ja dusquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jill 70.405,50
Salar 69.815
Bart. 73.388
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben Randy en Tom dit al gezien..
Ze zitten zo stoïcijns te rummikuppen..
Nou, ik denk niet dat Ash daar boos over zal zijn als het een ander is geweest.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daarom juist....love and peace.....you get it back.....
Zou het ook kunnen zien als een "fuck it, als zij er mee weg komt, kan ik het ook"quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En mocht het een ander zijn dan is nu dus wel duidelijk dat het gewoon jaloezie was de afgelopen tijd en dat Ashley ze voor was met op die knop drukken
Of om een boodschap door geven hoe makkelijk het gaat....hoop dat er nog meer af gaat....quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En mocht het een ander zijn dan is nu dus wel duidelijk dat het gewoon jaloezie was de afgelopen tijd en dat Ashley ze voor was met op die knop drukken
Er is inmiddels een jaarsalaris aan gekozen voordeel gekocht.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een notaris in vaste dienst houdt het in de gaten.
Nee, kan ze niet maken na haar eigen actiequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat Ash daar boos over zal zijn als het een ander is geweest.
Lekker hypocriet dan. Eerst grote bekken dat zij dat noooooooooooooooooooit zouden doen want het is hun geld niet en nu ze zien dat Ash ermee weg komt zelf 15000 eruit halen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen zien als een "fuck it, als zij er mee weg komt, kan ik het ook"
Dacht ik ook en Jimmy omdat hij zijn kansen laag inschat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou me niet verrassen als Ty gaat, die baalt al een tijdje over de gang van zaken
We weten nog niet wie dit gedaan heeft hequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef Snensie het volgende:
Ongelooflijk. Wat een vals wijf die Ashley. Schijt aan iedereen.
Zou ook nog kunnen.. zou ze dat nog durven?quote:
we weten het nog niet hèquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef Snensie het volgende:
we weten helemaal niksquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef Snensie het volgende:
die heeft schijt aan iedereenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen.. zou ze dat nog durven?
15k mee naar huis nemen is wat anders dan 20k weggooienquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker hypocriet dan. Eerst grote bekken dat zij dat noooooooooooooooooooit zouden doen want het is hun geld niet en nu ze zien dat Ash ermee weg komt zelf 15000 eruit halen.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou me niet verrassen als Ty gaat, die baalt al een tijdje over de gang van zaken
Hoho niemand weet wie het gedaan heeft.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:17 schreef Snensie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |