Wel een TVCD.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat artwork ook weer... het enige dat mist is het logo van Arcade en de Dance Smash Hits 1998 is compleet.
Fuck Yeahquote:
Ja dat vermoeden sprak ik hier ook al eens uit een tijdje terug, dat dat account van iemand van Team Joost is. Zou zomaar kunnen! Idd leuk gemaakt.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:06 schreef ESFfan het volgende:
Ik ben vast spuit elf, maar ja, briljant dit! Ik denk eigenlijk dat Joost zijn team dit zelf gemaakt heeft in het kader van marketing. Zou ik zelf ook doen als ik zo geniaal was als zij.. Zo leuk en positief is dit filmpje 🤗
Het lijkt erop dat het een beetje last minute is besloten. Als je op de insta kijkt van Nordic Pre Party dan is er een nog een aparte post waarop de line up staat vermeld (14 artiesten + 4 gastoptredens). Daar stond NL nog niet bij.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:00 schreef d_elise het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de Nordic Pre Party al op de planning stond of dat Joost 'ja' heeft gezegd na het zien van het effect van Madrid. Of misschien gaat hij dan ook z'n postcard opnemen in Zweden? Of is dat dit jaar in het land waar de artiest vandaan komt (geen idee of dat al bekend is).
quote:Op donderdag 4 april 2024 23:23 schreef ESFfan het volgende:
Ja mooi. Ik had het ff gemist , maar gelukkig had ik mijn algoritme altijd nog (en nu wil ik die blije emoji met de pompoms,hoe doe je dat?)
Staan de emoji's niet onder je invoerveld waar je de post typt? Want die kan je aanklikken. Als ze er niet staan kan je ze hier aanzetten als het goed is:quote:Op donderdag 4 april 2024 23:23 schreef ESFfan het volgende:
Ja mooi. Ik had het ff gemist , maar gelukkig had ik mijn algoritme altijd nog (en nu wil ik die blije emoji met de pompoms,hoe doe je dat?)
Of een groene door de O te vervangen door een Gquote:Op donderdag 4 april 2024 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Staan de emoji's niet onder je invoerveld waar je de post typt? Want die kan je aanklikken. Als ze er niet staan kan je ze hier aanzetten als het goed is:
https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
En als dat allemaal niet lukt is die met de pompoms ook te krijgen door * O * te typen zonder spaties.
'Emoticons bij quickreply' is de optie die je moet hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Staan de emoji's niet onder je invoerveld waar je de post typt? Want die kan je aanklikken. Als ze er niet staan kan je ze hier aanzetten als het goed is:
En als dat allemaal niet lukt is die met de pompoms ook te krijgen door * O * te typen zonder spaties.
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:11 schreef hole1988 het volgende:
Hier alvast de YT links. Werken nog niet in NL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 5 april 2024 00:15 schreef nik4ever het volgende:
[..]
OMG die DJ Paul is te gek![]()
en ik piss in mijn broek om de ringtone
quote:Bestel nu je polyfoon ringtone bij Jamba en krijg iedere week de coolste ringtones.
quote:
1 | *O* |
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit wist ik ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2024 04:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat.Wist niet dat je het mobiel ook kon aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |