Dilano en Doriana ook eerder in het gesprekquote:Op dinsdag 2 april 2024 07:27 schreef Li0nHeart het volgende:
En Sonja is weer gevallen. Glenn vraagt zich af of Sonja z'n prinses was geweest als Ashley wel naar huis was gegaan. Tom zegt dat ze wellicht niet genomineerd zou zijn. Glenn zegt, misschien was ik er dan pas week 4 in gekomen.
Begreep ik het toch goed, versta Tom nooit helemaal goed en dacht type het maar niet hier voor ik het verkeerd heb gehoordquote:Op dinsdag 2 april 2024 07:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom vertelt aan Glenn dat hij niet vindt dat Ashley er echt van ondersteboven is dat Karen weg is. Terwijl ze over Danny wel echt gehuild heeft. Glenn beaamt dit : "maar hij was haar partner in crime he"
Ze vonden het vertrek van Karen ook hard gespeeldquote:Op dinsdag 2 april 2024 07:32 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Het is Tom opgevallen dat Ashley veel tranen heeft gelaten over het vertrek van Danny en niet over het vertrek van Karen. Dat vindt hij fucked up zegt hij.
Zat mij net af te vragen of ze daar ook een boete voor zouden krijgen, op is niet meer slapen lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:54 schreef OmaJacky het volgende:
En nu is het stil. We zien Tom slapen in de stoel.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Dikke kus van jullie choe by bye ik zie jullie allemaal bij de finale
ALles gaat goed Ty heeft een hart van goud
Familie gesproken alles goed iedereen trots
quote:Goedemorgen iedereen, het is hier met Ronahi, jullie liefste chou. Jullie zijn allemaal, 1 voor 1, heel goed bezig. Jullie familie en vrienden staan allemaal achter jullie, dus kom op, het zijn de laatste loodjes. Dan ga ik door naar lieve Alice, Alice meid, ik ben u niet vergeten. Ik had een briefje voor u geschreven, maar deze had ik helaas terug meegepakt in mijn koffer, dus deze heb je nog tegoed van mij. Ge straalt iedere dag en ik ben enorm trots op u.
Dan mijn broers, lieve Randy, ik mis u zo hard jonge, uw grapjes, uw energie. Ik heb u altijd gezegd, blijf uw goedheid behouden, zo komt u het verst en kijk waar u nu staat. Heel goed bezig, blijf zo doordoen. Dan ga ik naar mijn andere broer, Tyron jonge, ge hebt eem hart van goud, heb ik u altijd gezegd. Hoofd omhoog, blijf positief, ook voor u zijn het de laatste loodjes. Ik heb uw moeder gesproken, ik heb Riquel gesproken, ze staan allemaal achter, ze missen u enorm. Blijf gewoon zo doordoen. Ik zie jullie allemaal in de finale. Dikke kus van jullie chou, bye!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |