Die 36 kijkers die ze nog hebben, lekker laten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Driessen en Verweij zijn nu live aan het oreren over deze kwestie.
Waar? Ow televaag natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is wel het diepste dal ooit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoge pieken, diepe dalen.
Altijd zo geweest.
En toch al die niet kijkers ziedend weten te krijgen, schitterend!quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die 36 kijkers die ze nog hebben, lekker laten.
Ook daar hebben ze geen verstand van.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die zitten wel in Amsterdam heh, werken alleen maar Ajax supporters 🤪quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:32 schreef TweedeKlum het volgende:
De AFM gaat never nooit zeggen dat Kroes niets te verwijten valt hoor Mikey.
Schud ik gewoon hop uit m'n mouwquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je bent al weer vroeg on fire vandaag.
Al wil je hem met de beste bedoelingen op z’n woord geloven, dit is natuurlijk wel klaar, of behoort dit op z’n minst te zijn. Nu nog doorgaan met zo iemand is evengoed schadelijk voor de club. Als je ooit nog van het imago van criminele kneuzenkermis afwil, is dit wel een momentje.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook maar de vraag, dat Kroes dit aanvecht lijkt me voor hem zelf geen zin meer hebben maar hij kan nog wel wat mensen meenemen in z'n val.
Op z'n woord geloven doet er allemaal weinig toe, handelen met voorkennis is nu eenmaal verboden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Al wil je hem met de beste bedoelingen op z’n woord geloven, dit is natuurlijk wel klaar, of behoort dit op z’n minst te zijn. Nu nog doorgaan met zo iemand is evengoed schadelijk voor de club. Als je ooit nog van het imago van criminele kneuzenkermis afwil, is dit wel een momentje.
Wel netjes van 'm om meteen in de media te bekennen. Scheelt een boel juridisch gebekvecht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:48 schreef Vis1980 het volgende:
'‘Op dat moment was ik nog niet rond met Ajax, maar ik had – door mijn eigen intenties - er een goed gevoel bij. Het leek mij een positief signaal om vertrouwen in de club en naar aandeelhouders uit te stralen. Om daar ook - letterlijk en figuurlijk - onderdeel van te zijn. Ik geloof erin dat je vertrouwen uitstraalt naar je medeaandeelhouders en stakeholders als je zelf aandelen koopt en daarmee ook zelf financieel risico loopt. ‘Skin in the game’, zoals dat heet.’'
Succes daarmee, maar de schijn tegen hebben is al genoeg, wat een flapdrol.
Ja maar niet verboden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef over_hedge het volgende:
Maar uhm. Toen hij nog bij Az werkzaam was. Had hij dus ook al Ajax aandelen gekocht? Dat is ook een beetje vreemd
Een week voordat hij in de media werd benoemd. Ten strengste verboden voor een bedrijf op de beurs.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef over_hedge het volgende:
Maar uhm. Toen hij nog bij Az werkzaam was. Had hij dus ook al Ajax aandelen gekocht? Dat is ook een beetje vreemd
Jawel toch, handelen met voorbedachte rade is 'a big no no'.quote:
Dit gaat over de aandelen die hij al had. Daar is waarschijnlijk niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jawel toch, handelen met voorbedachte rade is 'a big no no'.
Het gaat hierover of je als directeur van AZ aandelen Ajax mag kopen, en dat mag. Arne Slot mag dat ook. (Of het slim is is een 2e). Als Kroes niet naar Ajax was gegaan was het gewoon prima geweest. Nu uiteraard nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jawel toch, handelen met voorbedachte rade is 'a big no no'.
Hij koopt een week voordat zijn aanstelling bekend wordt gemaakt voor 190.000 aan aandelen bij Ajax, daar gaat het om en daar is juist heel veel mis mee. Hij wordt dan ook niet voor niets geschorst.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit gaat over de aandelen die hij al had. Daar is waarschijnlijk niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |