Dat tis een nul zo te zien en je moet de hoofdletter O hebben!quote:
Gemaakt door DJ Klingeltonquote:
Het moet direct achter elkaar staan, zonder spaties, enters, andere leestekens of wat ook. En voor de roze is het inderdaad een hoofdletter O, zoals Greys ook heeft gepost. Als je de code van hole1988 kopieert en plakt hoort het te werken, of je typt zelf sterretjeOsterretje , waarbij je sterretje vervangt door een *quote:
Bij mij op mijn mobiel slaan de instellingen op de n of andere manier niet op, dus die optie heb ik niet. Ik vind het wel super lief, al jullie hulp! Dank! Ik ga het later nog wel op de laptop proberen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat tis een nul zo te zien en je moet de hoofdletter O hebben!
Maar zie je ook geen klikbare emojis onder het vak waar je je post typt?
En een kleine w met een / erachter zonder spaties is de emoji met de NLse vlag.quote:
| 1 | w/ |
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En een kleine w met een / erachter zonder spaties is de emoji met de NLse vlag.
Zo dus:
[ code verwijderd ]
Dan heb je de belangrijkste twee wel voor in dit topic!![]()
Oei. Dan is het voor jou te hopen dat Joost niet wint, anders blijf je het liedje horenquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig dat mensen zo lyrisch kunnen zijn over een nummer, terwijl ik als het op de radio komt half verongeluk om zo snel mogelijk het geluid uit te zetten.
En daarom is het een goed songfestival-nummer. Mensen die lyrisch zijn n mensen die het volkomen kut vinden is stukken beter dan de massa die het 'wel ok' vindt. Want niemand gaat sms-en voor 'wel ok'.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig dat mensen zo lyrisch kunnen zijn over een nummer, terwijl ik als het op de radio komt half verongeluk om zo snel mogelijk het geluid uit te zetten.
Een cover van Ik ben verliefd shalaliequote:Op vrijdag 5 april 2024 13:59 schreef Momo het volgende:
Zo te zien krijgen we dit jaar weer a little bit more, benieuwd of Joost ook iets extra tofs gaat doen daar zoals een cover.
[ afbeelding ]
Dit zou ik oprecht fantastisch vinden en het past ook wel bij Joost. Ik teken ervoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een cover van Ik ben verliefd shalalie
Ja shit nu wil ik dit.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:21 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dit zou ik oprecht fantastisch vinden en het past ook wel bij Joost. Ik teken ervoor.
Maar wel met een zware gabber house hardcore beat eronder en het shalalie gedeelte lekker keihard schreeuwend hahaquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:21 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dit zou ik oprecht fantastisch vinden en het past ook wel bij Joost. Ik teken ervoor.
Ik zie het hem zo doen! Of een cover van Jack Parow ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat je het risico neemt bijna te verongelukken omdat je een populair liedje niet wil horen op de radio is ook niet zo heel intelligent, h.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Die had ik ook gezien. Ook leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gemaakt door DJ KlingeltonWaarschijnlijk gewoon Tantu Beats, op Spotify heeft hij n ander nummer, die Eurovision ringtone die in zo'n teaser van Joost zat.
Of juist helemaal als het origineel, inclusief draaiorgel (joke?). Zou ik ook wel leuk vindenquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:32 schreef nik4ever het volgende:
[..]
[..]
Maar wel met een zware gabber house hardcore beat eronder en het shalalie gedeelte lekker keihard schreeuwend haha
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Of juist helemaal als het origineel, inclusief draaiorgel (joke?). Zou ik ook wel leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |