abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213170955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Verassend.
  donderdag 11 april 2024 @ 18:22:53 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213172051
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:37 schreef Cilantro het volgende:

Verassend.
Is ie in de fik gestoken? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_213175336
quote:
En het bericht van het OM zelf. Kan iedereen het rustig en direct van de bron nalezen
https://www.om.nl/actueel(...)rechts-winkelcentrum

Diepe zucht. Dat na al die commotie en het was zo duidelijk, zo klip en klaar
  vrijdag 12 april 2024 @ 10:13:17 #204
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213177470
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 23:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En het bericht van het OM zelf. Kan iedereen het rustig en direct van de bron nalezen
https://www.om.nl/actueel(...)rechts-winkelcentrum

Diepe zucht. Dat na al die commotie en het was zo duidelijk, zo klip en klaar
quote:
De verdachte geeft aan dat hij zich op momenten agressief gedragen heeft, maar dat zijn boosheid richting aangever niet uit anti-Joodse sentimenten voortkwam en dat hij geen antisemitische uitspraken heeft gedaan.
Alsof iemand had verwacht dat die verdachte eerlijk zou verklaren: "Ja, ik heb gewoon de schurft aan joden en daarom nam ik hem op de korrel." Waarom hij het slachtoffer wel op de korrel nam wordt niet gezegd. Puur toeval natuurlijk :')

Maar goed, het valt niet te bewijzen. Misschien goed om te weten voor mensen die eens klanten van een Action willen beroven: ze weten nu welke hoeken de camera's niet dekken en wat je moet verklaren. "Nee, ik heb niet gezegd dat hij zijn geld moest afgeven, dit was natuurlijk geen beroving. Heeft u getuigen dan?"
pi_213177574
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 10:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
Alsof iemand had verwacht dat die verdachte eerlijk zou verklaren: "Ja, ik heb gewoon de schurft aan joden en daarom nam ik hem op de korrel." Waarom hij het slachtoffer wel op de korrel nam wordt niet gezegd. Puur toeval natuurlijk :')
Binnenkort weten we het.
quote:
Beide mannen hebben aangegeven een onderling gesprek over het incident op prijs te stellen.

https://nos.nl/l/2516371
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213181138
quote:
Is er hoger beroep mogelijk, of iets dergelijks?

Dit kan gewoon niet.
Intolerant voor intolerantie
pi_213186183
twitter
  zaterdag 13 april 2024 @ 00:15:29 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213186497
Ik vind die Christenen voor Isral ook een eng clubje. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_213234504
Columbia University president to testify in Congress on campus antisemitism, conflicts over Gaza war
https://www.timesofisrael(...)licts-over-gaza-war/
pi_213240668
Laatst maakte Timmermans overduidelijk met zijn essay over antisemitisme dat hij in het voordeel van Isral biased is in de Isral/Palestina kwestie, maar ook in de Gaza oorlog. Hij probeert een gekke midden positie in te nemen waardoor zowel pro Palestina stemmen in partij als de pro Isral stemmen in zijn partij niet blij mee zijn.

Rob Oudkerk die als Isral adept blinde trouw aan Isral verwacht van zijn partij kan het niet verkroppen dat zijn partij ook maar iets negatiefs te melden heeft over zijn geliefde Isral. Zelfs een amendement over een onderzoek over of Isral nou een apartheidstaat is of niet is problematisch omdat volgens Oudkerk "Palestijnen ook in Syri en Libanon als tweede rangs burgers behandeld worden, dus waar hebben we het over?" Maw de klassiek zionistische whataboutism argumentatie. Overigens ben ik wel blij dat hij impliciet toegeeft dat Isral een apartheidstaat is, wat natuurlijk algemeen bekend is. Er is helemaal geen stompzinnige onderzoek nodig, aangezien er al genoeg onderzoeken/rapporten zijn gepubliceerd.

Zaterdag dus vuurwerk bij het PvdA GroenLinks congres :Y)

"Na de aanslag van Hamas op Isral en de daarop volgende oorlog in Gaza lijkt GroenLinks-PvdA-leider Frans Timmermans te worstelen met welke houding hij moet aannemen richting dit conflict. PvdA-prominent Oudkerk zegt dat dit komt doordat Timmermans volgens hem te veel zijn best zou doen om alle flanken binnen GroenLinks en de PvdA tevreden te houden."

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213240891
Die Jan Tervoort lijkt me echt een vermoeiend persoon
  woensdag 17 april 2024 @ 19:35:36 #212
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_213241014
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 19:05 schreef egayalS het volgende:
Laatst maakte Timmermans overduidelijk met zijn essay over antisemitisme dat hij in het voordeel van Isral biased is in de Isral/Palestina kwestie, maar ook in de Gaza oorlog.
Leuk voorbeeld van de denkwijze van een anti-semiet iemand die kritisch tov Israel is. Iemand die voor Israel kiest, is automatisch bevooroordeeld. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_213241110
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:05 schreef Aether het volgende:
Columbia University president to testify in Congress on campus antisemitism, conflicts over Gaza war
De Isral lobby probeert Isral kritische geluiden monddood te maken want aNTi sEmiTisME :Y)

twitter

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213241139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 19:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Leuk voorbeeld van de denkwijze van een anti-semiet iemand die kritisch tov Israel is. Iemand die voor Israel kiest, is automatisch bevooroordeeld. :')
aNTi sEmiET

:')
-Rabia Al-Basri
pi_213241246
quote:
7s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nee, het is onmogelijk om kritiek te uitten zonder beschuldigd te worden van antisemitisme. Zelfs wanneer je aan al de absurde eisen zou voldoen(dat je elke regime ter wereld moet veroordelen voordat je kritiek 'mag' uitten op Israel). Ook dan krijg je dezelfde beschuldigingen over je heen

Zie de volgende link

Defining antisemitism: Why anti-Zionism is a form of antisemitism

https://www.worldjewishcongress.org/en/anti-zionism
Die Pavlov-reactie van Isral-supporters is echt hilarisch!

"Ja maar Saudi-Arabi dan he! En China dan he! Veel erger allemaal!"

Tering hee, als iemand het over de gruweldaden van Hitler wil hebben roept er toch ook niet elke keer een hele goegemeente "Ja maar Stalin dan he! Die heeft veel meer doden op z'n geweten!"
PWBF
  woensdag 17 april 2024 @ 19:56:30 #216
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213241378
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2024 19:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Die Pavlov-reactie van Isral-supporters is echt hilarisch!

"Ja maar Saudi-Arabi dan he! En China dan he! Veel erger allemaal!"

Tering hee, als iemand het over de gruweldaden van Hitler wil hebben roept er toch ook niet elke keer een hele goegemeente "Ja maar Stalin dan he! Die heeft veel meer doden op z'n geweten!"
Oh jawel. Zeker hier op Fok waar het rechtse contingent er wild op is om Hitler en nazisme als links te kwalificeren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 17 april 2024 @ 19:57:37 #217
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213241401
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 09:05 schreef Aether het volgende:
Tegenwoordig leer je op universiteiten alleen maar dat je 1500 genders hebt en hoe je tot Mekka dient te bidden :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213242147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 19:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Mocht je genteresseerd zijn waarom ik Timmermans biased in het voordeel van Isral vind. Deze guy analyseert het stuk van Timmermans kapot. Ik heb persoonlijk bv afgezien van een stem op PvdA GroenLinks vanwege de uitlatingen van Timmermans op WNL meen ik waarin hij de slogan from the river to the sea Palestine will be free als "een politiek verwerpelijke slogan" beschreef. Hiermee de frame overnemend van Isral, dat stelt dat de slogan oproept tot genocide en uiteraard antisemitic zou zijn. Uiteraard vinden deze mensen de slogan alleen problematisch wanneer Palestina activisten het bezigen, wanneer de Isralische maatschappij breed in al hun communicatie Isral from the river to the sea afbeelden is geen enkel probleem. Of dat likoed de slogan in hun handvest heeft is natuurlijk ook niet problematisch. Of dat Netanyahu een aantal weken voor 7 October bij de VN trots Isral from the river to the sea afbeelde was geen enkel probleem voor Timmermans.

Maar alleen al dat hij in de eerste zin van het stuk het woord "pogrom" gebruikt ipv aanslag of terroristische aanslag. Nee Meneer boomer gebruikt het woord pogrom. Waarmee hij direct duidelijk maakt dat het hier een actie betreft van Hamas tegen random joden, omdat ze joods zijn, dus aNTi sEmiTisME. De context van bezetting, de militaire actie tegen het Isralische leger wordt volledig achterwege gelaten. Maw de Isralische lijn maw biased tot en met.

Zo werd die GroenLinks Kamerlid kauthar nog wat, die het juist wilde hebben over de context monddood gemaakt, waardoor het lijkt alsof 7 October out of the blue, zonder aanleiding in een vacum heeft plaatsgevonden. Wat weer ten faveure is voor Isral maw Isral biased.

Ik wens hem iig veel plezier zaterdag

twitter
-Rabia Al-Basri
  woensdag 17 april 2024 @ 20:56:14 #219
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_213242300
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 20:47 schreef egayalS het volgende:

Mocht je genteresseerd zijn waarom ik Timmermans biased in het voordeel van Isral vind.
Ik weet waarom dat is. Je hebt iets tegen Joden.

quote:
Ik heb persoonlijk bv afgezien van een stem op PvdA GroenLinks vanwege de uitlatingen van Timmermans ... waarin hij de slogan from the river to the sea Palestine will be free als "een politiek verwerpelijke slogan" beschreef.
Die slogan is niet alleen politiek verwerpelijk, hij is absoluut verwerpelijk.

quote:
... dat stelt dat de slogan oproept tot genocide en uiteraard antisemitic zou zijn.
En dat is 100% correct.

Maar aangezien jij een vooroordeel tegen Joden en tegen Israel hebt, zul je dat nooit objectief kunnen zien.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_213242330
Wanneer je luistert naar mensen, moet je niet alleen luisteren naar wat ze zeggen, maar ook maar wat ze niet zeggen.

Woordkeus in dit essay:
Palestijn 1
Joods 4 x
Palestina 0x
Gaza 2x
Isral 11x
Antisemitisme 23x 🥱

Genocide 0x 🤫

Oftewel: hoe Timmermans antisemitisme inzet om genocide te verbloemen

Zo geknipt en geplakt uit het hasbara handboek

twitter
-Rabia Al-Basri
  woensdag 17 april 2024 @ 21:17:22 #221
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213242599
Uit het werk van Beyonce of the Neverending Story (dit is een doordenker, zeg het maar)?

Ik kan me trouwens plaatsen op het internet voorstellen waar je eerst moet inloggen om te aan te geven dat je het er mee eens bent en dat je er anders niet in weet te komen (LOL).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213254833
Zaterdag discussie over antisemitisme bij het PvdA congres *O*

"Antisemitisme-ophef in PvdA biedt kans om orde op zaken te stellen

Binnen de PvdA bestaat ‘onrust’ over het partijstandpunt rond de komst van de Isralische president Herzog naar de opening van het Holocaustmuseum. Dat biedt de kans om het debat over antisemitisme grondig op te schonen.

Op vrijdag 15 maart schreef de NOS dat Frans Timmermans, politiek leider van GroenLinks/PvdA, gesprekken voerde met Joodse partijgenoten over ‘hoe we de strijd tegen antisemitisme het beste vorm kunnen geven’. Reden: er zou ‘onvrede’ en ‘onrust’ bestaan binnen de partij. Naar verwachting zal dit op het partijcongres van 20 april tot debat leiden."

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_213255338
London cop threatens Jewish man with arrest for his ‘antagonizing’ presence at anti-Israel march
https://www.timesofisrael(...)t-anti-israel-march/

twitter
  vrijdag 19 april 2024 @ 07:59:49 #224
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213255461
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 07:35 schreef Aether het volgende:
London cop threatens Jewish man with arrest for his ‘antagonizing’ presence at anti-Israel march

[ x ]
"Ja nee sorry, uw aanwezigheid als openlijk moslim tijdens deze mars tegen terrorisme is gewoon te aanstootgevend. U mag hier niet lopen."

Het land zou te klein zijn.
pi_213255534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 07:35 schreef Aether het volgende:

[ x ]
omgekeerde wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')