Oww mei kottttquote:Op zondag 31 maart 2024 20:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het zou zoveel rust geven in de groep als zij er gewoon niet meer is. Niet na elke zin.
"Oh Bart heeft dat ook" "Ik heb dit ooit ook eens" "mag ik wat zeggen"
Gun ons dat 1 weekje nog BB
En dan grapt ze nog over het blazen op een rietje ipv zuigen aan ... Het blijft een familie programma zegt ze ...quote:
Beterschapquote:Op zondag 31 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy is klaar met de dag.
* ledn81 ook en al 3 dagen ziekig, ik ga onder de wol met Netflix
Fijne avond nog COS
Fijne avond nog COS
Fijne avond nog COS
Op zijn minst.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ja ondanks ze nu wat socialer doet mag Ashley van mij ook exit maar ze zal de finale wel halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley weer aan alle kanten gematst, weinig coins, extraatjes en de gun factor ...![]()
Shoppen met Ashley.ben er wel een beetje boel klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de grote Ashley showThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley weer aan alle kanten gematst, weinig coins, extraatjes en de gun factor ...![]()
Shoppen met Ashley.Laat ik nou het idee hebben dat iedere bewoner die vanmorgen de beurt had gekregen om te winkelen, dezelfde aanbiedingen en prijzen zou hebben gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben vast afgewacht wie er ging komen en op het laatste moment die hele winkel anders ingericht omdat Ashley kwam.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat ik nou het idee hebben dat iedere bewoner die vanmorgen de beurt had gekregen om te winkelen, dezelfde aanbiedingen en prijzen zou hebben gekregen
Nee hoor die winkel was snel verbouwdquote:Op zondag 31 maart 2024 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat ik nou het idee hebben dat iedere bewoner die vanmorgen de beurt had gekregen om te winkelen, dezelfde aanbiedingen en prijzen zou hebben gekregen
quote:Op zondag 31 maart 2024 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben vast afgewacht wie er ging komen en op het laatste moment die hele winkel anders ingericht omdat Ashley kwam.
Valt wel op he?quote:Op zondag 31 maart 2024 20:18 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ashley naar de DB en er is meteen weer lol aan tafel
Ik ook wel, trieste bedoeling bij deze BBquote:Op zondag 31 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben er wel een beetje boel klaar mee
de grote Ashley show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |