Theequote:Op maandag 1 april 2024 17:04 schreef devzero het volgende:
Deze werkende groet iedereen die nog op vakantie is![]()
Wel net laatste en enige vergadering van de dag gehad. hihi LOL mss wss gwn thee? drinkenwat denken jullie?
Op je handen zitten is niet voldoende?quote:
Het ging nu niet over mij maar over Monster-Justinquote:Op maandag 1 april 2024 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op je handen zitten is niet voldoende?
Haha ja dat is zo jammer weer hè. Ik me alquote:
Nouja eigenlijk wel. Hahaha. Maar ok wat privé is is privé.quote:Op maandag 1 april 2024 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je details wilt
Wordt het een aardappelschotel? Of mario's kartoffelsalat?quote:
Straks is het te sappig, zit je daar alleen en moet je zelf weer aan het werkquote:Op maandag 1 april 2024 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja dat is zo jammer weer hè. Ik me al
Helemaal verheugen op sappige details enzo
Jaquote:Op maandag 1 april 2024 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt het een aardappelschotel? Of mario's kartoffelsalat?
Mwah zal wel meevallen. Maarre ok zal stoppen met vragen. Want ik denk ook tis aan ieder wat ze willen vertellen zo openbaar. En dat respecteer ik.quote:Op maandag 1 april 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks is het te sappig, zit je daar alleen en moet je zelf weer aan het werk
Welke film?quote:Op maandag 1 april 2024 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah zal wel meevallen. Maarre ok zal stoppen met vragen. Want ik denk ook tis aan ieder wat ze willen vertellen zo openbaar. En dat respecteer ik.
Had wel huil momentje trouwens gister door die film. Soort van speelt t toch op me gevoel dan blijkbaar.
Genietonquote:Op maandag 1 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik had witlof in het zoetzuur met een lekker lapje varkens ribeye
Op hoop van zegenquote:
JustinKoekiequote:Op maandag 1 april 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging nu niet over mij maar over Monster-Justin
Maakt toch niet uit, lekker laten rollen die tranenquote:Op maandag 1 april 2024 17:32 schreef kree het volgende:
Maar ben echt een sucker dus voor dat soort films. Dus traantje weg gepinkt ff.
Welke groenteburger?quote:Op maandag 1 april 2024 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb straks een groentenburger![]()
Even nog aankleden met een salade
Ja hoor ik schaam me er ook onwijs niet meerquote:Op maandag 1 april 2024 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, lekker laten rollen die tranen
Toch wel het origineel uit 1918 en niet die uit 1986 met Danny Demunk?quote:Op maandag 1 april 2024 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
Op hoop van zegen
Had hem gelinked he. Want hij staat compleet
Op YouTube ook.
Euhm. Hmmms goeie. Dat weet ik eigenlijk niet. ? Ik ben van “83 hè dus die van 1918 is mss wel wat vroeg als het al te vinden isquote:Op maandag 1 april 2024 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel het origineel uit 1918 en niet die uit 1986 met Danny Demunk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |