geen toneelspel was, een blackout kan iedereen overkomen die stressvolle functies bekleedt en een drukke agenda bezigt.
Dat hij een geslepen politicus is valt niet te ontkennen, hetgeen thans hard nodig is op deze hoge post als NAVO-baas.
Ik vind het vooral vreemd om iemand die de grootste bezuinigingen ooit op defensie er doorheen heeft gejaagd aangesteld zou worden om een militair bondgenootschap te leiden

Dean is totaal niet serieus te nemen op dit gebied

Dat hij tijdens 1 miljoen jaar als premier van Nederland wat schandaaltjes heeft overleefd vind ik niet zo heel bijzonder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213084055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 13:08 schreef Erik_Groen het volgende:

[..]
Gekkies en wappies kletsen maar wat raak. Wat is het nut van je bestaan eigenlijk?
Wat is de nut van de mensheid op aarde ?
We vernietigen alles terwijl het ook een mooi plek kan zijn. (Zonder ons)
pi_213088067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Wat is de nut van de mensheid op aarde ?
We vernietigen alles terwijl het ook een mooi plek kan zijn. (Zonder ons)
Ach, eigenlijk heb je gelijk. Ten opzichte van de kosmische oneindigheid in tijd en ruimte stellen al onze gedachten en handelingen niks voor. Niks zal blijvend zijn, over een paar honderd jaar weet niemand meer dat ik en jij hier hebben rondgelopen op aarde terwijl de aarde nog miljarden jaren zal doormodderen. De tijd is een overweldigende moordenaar. Wij zijn als een zandkorreltje aan het strand dat weerloos de krachten van de oceaan moet ondergaan.

Enfin .....
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
pi_213088099
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 13:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Gewoon jaren en jaren liegen en succesvol het beeld scheppen dat hij het allemaal voor Nederland doet, en dan komt hij gewoon weer weg met misschien wel de grootste leugen uit zijn carriere.
Elke politicus liegt.
Ik discrimineer niet, voor mij zijn alle mensen met een rare mening gelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')