Karen had iig dyscalculie weet ik. Verder geen idee.quote:Op maandag 1 april 2024 21:42 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Ik heb de indruk dat er daar een paar zitten met dyslexie / dyscalculie.
Was het nog wat vandaag, de tv-show?quote:Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen had iig dyscalculie weet ik. Verder geen idee.
Wat een onzin. Jij haat haar zeker omdat ze populair is. Ongelooflijk hoe sommige mensen denken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 00:09 schreef freaky40 het volgende:
Alice heeft zich in deze aflevering volslagen belachelijk gemaakt en uber dom gepresenteerd aan de kijker. Dat ze Eiffeltoren niet kon ontcijferen is nog tot daar aan toe, ook niet slim maar toch. Dan ook niet eens weten wat de Eiffeltoren is, dan ben je gewoon confirmed AF, en verdien je de finale niet te halen laat staan te winnen!
Ty is nu ook wel klaar daar, altijd maar dat zure smoelwerk om alles wat over Ashley gaat. Zaterdag is it about Ty-ime to leave.
En t feit dat Ashley geen neushoorn van een zwijn kan onderscheiden in een rebus verzwijgen we dan maar even?quote:Op dinsdag 2 april 2024 00:09 schreef freaky40 het volgende:
Alice heeft zich in deze aflevering volslagen belachelijk gemaakt en uber dom gepresenteerd aan de kijker. Dat ze Eiffeltoren niet kon ontcijferen is nog tot daar aan toe, ook niet slim maar toch. Dan ook niet eens weten wat de Eiffeltoren is, dan ben je gewoon confirmed AF, en verdien je de finale niet te halen laat staan te winnen!
Ty is nu ook wel klaar daar, altijd maar dat zure smoelwerk om alles wat over Ashley gaat. Zaterdag is it about Ty-ime to leave.
Haat? Jesus christus zeg. Doe normaal, of ben je fan van haar?quote:Op dinsdag 2 april 2024 05:27 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij haat haar zeker omdat ze populair is. Ongelooflijk hoe sommige mensen denken.
De rekensommen en ‘100.000 is een miljoen toghhhh??’ waren nog erger. Nog wel meer dingen. Die is écht niet slim. Ook haar algehele gedrag, het incapabel zijn om te groeien en zelfreflecteren, walgen van gedrag waar ze anderen van beticht maar juist zelf vertoont en het tiendubbele bord voor haar kop verraden een behoorlijk laag IQ.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En t feit dat Ashley geen neushoorn van een zwijn kan onderscheiden in een rebus verzwijgen we dan maar even?
Je hebt oogkleppen op, vriend
[ afbeelding ]
Dat was wel heel erg iddquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En t feit dat Ashley geen neushoorn van een zwijn kan onderscheiden in een rebus verzwijgen we dan maar even?
Je hebt oogkleppen op, vriend
[ afbeelding ]
Vind ik wel. Ik bedoel, onze Es had ook al 20K uit de pot geraust. Dus die zou zich wel twee keer bedenken voordat ze wéér.... toch?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
Alice dacht: "die vrouw heeft gewoon die hele winkel leeg gekocht, die heeft gewoon schijt aan ons en denkt, 'doei ik koop alles'"
Zo'n gekke gedachte is dat niet
Hahaquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik bedoel, onze Es had ook al 20K uit de pot geraust. Dus die zou zich wel twee keer bedenken voordat ze wéér.... toch?
Had Jimmy wel ff een waarschuwing kunnen geven voor oud-generaal.quote:
Ja maar Ash speelt het spel snap dat dan...quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
Ashley zo boos op Leni omdat hij geld uit de pot trok.
Ja, en ze was het zwarte schaap omdat ze niet meer bij de meerderheid hoorde. Heel oneerlijk allemaal. En Jimmy gaat dan door het stof. En nu is iedereen weer vriendjes met haar.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja maar Ash speelt het spel snap dat dan...
Zeker een Belgische nquote:Op woensdag 3 april 2024 20:42 schreef Ireth het volgende:
De n heeft het streepje niet aan het begin??
Dus zo [ afbeelding ]
Ik ga ff een cake bakken...quote:
Je haalt me de kots uit mijn mond.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:53 schreef marky het volgende:
Zo even door de uitzending heen gefietst. Ze kunnen het wel rekken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |