Met de maatschappij van tegenwoordig verwacht ik ze over 10 jaar eerder in een burka.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Over 10 jaar in een string, stel je dat eens voor.
Dan nog moet je de andere het gat laten dichtrijdenquote:Op zondag 31 maart 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga er maar heel naïef van uit dat Van Anrooij liet weten de benen niet te hebben om dit zelf af te maken, anders is het wel echt bizar.
Maar hoe gaat ze winnen?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:44 schreef wimderon het volgende:
Niewiadoma kan zo in het wiel gaan zitten. Trek moet sowieso door.
Shirin is ook een strijkijzer. Alleen die had vorig jaar ineens die slipstream sprint in de Amstel.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Anrooij lijkt me sneller dan Longo Borghini, maar zou Elisa dat ook vinden?
(Natuurlijk niet)
'overtrained en toch nog er zo dichtbij, dan ben je een grote'quote:Op zondag 31 maart 2024 17:45 schreef DiegoFuser het volgende:
LOTTE morele winnaar. Toch nog de finale gekleurd.
Hoe moeten we Niewiadoma en Longo Borghini dan omschrijven?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Shirin is ook een strijkijzer. Alleen die had vorig jaar ineens die slipstream sprint in de Amstel.
Dom?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe moeten we Niewiadoma en Longo Borghini dan omschrijven?
zoals ik haar nu zie lijkt het gewoon afgesprokenquote:
Ze was gewoon mokerslecht op de pater, welke kans miste ze daar?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:52 schreef Zorro het volgende:
Als je ziet hoe makkelijk Vos die sprint pakt is dat een gemiste kans.
Wat meer meewerken in de achtervolging had gekund.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ze was gewoon mokerslecht op de pater, welke kans miste ze daar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |