quote:
Nieuwe username?quote:
quote:Op maandag 1 april 2024 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeps vergeten foto maken van mijn laptophoes die ik gehaakt hebt voordat ik het in een sopje heb gelegd.
Nouja die krijgen jullie nog tegoed dan
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 1 april 2024 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeps vergeten foto maken van mijn laptophoes die ik gehaakt hebt voordat ik het in een sopje heb gelegd.
Nouja die krijgen jullie nog tegoed dan
Advies van dev aannemen? Ja zou kunnenquote:
Met hem in DM gaan.quote:Op maandag 1 april 2024 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Advies van dev aannemen? Ja zou kunnen
Misschien bestaat die al @ghigiquote:
Kusje eropquote:
quote:
Geen aanrader.quote:Op maandag 1 april 2024 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Advies van dev aannemen? Ja zou kunnen
Wel mooi dat die telefoon shit weer werktquote:Op maandag 1 april 2024 16:26 schreef kree het volgende:
Echt moet natuurlijk morgen weer werken. En heeeeej m’n mobiel en hele shit doet het weer.
Maar nu alweer vaag gewoon. Klopt weer geen kloot van het rooster. Echt voor het mooie zou ik mss nu moeten gaan appen en uitzoeken. Maarja. Niet mijn functie he. Dat is werk voorbereiding die dat doet. Of moet doen iig.
Zie het morgen wel. Tis toch in Scheveningen dus zoek het morgen wel ff uit en printen enzo. En heb stage loper mee. Hahaha
Ik zou die stageloper alles uitleggen over de betekenis van het paasfeest.quote:Op maandag 1 april 2024 16:26 schreef kree het volgende:
Echt moet natuurlijk morgen weer werken. En heeeeej m’n mobiel en hele shit doet het weer.
Maar nu alweer vaag gewoon. Klopt weer geen kloot van het rooster. Echt voor het mooie zou ik mss nu moeten gaan appen en uitzoeken. Maarja. Niet mijn functie he. Dat is werk voorbereiding die dat doet. Of moet doen iig.
Zie het morgen wel. Tis toch in Scheveningen dus zoek het morgen wel ff uit en printen enzo. En heb stage loper mee. Hahaha
quote:Op maandag 1 april 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Jawel. Ik wilde er een kopen maar van @:devzero kon er ook een haken. En het is een magisch moment, want meestal neem ik geen advies aan van een ander
Haha nou zonder kan ik dus echt gewoon niet werken. En had ik naar de ict gemoeten eerst in Zoetermeer.quote:Op maandag 1 april 2024 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel mooi dat die telefoon shit weer werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |