Ja, ongelooflijk. Maar ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze daadwerkelijk gaat winnen. Maar ja, dat zal dan ook nog wel gebeuren ook...quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt alles gaat zoals een persoon wil 😉
hey tom 2 hahaquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
Ashley had wel mazzelZe lag ruim achter, met dit spel moet je geluk hebben dat je balletje goed valt.
Ja en nu hebben ze het gegund om dit spel te winnen. Want ooo ze is zo ziekig niemand heeft haar wat gegund.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
Nee, ik had geen problemen met Ashley tot die actie. Mooi dat haar medebewoners zo vergevingsgezind zijn, maar ik blijf dat een klotestreek vinden.
ja en een rode loper minstens!quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:48 schreef Ireth het volgende:
Verplicht feliciteren en omhelzen.
Ze hadden toch ook wel slingers en ballonnen kunnen ophangen en rozenblaadjes kunnen strooien op het pad wat ze loopt...
Hallo Tom, leuk dat je meepost.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
Ashley had wel mazzelZe lag ruim achter, met dit spel moet je geluk hebben dat je balletje goed valt.
Dat ook nog. En nu ze met nog maar een paar man zijn gaan dingen nog meer opvsllen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
Ze vergeet even gemakshalve dat iedereen haar dat halve-finale-ticket heeft gegund![]()
Maar nee, men moet de gifbeker van Ashley helemaal leegdrinken.
je kent me neem ik aan wel tochquote:
Komt puur door Ashley haar eigen gedrag en reacties als het mevrouw een keer tegenzat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind ze wel simpel reageren hoor is maar een vrijstelling ja tot hun zoiets hadden gewonnen vind het niet echt fair
Ze mag zichzelf niet nominerenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:06 schreef spapaars het volgende:
Ik nomineer iemand die ik in ontzettend in mijn hart heb gesloten, getekend Ashley
ja dat is zoquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Komt puur door Ashley haar eigen gedrag en reacties als het mevrouw een keer tegenzat.
Ik zou ook zoiets hebben van krijg de tyfus maar.
Uitdelen blijft ze goed in, incasseren is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |