Wie ik? Wie is jou favo dan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist....maar je laat mijn favo er helemaal niet meer in voorkomen.![]()
En BB neemt je in beschermingquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen zien als een "fuck it, als zij er mee weg komt, kan ik het ook"
Ik hoop echt dat zij het gepakt heeft. Dan wil ik zien hoe ze nu gaan doen. Als 1 van die anderen het gepakt heeft dan lullen ze het sowieso goed. Dat was ook zo gegaan als 1 van die anderen de vorige keer dat spelticket had gekocht. Daar ben ik van overtuigd. Die hadden ze nooit buitengesloten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, kan ze niet maken na haar eigen actie
En dat vind ik dus geen eerlijke strijd, dan liever via een spelquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel, want wie de meeste volgers heeft op SM staat met 3-0 voor op de rest.
roep ik ook ieder jaar en .... jaar later...quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:19 schreef Snensie het volgende:
Voor mij een enorme anti climax dit. Ik ga deze onzin nooit meer volgen.
Waarom? Dit is toch prachtige tv?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:19 schreef Snensie het volgende:
Het is inderdaad speculazenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Hoho niemand weet wie het gedaan heeft.....
Hypocriet van alle kanten dus, Ashley riep het wekenlang nooit te doen. Dus om het bij de een te vieren en de ander erom neer te halen zou ook hypocriet zijnquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker hypocriet dan. Eerst grote bekken dat zij dat noooooooooooooooooooit zouden doen want het is hun geld niet en nu ze zien dat Ash ermee weg komt zelf 15000 eruit halen.
Volgens mij is dat genoeg gedaan daar, wie had anders Randy ooit in de finale zien zitten?quote:
Daarom moesten die helemaal rechts gaan zitten waarschijnlijk. Uit zicht van de jackpot.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Randy en Tom dit al gezien..
Ze zitten zo stoïcijns te rummikuppen..
Dat vind ik ook! En iedereen behalve Ashley gun ik het.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
15k mee naar huis nemen is wat anders dan 20k weggooien
Na B.B. vinger wijzen zou me dat niks verbazen.....dat sturen en lievelingetjes doet b.b. niet goed.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker hypocriet dan. Eerst grote bekken dat zij dat noooooooooooooooooooit zouden doen want het is hun geld niet en nu ze zien dat Ash ermee weg komt zelf 15000 eruit halen.
laten we niet vergeten dat ze met karen in de keuken in een poging tot goedmaken ook vroeg of het om het geld gingquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hypocriet van alle kanten dus, Ashley riep het wekenlang nooit te doen. Dus om het bij de een te vieren en de ander erom neer te halen zou ook hypocriet zijn
Eerst maar eens zien hoe/wat
Voor mij maakt het een saaie dag wat boeiender, was van plan om af te haken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:19 schreef Snensie het volgende:
Ja, eerst maar eens afwachten. Eens kijken hoe hier de reacties zijn als een ander het heeft gepakt. Als zij het heeft gepakt dan weet ik het wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hypocriet van alle kanten dus, Ashley riep het wekenlang nooit te doen. Dus om het bij de een te vieren en de ander erom neer te halen zou ook hypocriet zijn
Eerst maar eens zien hoe/wat
zal zijn smile wel gaan missen danquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ty wil graag naar huis. Misschien dacht hij: 15.000 euro lekker op vak met mamma en/of vriendin
Ja die gaat nakijken of er meerder account op een persoon hebben gestemt, geloof daar helemaal niets vanquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een notaris in vaste dienst houdt het in de gaten.
Dat is idd wel zo..quote:
Is er duidelijk dat het om het spelticket gaat???quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:13 schreef BigBreg83 het volgende:
15k voor een spel ticket?? Das echt achterlijk.
Ik. Dat zei ik weken geleden al. Die gaat liggend de finale in. Ze zetten hem daar niet op de bank omdat ze compleet gefocust zijn op Ashley en haar groepquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat genoeg gedaan daar, wie had anders Randy ooit in de finale zien zitten?
Eens! Hopelijk Ty niet want die kan het winnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:22 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! En iedereen behalve Ashley gun ik het.
dat vermoed ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ty wil graag naar huis. Misschien dacht hij: 15.000 euro lekker op vak met mamma en/of vriendin
Een notaris zal, als onpartijdige deskundige, gedurende de Stemperiode van het Programma toezicht houden op onder meer het verloop van de binnenkomst van de stemmen op www.rtl.nl en www.goplay.be.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die gaat nakijken of er meerder account op een persoon hebben gestemt, geloof daar helemaal niets van
Maar goed het gaat niet meer over de streams en ik doe er zelf aan mee, een note voor Dot![]()
Tom en Randy zitten nog steeds samen een spelletje te doen, het spel tussen de andere mogen wij niet zien en duurt lang
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
Stemmen bij “Big Brother”:
Elke week vindt er één stemronde plaats.
Het stemmen op de bewoners is wekelijks mogelijk vanaf vrijdag (in de loop van de dag op een nader door RTL bekend te maken tijdstip) tot en met zaterdag (circa 20.30 uur) gedurende de periode vanaf 15 januari 2024 tot en met de finale, nader bekend te maken (hierna: de “Stemperiode”). In de week van de finale zullen er twee stemrondes plaatsvinden in plaats van één stemronde. Stemmen door het Nederlandse kijkerspubliek kan op www.rtl.nl na in te loggen op jouw persoonlijke RTL-account (het Belgische kijkerspubliek kan stemmen op www.goplay.be). Na afloop van de Stemperiode is het niet meer mogelijk om een stem uit te brengen.
Per RTL-account mag maximaal één stem per week uitgebracht worden. RTL is gerechtigd om een maximaal aantal stemmen per stemmer vast te stellen.
Neem je meerdere accounts, zo werkt je leest regelmatig ik heb 10 ik heb 6 stemmen uitgebracht op >>>>.
Door jouw stem uit te brengen, maak je GEEN kans op het winnen van prijzen. Het uitbrengen van jouw stem is kosteloos met uitzondering van jouw gebruikelijke kosten voor (mobiel)internet.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Is er duidelijk dat het om het spelticket gaat???
Of gaat er iemand naar huis.... ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Is er duidelijk dat het om het spelticket gaat???
Tja hier is al veel over gezegd, ik heb daar zeker ook een mening over, gezien ik die al een paar keer getikt heb hier ga ik dat niet nog een keer doenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat zij het gepakt heeft. Dan wil ik zien hoe ze nu gaan doen. Als 1 van die anderen het gepakt heeft dan lullen ze het sowieso goed. Dat was ook zo gegaan als 1 van die anderen de vorige keer dat spelticket had gekocht. Daar ben ik van overtuigd. Die hadden ze nooit buitengesloten.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:24 schreef Verida het volgende:
Als het Jimmy is, dan hoeft zijn vliegtuigje ook niet meer te vliegen donderdag
Tom krijgt het schijt ervanquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
Tom is ook klaar met het wachten
hij wil naar de wc
Ty weg dusquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Hoho niemand weet wie het gedaan heeft.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |