Wordt vaak gezegd andersquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou wel heel raar zijn vind je niet?
Denk niet dat ze dat er gaan uitzendenquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Sbs9 wordt viaplay tv en kunnen we weer de F1 kijken
Alleen 1 race en niet livequote:Op dinsdag 2 april 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Sbs9 wordt viaplay tv en kunnen we weer de F1 kijken
Talpa sluit deal met Viaplay: SBS 9 wordt Viaplay TV en gaat Formule 1 uitzenden Bron de stentorquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat er gaan uitzenden
quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst
quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Talpa sluit deal met Viaplay: SBS 9 wordt Viaplay TV en gaat Formule 1 uitzenden Bron de stentor
quote:
Geen last van met F1TVquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Volgend jaar weer die mislukte Jack Plooy
quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat er gaan uitzenden
Ik lees het nu wat een kul gedoequote:
Dat is laatquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst
En samenvattingenquote:
Meteen 2quote:
NL commentaarquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die zullen het NL commentaar van Ziggo overnemen
Na 2 koffie?quote:
Ik kijk altijd de international feed.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de international feed.
En ik ben aan het poepen.
Is toch altijd zo geweest kon voor viaplay altijd via ziggo kijken gratis en voor nietsquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
En samenvattingen![]()
Maar zou ook wel raar zijn. Daar zijn de rechten te duur voor om 'gratis' op het open kanaal te gooien.
Ja maar dat is in principe geen open kanaal. Dus daar hoopte Ziggo gewoon veel nieuwe klanten door te krijgen cq. klanten te behouden. Als je geen Ziggo had, moest je wel een pakket van ¤15 of meer per maand betalen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch altijd zo geweest kon voor viaplay altijd via ziggo kijken gratis en voor niets
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar dat is in principe geen open kanaal. Dus daar hoopte Ziggo gewoon veel nieuwe klanten door te krijgen cq. klanten te behouden. Als je geen Ziggo had, moest je wel een pakket van ¤15 of meer per maand betalen.
Zondequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Maar het maakt mij ook niet uit sinds het bij viaplay is ben ik afgekickt van de f1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |