Het was uiteindelijk dan ook geen hele ruime winst in een bijzonder matig jaar. Maar winst is winstquote:Op woensdag 3 april 2024 19:48 schreef Em31 het volgende:
Dat Duncan uiteindelijk de grootste hit heeft zie je in ieder geval niet aan dit lijstje.
Dat Mans Zelmerlow zo hoog staat verbaast me ook. In mijn herinnering was dat een nek a nek race was met Italie en Ruslandquote:Op woensdag 3 april 2024 19:48 schreef Em31 het volgende:
Dat Duncan uiteindelijk de grootste hit heeft zie je in ieder geval niet aan dit lijstje.
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zet het in een spoiler, zodat mensen nog kunnen gokken, maar dit is diegene die de meeste punten in de finale heeft gehaald, zonder te winnen.Un Deux Trois(Frankrijk 1976) is volgens mij de relatief best scorende nummer 2 ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Die keer in de 90s dat het gelijkspel was is natuurlijk ook bijzonder. Toen had de nummer 2 100% van het puntenaantal van de winnaarquote:Op donderdag 4 april 2024 03:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Un Deux Trois(Frankrijk 1976) is volgens mij de relatief best scorende nummer 2 ooit.
In 1969 was de nummer 5 pas de eerste voor wie dat niet goldquote:Op donderdag 4 april 2024 08:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Die keer in de 90s dat het gelijkspel was is natuurlijk ook bijzonder. Toen had de nummer 2 100% van het puntenaantal van de winnaar
Jawel, maar toen waren de eerste vier allemaal nummer 1 in de uitslagquote:Op donderdag 4 april 2024 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 1969 was de nummer 5 pas de eerste voor wie dat niet gold
Die wil ik best proberen hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef H_T het volgende:
Yes! Het is volgende week Belgische week bij Lidl en dus hebben we authentieke cuisine!
[ afbeelding ]
Dit vinden wij niet raar, alleen maar bijzonderquote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef H_T het volgende:
Yes! Het is volgende week Belgische week bij Lidl en dus hebben we authentieke cuisine!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Heb toch liever een mitraillettequote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Belgische week en dan Franse frietjes.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik dat zag was trouwens in Italie.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Flammkuchen met kleine aardappelblokjes klinkt niet alsof het heel ver van een pizza met friet af zitquote:Op donderdag 4 april 2024 13:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
De flammkuchen die er deze week zijn zijn wel een aanrader, vooral die met die kleine aardappeltjes.
Dr. Oetker had een tijdje terug in Nederland ook pizza met friet (of chips) en knakworst te koop in Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2024 13:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat zag was trouwens in Italie.
De bodem zal wel dunner zijn en geen rode sausquote:Op donderdag 4 april 2024 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Flammkuchen met kleine aardappelblokjes klinkt niet alsof het heel ver van een pizza met friet af zit
De Lidl stelt echt zelden teleur met hun Landenwekenquote:Op donderdag 4 april 2024 12:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Looove de Lidlquote:Op donderdag 4 april 2024 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Lidl stelt echt zelden teleur met hun Landenweken
Hier hetzelfde hoor. Fruit van de Jumbo is vaak al met 2 dagen verrotquote:Op donderdag 4 april 2024 14:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Looove de Lidlgroente en fruit is ook het beste in vergelijking met de andere supermarkten hier in de buurt. Vooral de Jumbo hier is behoorlijk beroerd, vind dat altijd zo vreemd.
Ja en dat het ook niet verbetert als bepaalde groente en fruit in het seizoen zijn vind ik al helemaal apart.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Fruit van de Jumbo is vaak al met 2 dagen verroten dat van de Lidl blijft veel langer fris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |