Lichten gingen rond achten aan, en met die lampen ben je meteen wakker.quote:Op maandag 1 april 2024 08:52 schreef Joke43 het volgende:
Wat zijn ze vroeg vandaag. Jimmy en Tom lopen al rondjes.
Ik hoor het net ook en zie dat Dott er net over schreef 'hallo hier Dilano uit de buitenwereld.'quote:Op maandag 1 april 2024 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Werden ze trouwens nog wakker met de stem van een oud-bewoner vandaag @:Dotteke?
Ja heb het wel in de COS gezet Dilano maakte ze wakkerquote:Op maandag 1 april 2024 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Werden ze trouwens nog wakker met de stem van een oud-bewoner vandaag @:Dotteke?
En waar is de uitgetypte versie van wat hij zeiquote:Op maandag 1 april 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het wel in de COS gezet Dilano maakte ze wakker
Daar had ik geen zin inquote:Op maandag 1 april 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En waar is de uitgetypte versie van wat hij zei![]()
quote:Goedemorgen allemaal , Dilano hier vanuit de buitenwereld. Het gaat goed hier, no worries. Jullie zijn ook goed bezig, de laatste loodjes, nog even doorbijten, jongens. Jimmy, voor jou, ik hoop dat je je niet schuldig hebt gevoeld dat ik naar huis ben gegaan, je hoeft je daar echt geen zorgen om te maken. I'm ok. Get your head back in the game. Ga voor die laatste loodjes en pak de winst. Ik geloof in jou, you got this.
ik verstond mooiste dag gister?quote:Op maandag 1 april 2024 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn heeft een moeilijke 2 dagen gehad vertelt hij.
Ja, heb teruggeluisterdquote:Op maandag 1 april 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik verstond mooiste dag gister?
Ik ga nog maar een koffie maken
Ik dacht al dat hij daar mee zat gisteren. Hij was ook weer wat afstandelijker.quote:Op maandag 1 april 2024 08:43 schreef OmaJacky het volgende:
Tom even ventileren tegen Jimmy over dat het hem is tegen gevallen hoe Ashley reageerde zaterdag na het vertrek van Karen. Dat ze bij Danny het veel erger vond dan bij Karen terwijl Karen haar vriendin was. Hij begint wat meer te twijfelen aan Ash zegt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |