Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jemig en daar word ik voor geroepen?quote:
Nou je pakt maar lekker hoor ik ga niet omdat een ander het niet wil extra hard bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig en daar word ik voor geroepen?
Nou je pakt maar lekker hoor ik ga niet omdat een ander het niet wil extra hard bolken![]()
![]()
Gewoon factuurtje sturen voor het extra werkquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig en daar word ik voor geroepen?
Nou je pakt maar lekker hoor ik ga niet omdat een ander het niet wil extra hard bolkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alles beter dan Sky-commentaar![]()
![]()
![]()
Tijdens de race valt het wel mee hoor. Het zijn meer de analyses buiten de wedstrijd omquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vrijwillig naar de Hamilton-fanclub luisteren![]()
Veel slechter dan het NL commentaar kan haast niet![]()
![]()
Ted Kravitz die juicht omdat iemand uitvaltquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tijdens de race valt het wel mee hoor. Het zijn meer de analyses buiten de wedstrijd om
Veel slechter dan het NL commentaar kan haast niet_____!
Viaplay-commentaar is gewoon prima, niet de Verstappen-fanclub die het bij Ziggo was.![]()
Goed idee, tikkies sturenquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon factuurtje sturen voor het extra werkis makkelijker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou veel plezier met Viaplay danquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ted Kravitz die juicht omdat iemand uitvalt_____!
Viaplay-commentaar is gewoon prima, niet de Verstappen-fanclub die het bij Ziggo was.![]()
Gewoon tikkie gevenquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed idee, tikkies sturenis makkelijker
![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bedankt, en jij met Britse fanclub-radio![]()
![]()
Een exotische vruchtquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je een zekere groene citrusvrucht?![]()
![]()
Jeuk aant zakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: