Eurosport 1 is inmiddels live!quote:Op maandag 1 april 2024 16:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar zag ik rond 15:50 Pikulik waarna ik ben afgehaakt.
Ze rijden ook echt collectief middelmatige tot zelfs slechte tijdritten. Enfin, als Heijboer straks de lak van het frame schraapt en Niermann weer op een heuse verkenningstocht gaat worden dat wederom minuten, laat ons geen reden tot zorg zien.quote:Op maandag 1 april 2024 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die helm zal in de windtunnel vast sneller zijn, maar dan hoor je de renners zeggen dat hij niet comfortabel zit en alleen werkt als je in de perfecte houding zit.
Zal me ook niet verbazen als ze iedereen buiten de kopmannen de opdracht hebben gegeven vooral lekker rustig aan te doen, met hun totale obsessie qua krachten sparen. Ik meende ook ergens gelezen te hebben dat ze in de loop van dit seizoen nieuwe en verbeterde tijdritfietsen van Cervelo krijgen, maar weet niet precies meer waar.quote:Op maandag 1 april 2024 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze rijden ook echt collectief middelmatige tot zelfs slechte tijdritten. Enfin, als Heijboer straks de lak van het frame schraapt en Niermann weer op een heuse verkenningstocht gaat worden dat wederom minuten, laat ons geen reden tot zorg zien.
Primoz Freirequote:Op maandag 1 april 2024 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Er rijdt ook nog iemand voor hem, maar hij kiest toch zijn eigen weg.
In Frankrijk moet je het al hebben over de kleinzoon van Duclos-Lassalle.quote:
Doelde meer op de schroei-tijdrit van Roglic, t.o.v. zijn verdere prestaties dit seizoen.quote:Op maandag 1 april 2024 14:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is toch best een prima tijd van Jonas.
Die ultieme lachwekkende uitschieter in de Tour zou niet echt de norm mogen zijn.
Die was ook bekant 50 toen hij Roubaix won.quote:Op maandag 1 april 2024 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In Frankrijk moet je het al hebben over de kleinzoon van Duclos-Lassalle.
quote:“De Ronde van het Baskenland begint maandag met een tijdrit. Het is dan 1 april en – geen grap – dat is net de datum waarop we van de UCI geen gebruik meer mogen maken van de door Specialized ontworpen helm met de ingenaaide zwarte sok. Voor wie uit de lucht valt: onze renners dragen een soort muts in de helm die helpt om van het hoofd een meer egaal vlak te maken. Dat zorgt ervoor dat de wind gestroomlijnder passeert. Meer dan anderhalf jaar nadat we die helm voor het eerst gebruikten, vindt de UCI die plots niet meer oké. Iemand heeft in Aigle het licht gezien. De sok is plots in strijd met artikel 1.3.033 van het UCI-reglement dat het gebruik van ‘niet-essentiële’ componenten verbiedt. Toeval of niet, maar het verbod kwam er nadat Visma-Lease a Bike met een nieuwe futuristische helm opdaagde in Tirreno-Adriatico. Ook daar was de UCI oorspronkelijk akkoord, om pas bij de ingebruikname een veto te stellen.”
Het was geen stuurfout, maar ik heb me wel iets te veel gegooid in de bochten waardoor mijn voorwiel weg gleed.quote:"Ik ben gewoon weggegleden", analyseerde Remco Evenepoel zijn slipper. "Op de beelden zien we een rooster, waardoor het lijkt alsof mijn wiel wegschuift. Maar het ging zo snel."
"Ik denk niet dat ik te veel risico's heb genomen, maar in 10 kilometer wil je zo snel mogelijk door de bochten. Het is geen stuurfout, misschien heb ik me gewoon iets te veel gegooid in de bochten en daardoor was mijn voorwiel weg."
Je fiets te schuin houden in de bocht, zoals hij zelf aangaf, is toch ook wat anders dan een stuurfout?quote:Op maandag 1 april 2024 16:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het was geen stuurfout, maar ik heb me wel iets te veel gegooid in de bochten waardoor mijn voorwiel weg gleed.
Fantastische logica van Remco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |