Het wordt al gedownplayed door supporters met onrealistische dromen. Overmars is ook ten onrechte weggestuurd, want die 'halen' ze makkelijk even terug.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja dat leek me ook al, ik (en waarschijnlijk het merendeel van de mensen hier met een contract) mag echt geen aandelen kopen van andere bedrijven in hetzelfde vakgebied als mijn werkgever.
Dit worden gewoon nog 7 extra magere jaren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik word wel een beetje verdrietig van dit allemaal. Dit is echt een gitzwarte periode. Nu gaan we richting de zomer zonder een AD, TD en een trainer. Zodoende staan we er nu nog veel slechter voor dan vorig jaar.
Deze meneer had natuurlijk ook geen Ajax-DNA.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik word wel een beetje verdrietig van dit allemaal. Dit is echt een gitzwarte periode. Nu gaan we richting de zomer zonder een AD, TD en een trainer. Zodoende staan we er nu nog veel slechter voor dan vorig jaar.
Kluivert aannemen als trainer en alles komt goed.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Grootheidswaanzin. Denken dat je zoveel beter bent en de regels niet van toepassing zijn voor jou. Zijn reactie daarna laat dat ook zien. Gewoon bevestigen en dan het nog erger maken. Niets laat zien dat hij realiseert dat het gewoon heel erg fout is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen ik Bedrijfseconomie ging studeren had ik in blok 1 van jaar 1 al een vak waar uitgebreid werd uitgelegd werd hoe ultiem dom dit soort transacties zijn en waarom dat niet kan. Hoe kan iemand met zo'n achtergrond als die Kroes dan zo achterlijk zijn om dit te doen
Dat vroeg ik vanochtend nog. En toen kreeg ik hier te horen dat het magquote:
Je kan ook niemand op het internet meer vertrouwen tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vroeg ik vanochtend nog. En toen kreeg ik hier te horen dat het mag
Het mag waarschijnlijk ook wel, alleen niet volgens de interne regels van AZ.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat was dan ook een redenatie vanuit de onderbuik. 'Ik vind dat zoiets gewoon moet kunnen'. Net als dat mensen niet begrijpen waarom Overmars weg moest.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan mag het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mag waarschijnlijk ook wel, alleen niet volgens de interne regels van AZ.
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk dat we hier nu ook van het Schalleke en HSV-dna kunnen genieten.
Als ik het allemaal zo snel lees heeft hij alleen aandelen gekocht voordat hij (officieel) toegang kreeg tot vertrouwelijke informatie bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen ik Bedrijfseconomie ging studeren had ik in blok 1 van jaar 1 al een vak waar uitgebreid werd uitgelegd werd hoe ultiem dom dit soort transacties zijn en waarom dat niet kan. Hoe kan iemand met zo'n achtergrond als die Kroes dan zo achterlijk zijn om dit te doen
De gore puinzooi met blunderende idioten en kliekjes die elkaar eruit willen werken . Doet me denken aan die 2 clubs .quote:
Schoolboek 'handelen met voorbedachte rade'.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo snel lees heeft hij alleen aandelen gekocht voordat hij (officieel) toegang kreeg tot vertrouwelijke informatie bij Ajax.
Dat het onhandig staat en dat je als bestuurder het beste roomser dan de paus bent vanwege de uitstraling snap ik. Maar er is toch voor zover we nu weten niks strafbaars gebeurd?
Is bij Ajax toch altijd zo geweest, je kan beter stellen dat het af en toe rustig is, meestal geholpen door de resultaten op het veld.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De gore puinzooi met blunderende idioten en kliekjes die elkaar eruit willen werken . Doet me denken aan die 2 clubs .
Welk stukje dan precies?quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Schoolboek 'handelen met voorbedachte rade'.
Een week voor de bekendmaking veel aandelen kopen. Jij denkt dat ie in die week pas is benaderd en is aangesteld?quote:
Nee, dus ik snap dat het niet handig overkomt. Maar dat dat juridisch gezien echt niet zou mogen verbaast mij wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een week voor de bekendmaking veel aandelen kopen. Jij denkt dat ie in die week pas is benaderd en is aangesteld?
De aanstelling van Kroes heeft alleen neem ik aan precies niks met de waarde van het aandeel gedaan. Hoe dan ook is het laakbaar en weet iedere debiel dat je hier ver van weg moet blijven, maar echt strafbaar betwijfel ik.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een week voor de bekendmaking veel aandelen kopen. Jij denkt dat ie in die week pas is benaderd en is aangesteld?
In wet staat dat het niet uitmaakt of je er winst of verlies op hebt gemaakt. Handelen met voorkennis is verboden. En dat is precies wat Kroes heeft gedaan met zijn laatste aankoop van 17.000 aandelen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De aanstelling van Kroes heeft alleen neem ik aan precies niks met de waarde van het aandeel gedaan. Hoe dan ook is het laakbaar en weet iedere debiel dat je hier ver van weg moet blijven, maar echt strafbaar betwijfel ik.
Hij kan prima de verwachting hebben gehad dat zijn aanstelling het aandeel had laten stijgen. Het maakt verder niet uit wat die aandelen over de langere termijn doen, maar een week voor aanstelling aandelen kopen is wel degelijk 'met voorbedachte rade', want de wereld wist nog niet van zijn aanstelling en hij anticipeerde daar al op.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De aanstelling van Kroes heeft alleen neem ik aan precies niks met de waarde van het aandeel gedaan. Hoe dan ook is het laakbaar en weet iedere debiel dat je hier ver van weg moet blijven, maar echt strafbaar betwijfel ik.
Maar dit is nooit voorgekomen in de clubgeschiedenis , zelfs niet met Harmsen/rond 1999 en de Cruyff-revolte.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is bij Ajax toch altijd zo geweest, je kan beter stellen dat het af en toe rustig is, meestal geholpen door de resultaten op het veld.
Gewoon, niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
Het kan best handelen met voorkennis zijn. Maar kan iemand mij dan uitleggen wanneer hij dan wel de aandelen mag kopen als hij altijd in het bezit is van voorkennis?
Als hij niet in het bezit is van voorkennisquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
Het kan best handelen met voorkennis zijn. Maar kan iemand mij dan uitleggen wanneer hij dan wel de aandelen mag kopen als hij altijd in het bezit is van voorkennis?
Het gaat er om dat er een gebeurtenis aankomt die een positief effect op de aandelen kan hebben (al ligt het aan je perspectief van wat positief is) en je weet dat die gebeurtenis eraan komt. Maar de wereld weet het nog niet, omdat het nog niet is bekendgemaakt (erg belangrijk bij beursgenoteerde bedrijven). Als je dan 17000 aandelen gaat kopen voor 190.000 euro, dan koop je die dus met weet van de gebeurtenis voordat een ander dat kan weten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:17 schreef Origami94 het volgende:
Misschien is Bodo-uit een lantaarn waar je je aan vast kunt houden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Alleen cola voor de kleur he vriend.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh? Dat zal ik dan gemist hebben
(Of heb je weer aan de bacos gezeten en weet je het verschil tussen Rotterdam en Eindhoven niet meer?)
En Gorter graag!quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:25 schreef AmenhotepIV het volgende:
Komend seizoen dus weer met Banel, Aertsen, Avila, Martha, Gaaei, Forbs, Manskerk, Sosa en Gooijer in de ED.
Het houdt inderdaad niet op, er was toch een aardige voorsprong opgebouwd zowel sportief als financieel, dat sportieve is al verdampt en dat financiele gaat ook hard op deze manier.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dit is nooit voorgekomen in de clubgeschiedenis , zelfs niet met Harmsen/rond 1999 en de Cruyff-revolte.
Dat ze in 2 jaar 4 trainers verslijten, Geen AD of TD en als ze er al zijn niet eens de 6 maanden halen , slechte spelersgroepen waar teveel geld is aan uitgegeven en ga zo maar door.
Jij wordt tenminste per seconde wijzer; Kroes blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[...] en overal waar ik 'met voorbedachte rade' zei vervangen met 'met voorkennis', stop de tijd, twee jokers.
In een grenzeloos dom enthousiasme kan ik het aankopen van de aandelen voor zijn aanstelling ergens nog wel plaatsen. Eigenlijk vind ik het ergens vreemder dat hij dit ook deed toen hij bestuurder van AZ wasquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste per seconde wijzer; Kroes blijkbaar niet.
jij mist wel vaker wat denk ik. Geeft niet verderquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh? Dat zal ik dan gemist hebben
(Of heb je weer aan de bacos gezeten en weet je het verschil tussen Rotterdam en Eindhoven niet meer?)
Hij heeft daar nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij Ajacied was, dus waarschijnlijk daarom geen vragen erover.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
In een grenzeloos dom enthousiasme kan ik het aankopen van de aandelen voor zijn aanstelling ergens nog wel plaatsen. Eigenlijk vind ik het ergens vreemder dat hij dit ook deed toen hij bestuurder van AZ was
Die rechter (ik weet niet of dat Kale of Kokkie is, want ze zijn beiden kaal) mag wel een extra stoeltje krijgenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Vanavond een stukje duiding met twee echte supporters.
die is wel echt dik zegquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die rechter (ik weet niet of dat Kale of Kokkie is, want ze zijn beiden kaal) mag wel een extra stoeltje krijgen
Dat is ook niet erg, maar dat je jezelf blijkbaar toen al niet afvroeg of het wel mocht is best apart.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft daar nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij Ajacied was, dus waarschijnlijk daarom geen vragen erover.
Als balletjetrap de leidraad in je leven is heb je niks meegemaakt in je leven.quote:
Dan zakt hij door 2 stoelen heen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die rechter (ik weet niet of dat Kale of Kokkie is, want ze zijn beiden kaal) mag wel een extra stoeltje krijgen
je mag er toch best de pest in hebben? Heb ik ook maar verder gaat het leven wel door. Dat zal voor hem niet anders zijn tenzij hij tussentijds van een brug is gesprongen natuurlijk maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als balletjetrap de leidraad in je leven is heb je niks meegemaakt in je leven.
Daar zal zijn omgeving een fijn iemand aan hebben, als iemand zijn humeur af laat hangen van een stel miljonairs dat een balletje goed of fout trapt. Een labiel iemand dus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je mag er toch best de pest in hebben? Heb ik ook maar verder gaat het leven wel door. Dat zal voor hem niet anders zijn tenzij hij tussentijds van een brug is gesprongen natuurlijk maar daar ga ik niet vanuit.
Nee godverquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook niemand op het internet meer vertrouwen tegenwoordig
Met een beetje goede wil en handige communicatie had je dit onderling kunnen oplossen lijkt me ook. Netjes melding doen, aandelen terugkopen voor dezelfde prijs, simpel statement naar de pers, stilzitten als moraalridders er wat van vinden, en op naar de volgende klus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:13 schreef michiel_merk het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat de groep binnen de rvc is die verantwoordelijk is voor het huidige verval die een relatief milde en klunzige situatie van Kroes met beide handen aangrijpen om zich van hem te verlossen en daarmee hun eigen hagje te redden.
Heb verder niets om het te onderbouwen. Maar........
Dat jij 10 posts per dag haalt in het PSV topic waar de afgunst werkelijk vanaf druipt ligt aan mijn lange tenen? Ok.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor dat ligt aan je lange tenen, bij PSV wordt alles met de Brabantse mantel der liefde bedekt, je bent toch nog gewoon aan het afbetalen over de laatste reddingsactie?
Gelukkig krijgt Alex steun van mensen met eenzelfde soort kompasquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:16 schreef manny het volgende:
[..]
Met een beetje goede wil en handige communicatie had je dit onderling kunnen oplossen lijkt me ook. Netjes melding doen, aandelen terugkopen voor dezelfde prijs, simpel statement naar de pers, stilzitten als moraalridders er wat van vinden, en op naar de volgende klus.
Vind het ook opvallend. Als je ziet hoeveel moeite Ajax gedaan heeft om de man binnen te halen. En hoe hard het nu meteen gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:16 schreef manny het volgende:
[..]
Met een beetje goede wil en handige communicatie had je dit onderling kunnen oplossen lijkt me ook. Netjes melding doen, aandelen terugkopen voor dezelfde prijs, simpel statement naar de pers, stilzitten als moraalridders er wat van vinden, en op naar de volgende klus.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt Alex steun van mensen met eenzelfde soort kompas
[ afbeelding ]
Hier was het de RvC om te doen. Hem publiekelijk laten veroordelen. Nog voordat er ook maar enige officiele instantie onderzoek of een uitspraak heeft gedaan. Enkel op basis van een advies van een jurist hem aan de hoogste boom ophangen, omdat Kroes dreigde schoon schip te maken en waarschijnlijk ook binnen de RvC.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:16 schreef manny het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef michiel_merk het volgende:
Kijk en hier was het de RvC om te doen. Hem publiekelijk laten veroordelen. Nog voordat er ook maar enige officiele instantie onderzoek of een uitspraak heeft gedaan. Enkel op basis van een advies van een jurist hem aan de hoogste boom ophangen, omdat Kroes dreigde schoon schip te maken en waarschijnlijk ook binnen de RvC.
Kan nog, in Dortmund is er binnenkort waarschijnlijk weer een vacaturequote:Op dinsdag 2 april 2024 12:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg jammer dat Mislintat en Kroes nooit samen hebben mogen werken bij Ajax.
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het dom maar bij AZ kon hij gewoon blijven zitten , dit had anders opgelost kunnen worden als ze op goede voet zatenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke mongool weet dat het niet kan wat hij deed. Vraag blijft alleen waarom men zo lang heeft gewacht om hem daarvoor de laan uit te sturen.
Ik zou er aangifte van doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat jij 10 posts per dag haalt in het PSV topic waar de afgunst werkelijk vanaf druipt ligt aan mijn lange tenen? Ok.
'De Brabantse mantel der liefde'Lees je eigen stukken eens terug en vertel me dan nog eens dat het aan mijn lange tenen ligt en niet aan jezelf.
Zoals ik al zei: PSV moet (net als veel verenigingen) nog wat afbetalen, maar de clubs die dit niet hoeven te doen zijn werkelijk op 1 hand te tellen. In dat wereldje werk je nou eenmaal met dergelijke constructies, het valt of staat met het risico wat eraan verbonden is. Het gaat er meer om dat jij het puinruimen noemt. Dat is gewoon onzin en dat je weet je zelf ook.
Maar goed, je zult je woordje wel weer klaar hebben eigenwijs als je bent. Misschien moet je gewoon eens beginnen door die constructieve posts wat meer toe te passen of je eigen club. Over puinruimen gesproken..
Kroes kon helemaal geen schoon schip maken in de RvC, die macht heeft een AD helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:29 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hier was het de RvC om te doen. Hem publiekelijk laten veroordelen. Nog voordat er ook maar enige officiele instantie onderzoek of een uitspraak heeft gedaan. Enkel op basis van een advies van een jurist hem aan de hoogste boom ophangen, omdat Kroes dreigde schoon schip te maken en waarschijnlijk ook binnen de RvC.
Een incompetente AD?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dom maar bij AZ kon hij gewoon blijven zitten , dit had anders opgelost kunnen worden als ze op goede voet zaten
Er zijn 2 opties:
1. De RvC wist van deze handel met voorkennis af.
2. De RvC wist niet van deze handel af.
Bij optie 1 hebben ze willen en wetens een directeur aangesteld waarvan ze wisten dat dit ging komen, bij optie 2 zijn ze volledig incompetent. Ik weet niet wat ik als supporter liever zou hebben
Als je geld wilt verdienen ga je toch geen aandelen Ajax kopenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe verzin je het, wat een boertje. Of waar komt die kerel vandaan, redelijk onnozel voor iemand die niet net uit een ei is gekropen. Hoewel, vermoed dat hij gewoon lekker geld wilde verdienen want als het puur om skin in the game ging dan had hij de aandelen prima kunnen aanschaffen nadat hij al officieel aangenomen was bij Ajax.
Bij AZ heeft hij de regels ook overtreden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe verzin je het, wat een boertje. Of waar komt die kerel vandaan, redelijk onnozel voor iemand die niet net uit een ei is gekropen. Hoewel, vermoed dat hij gewoon lekker geld wilde verdienen want als het puur om skin in the game ging dan had hij de aandelen prima kunnen aanschaffen nadat hij al officieel aangenomen was bij Ajax.
Mooi moment om in te stappen, slechter kon het amperquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je geld wilt verdienen ga je toch geen aandelen Ajax kopen
Eerlijk gezegd heb ik nooit gekeken naar aandelen Ajax, maar die zullen inderdaad wel weinig bewegen vergeleken met andere hoewel nu de situatie bij Ajax dermate extreem is qua succes dat er juist nu de meeste kans is op extra waarde weer straks. Als je veel hebt dan kan een niet zo grote verandering toch veel opleveren. Echter betrof het hier 20k stuks ofzo? Nee daarvoor is het eventueel gedoe niet waard. Dan gaan we terug naar onnozel. Maar toch, als het hem niet om de waarde en dus extra geld ging is uberhaupt die aandelen bezitten onzinnig, of wil hij beweren dat je tienduizenden stuks, in meerdere aanschafmomenten samen symbolisch wil laten lijken. Wilde hij graag bij aanstelling bijv 50000 of 100.000 aandelen Ajax in bezit hebben?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad wat die zelf stelt, stukje 'skin in the game'.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nooit gekeken naar aandelen Ajax, maar die zullen inderdaad wel weinig bewegen vergeleken met andere hoewel nu de situatie bij Ajax dermate extreem is qua succes dat er juist nu de meeste kans is op extra waarde weer straks. Als je veel hebt dan kan een niet zo grote verandering toch veel opleveren. Echter betrof het hier 20k stuks ofzo? Nee daarvoor is het eventueel gedoe niet waard. Dan gaan we terug naar onnozel. Maar toch, als het hem niet om de waarde en dus extra geld ging is uberhaupt die aandelen bezitten onzinnig, of wil hij beweren dat je tienduizenden stuks, in meerdere aanschafmomenten samen symbolisch wil laten lijken. Wilde hij graag bij aanstelling bijv 50000 of 100.000 aandelen Ajax in bezit hebben?
Nouja… hij werd natuurlijk wel binnengehaald als het 8e wereldwonder. In theorie…quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je geld wilt verdienen steek je op geen enkele manier geld in welke club idd.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste was geweest als iemand bij Ajax zo snugger was geweest om te informeren bij hem naar of hij aandelen Ajax in bezit had en wijzen op hoe te gedragen daaromtrent . Maar zoals bij geval Mislintat gaan ze bij Ajax als beursgenoteerd bedrijf wel vaker wat laks om lijkt het bij attent zijn op waar problemen kunnen ontstaan. Alsof de mensen niet de nodige ervaring hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad wat die zelf stelt, stukje 'skin in the game'.
Zie post 2. Ze wisten het al.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beste was geweest als iemand bij Ajax zo snugger was geweest om te informeren bij hem naar of hij aandelen Ajax in bezit had en wijzen op hoe te gedragen daaromtrent . Maar zoals bij geval Mislintat gaan ze bij Ajax als beursgenoteerd bedrijf wel vaker wat laks om lijkt het bij attent zijn op waar problemen kunnen ontstaan. Alsof de mensen niet de nodige ervaring hebben.
The easiest way to become a millionaire is to start an F1 team as a billionaire.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:00 schreef Bezsen het volgende:
Als je van je geld af wilt komen moet je een club kopen of een boot
@:tarado
Of doneren aan Fok!quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:00 schreef Bezsen het volgende:
Als je van je geld af wilt komen moet je een club kopen of een boot
@:tarado
de tering wat ben jij een debiel zegquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daar zal zijn omgeving een fijn iemand aan hebben, als iemand zijn humeur af laat hangen van een stel miljonairs dat een balletje goed of fout trapt. Een labiel iemand dus.
Misschien nog iets met zwaar toxische bestrijdingsmiddelen op de grasmat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het is nu nog wachten op berichten over Russische geldschieters en/of Chinese goksyndicaten.
Lees je even in, die vent is inmiddels al wegquote:
Dit dus, mensen fantaseren erop los omdat ze voetbal belangrijker vinden dan regels, maar steunen een beursgenoteerde club. Ja, die moet zich dan gedragen als beursgenoteerde club. Lachwekken dat iemand met het cv van Kroes zogenaamd de regelgeving niet wist.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Kroes kon helemaal geen schoon schip maken in de RvC, die macht heeft een AD helemaal niet.
Dit had elke topman namelijk gebeurd bij een beursgenoteerd bedrijf als diegene dit had gedaan
quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit dus, mensen fantaseren erop los omdat ze voetbal belangrijker vinden dan regels, maar steunen een beursgenoteerde club. Ja, die moet zich dan gedragen als beursgenoteerde club. Lachwekken dat iemand met het cv van Kroes zogenaamd de regelgeving niet wist.
Diezelfde mensen willen Overmars terug.
Of dat Brubbey een transgender is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het is nu nog wachten op berichten over Russische geldschieters en/of Chinese goksyndicaten.
Nee, natuurlijk heb je dat niet want het is totale onzin.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:13 schreef michiel_merk het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat de groep binnen de rvc is die verantwoordelijk is voor het huidige verval die een relatief milde en klunzige situatie van Kroes met beide handen aangrijpen om zich van hem te verlossen en daarmee hun eigen hagje te redden.
Heb verder niets om het te onderbouwen. Maar........
Ik verwacht eerder, zwart geld. Gezien de bijnaam van de Technische Dickecteur.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:29 schreef Caland het volgende:
Komt er vandaag een nieuwe Kale en Kokkie?
Ik vraag dit ook namens @:klaasweetalles
Als fan wil ik Kroes en Overmars als AD en TD.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit dus, mensen fantaseren erop los omdat ze voetbal belangrijker vinden dan regels, maar steunen een beursgenoteerde club. Ja, die moet zich dan gedragen als beursgenoteerde club. Lachwekken dat iemand met het cv van Kroes zogenaamd de regelgeving niet wist.
Diezelfde mensen willen Overmars terug.
Waarom zou je als fan iemand die basiscomplianceregels niet snapt als algemeen directeur willen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als fan wil ik Kroes en Overmars als AD en TD.
Als normaal denkend mens niet.
En dat zeg jij?!quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de tering wat ben jij een debiel zeg
Waar slaat dat nou weer op? En gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:41 schreef Wotte het volgende:
Zo langzamerhand begin ik wel te geloven dat een overname misschien nog wel de enigste optie is om hier een bestuurbaar schip van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |