Morgen om half 9 in de avond weten we het!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan ook Jimmy zijn he. Die zagen we ook niet.
Hij kan met het grootste gemak die 15K pakken, dankzij het programma zullen de boekingen binnenstromen dan komt ie binnen no time ver boven het bedrag waar de winnaar straks het huis mee verlaat. Het te winnen bedrag is inmiddels bedroevend laag geworden, waarom zou je daar nog een risico voor nemen en er gaat nog kansspelbelasting af ook... Ik zou het een slimme keuze vinden van Tyrone om dit bedrag te pakken maar ik zou hem gunnen om als winnaar te eindigen. Zo oprecht enthousiast als Randy ergens mee won, die jongen is echt heel erg okay. Hij heeft het spel van begin af aan eerlijk en op eigen kracht gespeeld.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:32 schreef PinkLow het volgende:
15k mee naar huis!
Ty wat ga je doen??
Zien we vast morgen pas..
En als we het morgen pas zien, gaat ie vast naar huis.
Alice natuurlijk! Of die andere, die ook met een A begint. O wacht, je mag maaar 1x raden.. nou doe dan die andere A maar weer dan.quote:
Er wordt enorm gemanipuleerd en steeds ten gunste van Ashley...quote:Op woensdag 3 april 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Dit hele spel is een faal? Gewoon zorgen dat je die zandloper vast hebt als ie bijna leeg is en je stuurt iedereen weg?
Niet Alice, want je zag haar zeggen dat ze door Ashley weg was gestuurdquote:Op woensdag 3 april 2024 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Alice natuurlijk! Of die andere, die ook met een A begint. O wacht, je mag maaar 1x raden.. nou doe dan die andere A maar weer dan.
Ik hoop dat Ashley wint en dat er dan geen cent meer in de pot zitquote:Op woensdag 3 april 2024 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Alice natuurlijk! Of die andere, die ook met een A begint. O wacht, je mag maaar 1x raden.. nou doe dan die andere A maar weer dan.
Ik snap je weerzin. Maar tja. Ze speelt gewoon het spél. En ze heeft (o.a.) haar eigen lippen laten vernaggelen, niet die van een ander. En narcisme is best trendy. Ook om iemand als zodanig te typeren trouwens.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:12 schreef sly-nl het volgende:
Ik kan het niet meer opbrengen om te kijken![]()
. Zag in de uitzending v gisteren dat nare mens weer het beeld in marcheren met die huichelachtige harses van 'r en toen was het klaaaarrrrr
![]()
Zomaar en de gelijk die emmer nokvol
![]()
![]()
Wat een stuk vretenEn het lijkt wel alsof slecht zijn loont op tv bij rtl whatever, met al die favors die ze kreeg/krijgt. Waar toch wel het ergste voorbeeld van was dat ze niet genegeerd / gepest mocht worden na die 20 duuzend actie van haar
![]()
![]()
. Terwijl ze daarvoor wekenlang alleen maar liep te gluipen/stoken, naaien, verzieken en manipuleren
![]()
![]()
Klaar mee. Me broer ook!@!@ Misschien als ze opdondert. Maar de lol is eraf, gadverdakke!@
Heb zo het idee dat haar aardig wat beloofd is door die psychos die dat programma maken. Duidelijk is wel dat slechtheid loont bij die wankers.. Fuck those bitchesz!!@£![]()
[ afbeelding ]
Nou nou, rustig. Het is TV, en dat maakt Ashley als geen ander, that's what's matters the most.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:12 schreef sly-nl het volgende:
Ik kan het niet meer opbrengen om te kijken![]()
. Zag in de uitzending v gisteren dat nare mens weer het beeld in marcheren met die huichelachtige harses van 'r en toen was het klaaaarrrrr
![]()
Zomaar en de gelijk die emmer nokvol
![]()
![]()
Wat een stuk vretenEn het lijkt wel alsof slecht zijn loont op tv bij rtl whatever, met al die favors die ze kreeg/krijgt. Waar toch wel het ergste voorbeeld van was dat ze niet genegeerd / gepest mocht worden na die 20 duuzend actie van haar
![]()
![]()
. Terwijl ze daarvoor wekenlang alleen maar liep te gluipen/stoken, naaien, verzieken en manipuleren
![]()
![]()
Klaar mee. Me broer ook!@!@ Misschien als ze opdondert. Maar de lol is eraf, gadverdakke!@
Heb zo het idee dat haar aardig wat beloofd is door die psychos die dat programma maken. Duidelijk is wel dat slechtheid loont bij die wankers.. Fuck those bitchesz!!@£![]()
[ afbeelding ]
Niet op de juiste plaats in Big Brother dat vod, vind ik..quote:Op donderdag 4 april 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, rustig. Het is TV, en dat maakt Ashley als geen ander, that's what's matters the most.
We gaan niet persoonlijk worden!quote:Op donderdag 4 april 2024 01:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij lekker met je medestanders op de eerste rang extreem leedvermaak en satanisme aangluren met je broek op je enkelsHave fun!@
Ja als je Ted Bundy in dat programma zet maakt hij ook TV, maar zitten we daarop te wachten? Ik erger me zo enorm aan die vrouw dat ik zeker 30% van de tv uizendingen doorspoel. Ik kan haar gewoon niet meer aanzien. Talpa vindt misschien dat ze tv maakt. Ik ken heel erg veel mensen die juist afhaken omdat zij veel te veel te zien is.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, rustig. Het is TV, en dat maakt Ashley als geen ander, that's what's matters the most.
Dat is toch dezelfde sinds de herstart?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:58 schreef PinkLow het volgende:
Ik blijf de stem van BB dit jaar leuk en grappig vinden.
Moet zeggen dat ik tijdens de uitzendingen ook vaak even afhaak. En soms per ongeluk wat langer dan even. Heb wel besloten BB uit te zitten t/m de finale, maar het scheelt héél weinig.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:16 schreef humpty het volgende:
Ook afgehaakt misschien als Ashley eruit gaat dat ik nog even weer ga kijken
maar kan het niet meer opbrengen.
Achterbaks egoistisch mens met haar schoothondje Glen.
"Echte Meisjes In De Jungle"quote:Op donderdag 4 april 2024 09:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik tijdens de uitzendingen ook vaak even afhaak. En soms per ongeluk wat langer dan even. Heb wel besloten BB uit te zitten t/m de finale, maar het scheelt héél weinig.
Dat één of meerdere bewoners ergeriis opwekken hoort erbij, en die ergernis is vaak ook wel weer léuk op de een of andere manier. Maar Ashley vind ik alleen maar afstotelijk. Ik wil haar liefst helemaal nooit meer zien of horen. Nou ja, nog 9 dagen, max. En een eventueel volgend programma waar ze in opduikt (moet je niet van opkijken als dat gebeurt) zal ik onmiddelijk cancelen.
Het is niet van Talpa maar Endemol Shine dat is weer eigendom van Banijay een frans productiebedrijf dat ook Expeditie Robinson doet.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:43 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Ja als je Ted Bundy in dat programma zet maakt hij ook TV, maar zitten we daarop te wachten? Ik erger me zo enorm aan die vrouw dat ik zeker 30% van de tv uizendingen doorspoel. Ik kan haar gewoon niet meer aanzien. Talpa vindt misschien dat ze tv maakt. Ik ken heel erg veel mensen die juist afhaken omdat zij veel te veel te zien is.
Zij heeft deze BB niet leuker gemaakt. Het gekonkel 24/7 was op een gegeven moment niet meer te doen. En dat er dan groepjes zijn is niet erg als je nog maar wel met elkaar leven kan. De productie heeft ook te lang het balletje een kant op laten rollen. Die 4 kregen gewoon geen kans. Pas veel te laat shiften het en zie hoe lelijk mevrouw begon te doen. En zelfs nu ze Ty 15 k aanbieden heeft ze daar weer een voordeel aan. Vorig jaar werd Charlotte de hand boven het hoofd gehouden maar dit jaar spant de kroon. Daarnaast ontbrak er dit jaar een "lovestory" terwijl ik denk dat Ty en Alice mochten die thuis niets hebben gehad zeker die kant op zouden zijn bewogen.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:16 schreef humpty het volgende:
Ook afgehaakt misschien als Ashley eruit gaat dat ik nog even weer ga kijken
maar kan het niet meer opbrengen.
Achterbaks egoistisch mens met haar schoothondje Glen.
Ze maakt echt TV hoor, als kijkers afhaken door haar.. Als stream kijkers van stream wisselen als er weer een Ashley only stream is.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, sorry maar de kijkcijfers hebben altijd gelijk en die zijn beter dan ooit, dus laten ze haar er in.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:43 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Ja als je Ted Bundy in dat programma zet maakt hij ook TV, maar zitten we daarop te wachten? Ik erger me zo enorm aan die vrouw dat ik zeker 30% van de tv uizendingen doorspoel. Ik kan haar gewoon niet meer aanzien. Talpa vindt misschien dat ze tv maakt. Ik ken heel erg veel mensen die juist afhaken omdat zij veel te veel te zien is.
Ooit niet BB1 waren vele male beterquote:Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, sorry maar de kijkcijfers hebben altijd gelijk en die zijn beter dan ooit, dus laten ze haar er in.
En dit is van BB7 (2021), rond deze periode. De cijfers zijn echt iets beter dan die van deze BB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |