Jaaaaaaquote:
Ja, zal wel een remix pack zijn van Europapa. Dat is normaal een manier om het dalende aantal streams weer een beetje omhoog te krikken.quote:
Als dat zo is heeft hij het weer perfect uitgekiend, net nu Europapa een beetje afneemt in dagelijkse streams. Nogmaals: ik trust the process volledig bij Joost.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, zal wel een remix pack zijn van Europapa. Dat is normaal een manier om het dalende aantal streams weer een beetje omhoog te krikken.
Waar op insta? Want ik zie niets op z'n feed of in een story?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:31 schreef Niels93 het volgende:
Op Instagram zegt Joost dat hij vanavond om 12u een verrassing heeft…
Dat is niet iets geniaals ofzo, gebeurt heel vaak.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:44 schreef d_elise het volgende:
[..]
Als dat zo is heeft hij het weer perfect uitgekiend, net nu Europapa een beetje afneemt in dagelijkse streams. Nogmaals: ik trust the process volledig bij Joost.
Oh het is verwijderdquote:Op donderdag 4 april 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar op insta? Want ik zie niets op z'n feed of in een story?
Ohquote:Op donderdag 4 april 2024 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh het is verwijderdstond op z’n story
De mannen uit Estland hebben in eigen land hun postcard opgenomen dus ik vermoed het laatste!quote:Op donderdag 4 april 2024 17:00 schreef d_elise het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de Nordic Pre Party al op de planning stond of dat Joost 'ja' heeft gezegd na het zien van het effect van Madrid. Of misschien gaat hij dan ook z'n postcard opnemen in Zweden? Of is dat dit jaar in het land waar de artiest vandaan komt (geen idee of dat al bekend is).
Kijk maar even op mijn twitter account.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:42 schreef Greys het volgende:
Het zal best waar zijn hoor (leuk!) maar die link werkt hier niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat artwork ook weer... het enige dat mist is het logo van Arcade en de Dance Smash Hits 1998 is compleet.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:26 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.deezer.com/nl/album/568308351
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |