Tactieken van SD en de Lidl zijn wel moeilijk te begrijpenquote:
Mag het wel hopen ja. Anders zou er toch een heel hard woordje met ELB gesproken moeten wordenquote:Op zondag 31 maart 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga er maar heel naïef van uit dat Van Anrooij liet weten de benen niet te hebben om dit zelf af te maken, anders is het wel echt bizar.
Dan nog ga je niet in je eentje dat gat dichtrijden.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga er maar heel naïef van uit dat Van Anrooij liet weten de benen niet te hebben om dit zelf af te maken, anders is het wel echt bizar.
Laat Vos maar winnenquote:Op zondag 31 maart 2024 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is dat Niewiadoma nooit wint, maar je begint nu te hopen dat ze daar verandering in weet te brengen. En daarna Van Anrooij die Longo Borghini in elkaar mept, die beelden gun ik mezelf.
Dat zou ik nu heel graag zienquote:Op zondag 31 maart 2024 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is dat Niewiadoma nooit wint, maar je begint nu te hopen dat ze daar verandering in weet te brengen. En daarna Van Anrooij die Longo Borghini in elkaar mept, die beelden gun ik mezelf.
Over 10 jaar in een string, stel je dat eens voor.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan nog kan je het werk aan Niewiadoma laten, die benen veranderen daar niet meequote:Op zondag 31 maart 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |