Oh, komt het alweer terugquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Even tot hier komt zaterdag weer op TV
Het lijkt me superleuk om daar een keer in het publiek te zitten maar het is altijd uitverkocht![]()
Voetbal is een parodie op sport!quote:
Misschien heb je over een tijdje drie kattenquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:37 schreef Strani het volgende:
Er zit hier een kat op de galerij vlakbij mijn voordeur, sinds vanmiddag, en ik heb geen idee waar die kat vandaan komt. Het is een dichte galerij maar op de benedenverdieping is wel een eventuele ingang waardoor 'ie naar binnen kan zijn gekomen. Maar de kat ziet er wat angstig uit dus wellicht weet het niet hoe het de uitgang kan vinden. Nu maar wat eten en water laten staan daar en ondertussen een foto in een lokale groep op Facebook gezet...
Het is ook echt tof. Zelf alleen digitaal “publiek” mogen zijn tijdens corona maar dat was ook al tofquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Even tot hier komt zaterdag weer op TV
Het lijkt me superleuk om daar een keer in het publiek te zitten maar het is altijd uitverkocht![]()
Ik heb wel jaren geleden in het publiek gezeten van De Kwis. Maar dat was toch even andersquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is ook echt tof. Zelf alleen digitaal “publiek” mogen zijn tijdens corona maar dat was ook al tof
Ik hoop het toch nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien heb je over een tijdje drie katten
Tja, mocht deze kat jou aanstellen als zijn nieuwe kamerheer, dan heb jij daar weinig tegenin te brengen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |