SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die gast van snollebolleke stadionspeaker ofzo verschrikkelijk.
Held.quote:
Onjuist.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:10 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal is stil over de stadionspeaker
Heb je het over Pistolero?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Driedubbele wissel, mongooltje kan weer losgaan
Hij neemt er wel de tijd voorquote:Op zondag 31 maart 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Driedubbele wissel, mongooltje kan weer losgaan
Je hebt je moment pakken en je hebt als een volslagen randdebiel los blijven gaanquote:Op zondag 31 maart 2024 16:15 schreef Haringkop het volgende:
Ik geef die speaker groot gelijk, gewoon je moment pakken joh hahaha
Nouri?quote:Op zondag 31 maart 2024 16:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roept die lul nog de verkeerde naam ook
Eerst Ueda voor de tweede keer, daarna Lopez.quote:
Die was ingehaald.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Er spreekt nooit meer een buitenlander Nederlands, opvallend.
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vond de tweede helft het kijken waard. Niks mis mee.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we Peter voortaan maar nooit meer inwisselen voor zo'n supporter.
Verder was het vrij kut en leek het wel walking football, wel goede goals.
Vroegâh was dat anders.quote:
Voertaal is al een paar jaar Engels in de ploeg.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is allemaal de schuld van die kut Jørgensen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vond het best aardig hoor.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder was het vrij kut en leek het wel walking football, wel goede goals.
Die leek anders niet op doel te gaan iddquote:Op zondag 31 maart 2024 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is die 2-2 eigenlijk een eigen goal geworden? Als je op doel kopt is het toch jouw goal, of kopte Nieuwkoop anders naast ofzo?
Niet dat het verder boeit, maar ja.
KNJB misgunt Bart z'n doelpuntenpremiequote:Op zondag 31 maart 2024 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is die 2-2 eigenlijk een eigen goal geworden? Als je op doel kopt is het toch jouw goal, of kopte Nieuwkoop anders naast ofzo?
Niet dat het verder boeit, maar ja.
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vond het best aardig hoor.
Dat zondagsschot van Utrecht en (terechte) penalty even vergetend ben je gewoon veel beter geweest.
Niets mis mee!
Ik vond het eigenlijk een vrij goede wedstrijd van de meesten. Paar waren niet goed (Gimenez, Zerrouki en Timon) maar de rest dikke voldoende. Tot de 0-2 waren we al veel beter en daarna echt veerkracht getoond. Goede invalbeurten van Stengs en Sauer. Had gerust een slooppartij kunnen worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vond het best aardig hoor.
Dat zondagsschot van Utrecht en (terechte) penalty even vergetend ben je gewoon veel beter geweest.
Niets mis mee!
Nieuwkoop is best prima de tweede seizoenshelftquote:Op zondag 31 maart 2024 17:21 schreef Caland het volgende:
Arend geeft eigenlijk aan dat de energie van Nieuwkoop de wedstrijd wel omdraaide
Ben ik het mee eens
@:maxi-mus
Eens. Speelt eigenlijk behoorlijk sterk de tweede seizoenshelft. Had ik niet (meer) verwacht.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop is best prima de tweede seizoenshelft
Je zou kunnen concluderen dat spelers hier nogal snel afgemaakt worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Speelt eigenlijk behoorlijk sterk de tweede seizoenshelft. Had ik niet (meer) verwacht.
Of dat Nieuwkoop een heel zwakke eerste seizoenshelft speelde en de laatste tijd in een voor hem comfortabelere rol speelt.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou kunnen concluderen dat spelers hier nogal snel afgemaakt worden.
Maar [insert playername] gaf een verkeerde pass. Hij kan er helemaal niks van!!!quote:Op zondag 31 maart 2024 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou kunnen concluderen dat spelers hier nogal snel afgemaakt worden.
Mwah, als een speler een langere periode kut speelt mag het best benoemd worden. En Nieuwkoop speelde een langere periode best wel kut. Jij benoemt het toch ook vrij regelmatig bij Ueda en Zerrouki (terecht overigens).quote:Op zondag 31 maart 2024 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar [insert playername] gaf een verkeerde pass. Hij kan er helemaal niks van!!!
Erg vermoeiond. Dat opportunisme.
Dat is dan ook niet de categorie spelers waar ik het over heb.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als een speler een langere periode kut speelt mag het best benoemd worden. En Nieuwkoop speelde een langere periode best wel kut. Jij benoemt het toch ook vrij regelmatig bij Ueda en Zerrouki (terecht overigens).
Dat hysterische bij sommigen mag wel minder maar dat zijn slechts enkelen en die doen vaak een act.
Maar de conclusie werd juist getrokken bij het commentaar over Nieuwkoop. Dat vond ik nou juist niet iemand bij wie het onredelijk was.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de categorie spelers waar ik het over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |