Dan zal die wel voor mij zijn, en neequote:
Ik zou er niet onder lopenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:25 schreef Lovely het volgende:
Hoe poepen die eigenlijk, want ze hangen vaak aan een tak in een boom
Ze kruipen een keer in de zoveel tijd naar beneden om te gaan poepenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:25 schreef Lovely het volgende:
Hoe poepen die eigenlijk, want ze hangen vaak aan een tak in een boom
Is dit een sneer onderwater dat je mij hypocriet noemt? Want ik heb ik in de afgelopen tijd nooit gezet dat men niet mag vliegen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan zal die wel voor mij zijn, en nee![]()
Ik ben namelijk een groot voorstander van 'practice what you preach'
Dat maak je er zelf van.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dit een sneer onderwater dat je mij hypocriet noemt? Want ik heb ik in de afgelopen tijd nooit gezet dat men niet mag vliegen.
En plassen dan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze kruipen een keer in de zoveel tijd naar beneden om te gaan poepen
Dat weet ik niet, mss is dat op het zelfde moment?quote:
quote:
Waarom dan over vliegschaamte beginnen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Waarom dan de practice what you preach toevoeging?
Omdat je er laatst bij mij ook over begon, daaromquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom dan over vliegschaamte beginnen?
Zozo, schriftje bijgehouden?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je er laatst bij mij ook over begon, daarom
Eerst zien dan geloven, ze zitten er wel vaker naast wat weer betreftquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar schijnbaar heb ik een te gevoelige snaar geraakt, en door.
23 graden zaterdagmooi fietsweer
Jaaaa heerlijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoef ik geen schriftje voor bij te houden, ben namelijk niet oud en dementquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zozo, schriftje bijgehouden?
Nee nee. Je dacht toen een gevoelige snaar te raken en dat is niet zo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |