abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 april 2024 @ 21:51:50 #76
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213077418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 21:34 schreef livelink het volgende:

[..]
Kan ook Jimmy zijn he. Die zagen we ook niet.
Morgen om half 9 in de avond weten we het!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  woensdag 3 april 2024 @ 21:55:44 #77
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213077483
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 20:54 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Hoe dan?
Videoland staat het soms wat eerder.
pi_213077813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 21:32 schreef PinkLow het volgende:
15k mee naar huis!
Ty wat ga je doen??

Zien we vast morgen pas..
En als we het morgen pas zien, gaat ie vast naar huis.
Hij kan met het grootste gemak die 15K pakken, dankzij het programma zullen de boekingen binnenstromen dan komt ie binnen no time ver boven het bedrag waar de winnaar straks het huis mee verlaat. Het te winnen bedrag is inmiddels bedroevend laag geworden, waarom zou je daar nog een risico voor nemen en er gaat nog kansspelbelasting af ook... Ik zou het een slimme keuze vinden van Tyrone om dit bedrag te pakken maar ik zou hem gunnen om als winnaar te eindigen. Zo oprecht enthousiast als Randy ergens mee won, die jongen is echt heel erg okay. Hij heeft het spel van begin af aan eerlijk en op eigen kracht gespeeld.
  Moderator woensdag 3 april 2024 @ 22:21:10 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_213077818
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 21:47 schreef odie22 het volgende:

[..]
1 x raden wie dit gaat winnen :{w
Alice natuurlijk! Of die andere, die ook met een A begint. O wacht, je mag maaar 1x raden.. nou doe dan die andere A maar weer dan. :{
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_213077834
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
Dit hele spel is een faal? Gewoon zorgen dat je die zandloper vast hebt als ie bijna leeg is en je stuurt iedereen weg?
Er wordt enorm gemanipuleerd en steeds ten gunste van Ashley...
  woensdag 3 april 2024 @ 22:25:07 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213077858
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2024 22:21 schreef Gert het volgende:

[..]
Alice natuurlijk! Of die andere, die ook met een A begint. O wacht, je mag maaar 1x raden.. nou doe dan die andere A maar weer dan. :{
Niet Alice, want je zag haar zeggen dat ze door Ashley weg was gestuurd
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213078137
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2024 22:21 schreef Gert het volgende:

[..]
Ik hoop dat Ashley wint en dat er dan geen cent meer in de pot zit >:)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 3 april 2024 @ 23:12:44 #83
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213078319
Ik kan het niet meer opbrengen om te kijken -O- :r . Zag in de uitzending v gisteren dat nare mens weer het beeld in marcheren met die huichelachtige harses van 'r en toen was het klaaaarrrrr :r :r Zomaar en de gelijk die emmer nokvol :r :(

Wat een stuk vreten :{w En het lijkt wel alsof slecht zijn loont op tv bij rtl whatever, met al die favors die ze kreeg/krijgt. Waar toch wel het ergste voorbeeld van was dat ze niet genegeerd / gepest mocht worden na die 20 duuzend actie van haar :'( :'( :'( . Terwijl ze daarvoor wekenlang alleen maar liep te gluipen/stoken, naaien, verzieken en manipuleren :'( :'(

Klaar mee. Me broer ook!@!@ Misschien als ze opdondert. Maar de lol is eraf, gadverdakke!@
Heb zo het idee dat haar aardig wat beloofd is door die psychos die dat programma maken. Duidelijk is wel dat slechtheid loont bij die wankers.. Fuck those bitchesz!!@£ ^O^

love & heet
  Moderator woensdag 3 april 2024 @ 23:38:38 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_213078492
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2024 23:12 schreef sly-nl het volgende:
Ik kan het niet meer opbrengen om te kijken -O- :r . Zag in de uitzending v gisteren dat nare mens weer het beeld in marcheren met die huichelachtige harses van 'r en toen was het klaaaarrrrr :r :r Zomaar en de gelijk die emmer nokvol :r :(

Wat een stuk vreten :{w En het lijkt wel alsof slecht zijn loont op tv bij rtl whatever, met al die favors die ze kreeg/krijgt. Waar toch wel het ergste voorbeeld van was dat ze niet genegeerd / gepest mocht worden na die 20 duuzend actie van haar :'( :'( :'( . Terwijl ze daarvoor wekenlang alleen maar liep te gluipen/stoken, naaien, verzieken en manipuleren :'( :'(

Klaar mee. Me broer ook!@!@ Misschien als ze opdondert. Maar de lol is eraf, gadverdakke!@
Heb zo het idee dat haar aardig wat beloofd is door die psychos die dat programma maken. Duidelijk is wel dat slechtheid loont bij die wankers.. Fuck those bitchesz!!@£ ^O^

[ afbeelding ]
Ik snap je weerzin. Maar tja. Ze speelt gewoon het spél. En ze heeft (o.a.) haar eigen lippen laten vernaggelen, niet die van een ander. En narcisme is best trendy. Ook om iemand als zodanig te typeren trouwens. *)

Maar ja, 2bh: ik hoop ook dat jij, je broer en ik nog een paar dagen BB kunnen volgen zonder Es in beeld en geluid. Alleen dat zal wel niet gebeuren. :{
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_213078684
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2024 23:12 schreef sly-nl het volgende:

[ afbeelding ]
Nou nou, rustig. Het is TV, en dat maakt Ashley als geen ander, that's what's matters the most.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213078695
Jammer die cliffhanger al weet ik de afloop al natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 april 2024 @ 01:02:50 #87
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213078708
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nou nou, rustig. Het is TV, en dat maakt Ashley als geen ander, that's what's matters the most.
Niet op de juiste plaats in Big Brother dat vod, vind ik..

Ik denk dat ze goed op haar plaats zou zijn in Enge meiden in de Jungle. Een concept dat teert op borderliners en psychos ^O^

Jij lekker met je medestanders op de eerste rang extreem leedvermaak en satanisme aangluren met je broek op je enkels :P Have fun!@
love & heet
pi_213078739
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:02 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Jij lekker met je medestanders op de eerste rang extreem leedvermaak en satanisme aangluren met je broek op je enkels :P Have fun!@
We gaan niet persoonlijk worden!
Allemaal cabaretteketet!
pi_213078995
quote:

[..]
Ja als je Ted Bundy in dat programma zet maakt hij ook TV, maar zitten we daarop te wachten? Ik erger me zo enorm aan die vrouw dat ik zeker 30% van de tv uizendingen doorspoel. Ik kan haar gewoon niet meer aanzien. Talpa vindt misschien dat ze tv maakt. Ik ken heel erg veel mensen die juist afhaken omdat zij veel te veel te zien is.
  donderdag 4 april 2024 @ 08:04:06 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213079531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 20:58 schreef PinkLow het volgende:
Ik blijf de stem van BB dit jaar leuk en grappig vinden.
Dat is toch dezelfde sinds de herstart?
Hij komt wel wat losser :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_213079624
Ook afgehaakt misschien als Ashley eruit gaat dat ik nog even weer ga kijken
maar kan het niet meer opbrengen.
Achterbaks egoistisch mens met haar schoothondje Glen.
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 09:31:23 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_213080300
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 08:16 schreef humpty het volgende:
Moet zeggen dat ik tijdens de uitzendingen ook vaak even afhaak. En soms per ongeluk wat langer dan even. Heb wel besloten BB uit te zitten t/m de finale, maar het scheelt héél weinig.
Dat één of meerdere bewoners ergeriis opwekken hoort erbij, en die ergernis is vaak ook wel weer léuk op de een of andere manier. Maar Ashley vind ik alleen maar afstotelijk. Ik wil haar liefst helemaal nooit meer zien of horen. Nou ja, nog 9 dagen, max. En een eventueel volgend programma waar ze in opduikt (moet je niet van opkijken als dat gebeurt) zal ik onmiddelijk cancelen. :D
  donderdag 4 april 2024 @ 09:36:38 #93
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_213080360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 09:31 schreef Gert het volgende:

[..]
Moet zeggen dat ik tijdens de uitzendingen ook vaak even afhaak. En soms per ongeluk wat langer dan even. Heb wel besloten BB uit te zitten t/m de finale, maar het scheelt héél weinig.
Dat één of meerdere bewoners ergeriis opwekken hoort erbij, en die ergernis is vaak ook wel weer léuk op de een of andere manier. Maar Ashley vind ik alleen maar afstotelijk. Ik wil haar liefst helemaal nooit meer zien of horen. Nou ja, nog 9 dagen, max. En een eventueel volgend programma waar ze in opduikt (moet je niet van opkijken als dat gebeurt) zal ik onmiddelijk cancelen. :D
"Echte Meisjes In De Jungle" :')
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 4 april 2024 @ 09:38:45 #94
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213080380
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:43 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Ja als je Ted Bundy in dat programma zet maakt hij ook TV, maar zitten we daarop te wachten? Ik erger me zo enorm aan die vrouw dat ik zeker 30% van de tv uizendingen doorspoel. Ik kan haar gewoon niet meer aanzien. Talpa vindt misschien dat ze tv maakt. Ik ken heel erg veel mensen die juist afhaken omdat zij veel te veel te zien is.
Het is niet van Talpa maar Endemol Shine dat is weer eigendom van Banijay een frans productiebedrijf dat ook Expeditie Robinson doet.
  donderdag 4 april 2024 @ 09:59:42 #95
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213080619
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 08:16 schreef humpty het volgende:
Zij heeft deze BB niet leuker gemaakt. Het gekonkel 24/7 was op een gegeven moment niet meer te doen. En dat er dan groepjes zijn is niet erg als je nog maar wel met elkaar leven kan. De productie heeft ook te lang het balletje een kant op laten rollen. Die 4 kregen gewoon geen kans. Pas veel te laat shiften het en zie hoe lelijk mevrouw begon te doen. En zelfs nu ze Ty 15 k aanbieden heeft ze daar weer een voordeel aan. Vorig jaar werd Charlotte de hand boven het hoofd gehouden maar dit jaar spant de kroon. Daarnaast ontbrak er dit jaar een "lovestory" terwijl ik denk dat Ty en Alice mochten die thuis niets hebben gehad zeker die kant op zouden zijn bewogen.

BB staat voor mij toch voor meer subtiel spel. Een groep mensen die met elkaar een band opbouwen met op de achtergrond het nominatiespel.

Je moet je afvragen kan BB in de huidige tijd nog wel. Vroeger zat Sabine boven op Bart paardje te rijden en staken daarna een sigaret op. De groep gaf ze gewoon die ruimte. Nu moet men een duimpje opsteken en roken op TV mag niet meer. Een feestje met alcohol... twee biertjes en een wijntje en dan moet het niet 0.0 zijn. Vroeger streamde je een hele nacht met zo'n feest er gebeurde van alles. Nu gaan ze amper aangeschoten naar bed. Zelfs vorig jaar bij dat apresski feest ging men nog los maar dit jaar was het helemaal niets om 1 uur naar bed.
De tere zieltjes van de kijkers kunnen het niet meer aan tegenwoordig.
  donderdag 4 april 2024 @ 10:14:21 #96
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_213080738
quote:

[..]
Ze maakt echt TV hoor, als kijkers afhaken door haar.. Als stream kijkers van stream wisselen als er weer een Ashley only stream is.

En laten de kijkers nu een enorm belangrijk aspect van het spel zijn… En dat aspect gaat ze verliezen... Al zie ik er ook nog winnen, omdat veel mensen echt afhaken door haar.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_213081048
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 03:43 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Tja, sorry maar de kijkcijfers hebben altijd gelijk en die zijn beter dan ooit, dus laten ze haar er in. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 april 2024 @ 11:08:14 #98
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213081333
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Tja, sorry maar de kijkcijfers hebben altijd gelijk en die zijn beter dan ooit, dus laten ze haar er in. :Y
Ooit niet BB1 waren vele male beter
pi_213081392
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 11:08 schreef marky het volgende:

[..]
Dan hebben we het over 1999, andere tijd.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 11:22:22 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_213081486
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 11:08 schreef marky het volgende:

[..]
En dit is van BB7 (2021), rond deze periode. De cijfers zijn echt iets beter dan die van deze BB.

Anyway, Ashley is dus geen 'kijkcijferkanon', en werd er na 1 week ook al uitgestemd. Maar wist nadat ze van BB mocht terugkeren alsnog een groep kijkers aan te spreken en daarmee een draaideur te overleven. Helaas, vind ik. Ze heeft deze BB wel voor een deel verpest voor mij. Maar ja: smaken verschillen. Soms drastisch. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')