abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2024 @ 14:51:38 #151
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213440767
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Omdat ze al samen optrokken. Alles is zo gepland, die twee partijen zijn echt niet op eens van twee totaal losstaande partijen naar de huidige situatie gegaan binnen een paar jaar. Hoe verder je in de geschiedenis terugkijkt, hoe meer de twee partijen uit elkaar gaan lopen.
GroenLinks is door met name Femke Halsema flink naar het centrum toegetrokken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213464974
Helaas (nog) achter de betaalmuur van de Telegraaf.
quote:
De harde kern van GL zet PvdA/GL-leider Timmermans voor het blok door met ingrijpende voorstellen te komen. Zo schrijven leden in een brandbrief de Israëlische vlag te willen boycotten en de omstreden pro-Palestijnse leus ’from the river to the sea’ juist te willen omarmen.
............
De ondertekenaars van de brief vinden de leus horen bij ’democratische waarden en de rechtsstaat’.
.........
De Tweede Kamerfractie wil nog niet reageren op de brief omdat die nog niet officieel is verstuurd, vertelt een PvdA/GL-voorlichter.
https://www.telegraaf.nl/(...)pro-palestijnse-leus

Als je nog enige hoop had op de vorming van een brede sociaal democratische fusiepartij dan is die wel weg met het opstaan van dit antisemitsche geteisem binnen de extreemlinkse vleugel.
-
pi_213464996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 12:44 schreef quo_ het volgende:
Helaas (nog) achter de betaalmuur van de Telegraaf.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)pro-palestijnse-leus

Als je nog enige hoop had op de vorming van een brede sociaal democratische fusiepartij dan is die wel weg met het opstaan van dit antisemitsche geteisem binnen de extreemlinkse vleugel.
Ja, en aan de andere kant het pro-genocidale geteisem binnen de extreemrechtse vleugel. En dat is dan één partij!
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  woensdag 8 mei 2024 @ 12:48:26 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213465025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 12:46 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ja, en aan de andere kant het pro-genocidale geteisem binnen de extreemrechtse vleugel. En dat is dan één partij!
Wie roept er op tot genocide?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_213465030
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2024 12:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wie roept er op tot genocide?
Wie is er antisemitisch?
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213465039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 12:46 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ja, en aan de andere kant het pro-genocidale geteisem binnen de extreemrechtse vleugel.
Die heb ik nog niet gehoord of gezien.
-
pi_213465043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 12:50 schreef quo_ het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet gehoord of gezien.
Ah, dat heb ik met die zogenaamde antisemieten.
  woensdag 8 mei 2024 @ 13:11:42 #158
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_213465184
Er verdwijnt nu ook een alternatief als de formatie klapt.
pi_213465257
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Twintig jaar geleden waren het inderdaad twee hele andere partijen. Ze hebben nog steeds een hele andere geschiedenis, handelswijze, daarnast lopen de prioriteiten en achterban nog aardig uiteen. Echter lopen ze wat betreft de standpunten inmiddels heel gelijk.
En dat is met name voor de PvdA erg jammer.
pi_213465510
Kan het wat minder met het getroll? We gaan niet hele brede politieke stromingen wegzetten als anti-semitisch of pro-genocide hier

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2024 13:51:55 ]
  woensdag 8 mei 2024 @ 14:19:16 #161
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_213465757
quote:
Jezus, ligt demonstreren tegen oorlog nu ook al te gevoelig? Ik kan me een demonstratie tegen de Amerikaanse oorlog tegen Irak herinneren waar ik naast allerlei SP- en GroenLinks-Kamerleden van de PvdA 'de Rode Ingenieurs' tegenkwam: Diederik Samsom, Jeroen Dijsselbloem en Staf Depla. Nu is er nota bene een onbekend Statenlid gesignaleerd en dat is dan landelijk nieuws, want ophef, jeuj.
  woensdag 8 mei 2024 @ 14:40:55 #163
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_213465848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 14:27 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Jezus, ligt demonstreren tegen oorlog nu ook al te gevoelig? Ik kan me een demonstratie tegen de Amerikaanse oorlog tegen Irak herinneren waar ik naast allerlei SP- en GroenLinks-Kamerleden van de PvdA 'de Rode Ingenieurs' tegenkwam: Diederik Samsom, Jeroen Dijsselbloem en Staf Depla. Nu is er nota bene een onbekend Statenlid gesignaleerd en dat is dan landelijk nieuws, want ophef, jeuj.
Demonstreren doe je op een goedgekeurde plek vooraf aangevraagd, zonder schade aan te richten aan publieks domein.

Als je dan dat niet doet, ook nog es als Statenlid (waar je een voorbeeldfunctie hebt), ja dan krijg je ophef ja.
pi_213465866
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 14:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Demonstreren doe je op een goedgekeurde plek vooraf aangevraagd
Niet. Demonstreren is een recht, geen gunst. Wat betreft vernielingen: eens.
  woensdag 8 mei 2024 @ 15:02:40 #165
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213465991
quote:

[..]
Jezus, ligt demonstreren tegen oorlog nu ook al te gevoelig?
Neuh, maar stenen uit de straat trekken wel
pi_213466006
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 15:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Deed hij dat?
pi_213466070
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 14:44 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Niet. Demonstreren is een recht, geen gunst. Wat betreft vernielingen: eens.
Hoewel ik vind dat Amnesty verworden is tot een akelig politiek clubje zetten ze hier goed uiteen hoe het zit met het recht op demonstreren. T.a.v. het vooraf melden zijn ze naar mijn mening zelfs nog erg mild.
-
pi_213468694
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 13:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
En dat is met name voor de PvdA erg jammer.
Waarom? De leden waren massaal voorstander.
Incelfrikandel
  woensdag 8 mei 2024 @ 19:03:15 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213469324
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 15:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat. En eisen dat er namenlijsten worden gegeven van 'bepaalde' wetenschappers.

En het is natuurlijk onderhand wel duidelijk dat er een externe partij achter deze 'demo' zit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213469424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat. En eisen dat er namenlijsten worden gegeven van 'bepaalde' wetenschappers.

En het is natuurlijk onderhand wel duidelijk dat er een externe partij achter deze 'demo' zit.
Oe, spannend. Vertel?
  woensdag 8 mei 2024 @ 19:09:13 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213469430
quote:

[..]
Ja, als er Intifade wordt geroepen, Israëlische vlaggen worden verbrand, demonstranten eisen dat er namenlijsten van Israëlische wetenschappers worden gegeven, voor een paar ton aan schade wordt aangericht mag men inderdaad kritisch reageren.

Maarrr... en dat is de eeuwige ziekte bij dit soort 'demonstranten': ze hebben het Grote Gelijk, dus alle ethiek kan overboord gezet worden.

Dat er nog mensen zijn die deze demo ondersteunen, en tegelijkertijd fulmineren tegen de PVV... Hilarisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213469519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, als er Intifade wordt geroepen, Israëlische vlaggen worden verbrand, demonstranten eisen dat er namenlijsten van Israëlische wetenschappers worden gegeven, voor een paar ton aan schade wordt aangericht mag men inderdaad kritisch reageren.

Maarrr... en dat is de eeuwige ziekte bij dit soort 'demonstranten': ze hebben het Grote Gelijk, dus alle ethiek kan overboord gezet worden.

Dat er nog mensen zijn die deze demo ondersteunen, en tegelijkertijd fulmineren tegen de PVV... Hilarisch.
Iedereen mag altijd kritisch op alles reageren. Verder ben ik er een groot tegenstander van om ethiek overboord te zetten. Verder ondersteun ik de essentie van deze demonstratie, de vorm niet per se.

Dat uitgerekend jij dat hilarisch vindt lijkt me geen bezwaar. Integendeel. De mensenrechtenzaak heeft zelden op de goedkeuring van conservatieven kunnen rekenen.
  woensdag 8 mei 2024 @ 19:15:52 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213469549
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:14 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Iedereen mag altijd kritisch op alles reageren. Verder ben ik er een groot tegenstander van om ethiek overboord te zetten. Verder ondersteun ik de essentie van deze demonstratie, de vorm niet per se.

Dat uitgerekend jij dat hilarisch vindt lijkt me geen bezwaar. Integendeel. De mensenrechtenzaak heeft zelden op de goedkeuring van conservatieven kunnen rekenen.
Alleen ben ik niet conservatief.

Dat is de reflex van wel meer 'progressieven' wanneer ze iets lezen wat ze niet zint, maar ik daag je uit mijn conservatieve standpunten even te duiden.

Ga je gang.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213469581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is de reflex van wel meer 'progressieven' wanneer ze iets lezen wat ze niet zint, maar ik daag je uit mijn conservatieve standpunten even te duiden.

Ga je gang.
Je reageert vrijwel uitsluitend fel antiprogressief. Wat voor indruk dacht je anders achter te laten dan dat je zo conservatief als de SGP bent?
pi_213469675
Foutje

[ Bericht 99% gewijzigd door Jojoke op 08-05-2024 19:32:07 (foutje) ]
  woensdag 8 mei 2024 @ 19:23:29 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213469694
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:17 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Je reageert vrijwel uitsluitend fel antiprogressief. Wat voor indruk dacht je anders achter te laten dan dat je zo conservatief als de SGP bent?
Antiprogressief...

Dat zou betekenen dat ik weinig op heb met rechten voor vrouwen (incorrect, dat is namelijk hoofdreden voor mijn aversie jegens orthodoxe religie en machismo), rechten voor homo's (idem), fel tegenstander ben van zaken als euthanasie (onjuist), abortus (onjuist), de EU (onjuist) en een kapitalistisch model voor de samenleving voorsta (onjuist) waarbij ik gruw van zaken als minimumloon (onjuist), werknemersrechten (onjuist) en royale sociale voorzieningen (onjuist).

Je kunt rustig mijn gehele POHI uitspitten en je zult in de verste verte niets tegenkomen wat ook maar lijkt op een conservatief, laat staan SGP geluid.

Ik reageer dan ook niet antiprogressief, ik reageer op het verstikkende groepsdenken en de smakeloze hypocrisie van 'progressieven', die dat geheel niet zijn en werkelijk alle nuance en ratio ten faveure van uit de VS overgenomen identiteitspolitiek hebben opgegeven.

Maar ik zie graag tegemoet waar ik 'conservatieve standpunten' heb geuit. Alsnog. Al was het maar om die frame eens een keer onderbouwd te zien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213469701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ga je gang.
Je zegt net nog dat GL met PvdA moet breken want????
Je standpunt dat diversiteit verlagen van standaarden betekent.
Of bijvoorbeeld claimen dat mensen die voor zon Palestina demonstratie dezelfde zijn als mensen die tegen PVV ageren, mooi voorbeeldje van hoe je mensen in groepen probeert in te delen.

Progressieve standpunten van je duiden is lastiger. Je lijkt toch voornamelijk onderdeel van de moderne conservatieve traditie waar men doet of men progressief is.
pi_213469741
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Antiprogressief...

Dat zou betekenen dat ik weinig op heb met rechten voor vrouwen (incorrect, dat is namelijk hoofdreden voor mijn aversie jegens orthodoxe religie en machismo), rechten voor homo's (idem), fel tegenstander ben van zaken als euthanasie (onjuist), abortus (onjuist), de EU (onjuist) en een kapitalistisch model voor de samenleving voorsta (onjuist) waarbij ik gruw van zaken als minimumloon (onjuist), werknemersrechten (onjuist) en royale sociale voorzieningen (onjuist).

Je kunt rustig mijn gehele POHI uitspitten en je zult in de verste verte niets tegenkomen wat ook maar lijkt op een conservatief, laat staan SGP geluid.

Ik reageer dan ook niet antiprogressief, ik reageer op het verstikkende groepsdenken en de smakeloze hypocrisie van 'progressieven', die dat geheel niet zijn en werkelijk alle nuance en ratio ten faveure van uit de VS overgenomen identiteitspolitiek hebben opgegeven.

Maar ik zie graag tegemoet waar ik 'conservatieve standpunten' heb geuit. Alsnog. Al was het maar om die frame eens een keer onderbouwd te zien.
Volgende keer dat ik het zie zal ik je erop wijzen.
  woensdag 8 mei 2024 @ 19:34:06 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213469860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je zegt net nog dat GL met PvdA moet breken want????
Je standpunt dat diversiteit verlagen van standaarden betekent.
Of bijvoorbeeld claimen dat mensen die voor zon Palestina demonstratie dezelfde zijn als mensen die tegen PVV ageren, mooi voorbeeldje van hoe je mensen in groepen probeert in te delen.

Progressieve standpunten van je duiden is lastiger. Je lijkt toch voornamelijk onderdeel van de moderne conservatieve traditie waar men doet of men progressief is.
Ja, hier ook weer een treffende illustratie van dat groepsdenken en tunnelvisie.

Diversiteit verlaagt de standaarden...

Nergens gezegd. Het blindstaren op vaststaande identitaire eigenschappen en het beoordelen van mensen niet op basis van hun gedrag, karakter, talent en wensen is wat mijn kritiek op diversiteitsbeleid omhelst, zodat je waanzinnige uitspraken krijgt als "Instituut X is te wit".

Als er iets daadwerkelijk progressief is, is het het behandelen van mensen als individuen. Waarom ik een afkeer heb van zowel de PVV als de 'progressieve' identiteitsclub, aangezien ze allebei precies dezelfde modus operandi hanteren: denken in groepen, en dan ook nog eens niet op basis van gedrag of karakter, maar op basis van zaken als ras, geslacht en seksuele voorkeur.

Pas ik voor, sorry.

En als ik zeg dat ik mij buitengewoon veel zorgen maak over orthodoxe religie, en zeker ook orthodoxe islam, omdát ik dat zie als een bedreiging voor de hier verworven rechten van vrouwen, homo's, anders- en niet-gelovigen... wat ben ik dan precies? Alsnog een racist? Een islamofoob? Waar zit dat precies in dat plaatje? Ik kan je namelijk verzekeren dat de wijze waarop katholieke, protestantse, joodse en islamitische conservatieven spreken over vrouwen, homo's en ongelovigen, en hun religieuze dwingelandij willen opleggen aan de rest, precies de reden is dat ik mijzelf nooit een conservatief kan noemen. Omdat ik er niet in geloof.

Kun je nog zo hard roepen dat ik dat wel doe, maar wat zou het dan verlichtend zijn als daar wat specifieke voorbeelden van kwamen, dat conservatieve denken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 8 mei 2024 @ 19:36:52 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213469903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:25 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Volgende keer dat ik het zie zal ik je erop wijzen.
Dat je wat ziet?

Mijn 'conservatisme'? Als je niet eens hier kunt aangeven wat mijn conservatieve ideeën dan precies zijn, zou ik daar niet teveel tijd aan besteden.

Feit is: ik ben progressief en links. En dat blijf ik ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213470083
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als er iets daadwerkelijk progressief is, is het het behandelen van mensen als individuen.
Precies iets wat je eigenlijk nooit doet, jij hebt het altijd over progressieven, woke, die enge lui van GL die de PvdA om zeep helpen.

quote:
Waarom ik een afkeer heb van zowel de PVV als de 'progressieve' identiteitsclub, aangezien ze allebei precies dezelfde modus operandi hanteren: denken in groepen, en dan ook nog eens niet op basis van gedrag of karakter, maar op basis van zaken als ras, geslacht en seksuele voorkeur.
Pas ik voor, sorry.
Nee daar doe jij juist keihard aan mee.

quote:
En als ik zeg dat ik mij buitengewoon veel zorgen maak over orthodoxe religie, en zeker ook orthodoxe islam, omdát ik dat zie als een bedreiging voor de hier verworven rechten van vrouwen, homo's, anders- en niet-gelovigen... wat ben ik dan precies? Alsnog een racist? Een islamofoob?
Dan ben je naief, de grote geloven hebben eerder minder dan meer invloed dezer tijden. Uiteindelijk zijn die geloven natuurlijk ook maar onderdeel van het machtsspel. Daarbij deel je de waarden van orthodoxe religie toch al dus wat is je angst dan precies?

quote:
Waar zit dat precies in dat plaatje? Ik kan je namelijk verzekeren dat de wijze waarop katholieke, protestantse, joodse en islamitische conservatieven spreken over vrouwen, homo's en ongelovigen, en hun religieuze dwingelandij willen opleggen aan de rest, precies de reden is dat ik mijzelf nooit een conservatief kan noemen. Omdat ik er niet in geloof.
Je dacht toch niet in groepen :') Ik moet ook zeggen dat ik de groepen die je noemt vrijwel nooit iets zie zeggen wat aanslaat in dit debat. Wat is je angst dan? Op welke manier zie jij de dwingelanderij van deze groepen tot uiting komen in Nederland. In het transgenderdebat kun je het inderdaad duidelijk zien maar daar strijd jij zij aan zij.

quote:
Kun je nog zo hard roepen dat ik dat wel doe, maar wat zou het dan verlichtend zijn als daar wat specifieke voorbeelden van kwamen, dat conservatieve denken.
Ik gaf je al voorbeelden. Deze post is nogmaals enkel conservatief geluid. Het is duidelijk dat je het niet wil zien of toegeven.

Probeer anders eens uit te leggen hoe ik aan groepsdenken of tunnelvisie doe. Als ik letterlijk voorbeelden van jouw conservatieve denkbeelden noem. Ik gebruik ook nog het woord 'lijkt' misschien ontgaat de betekenis ervan je maar dat laat dus open of die observatie van mij klopt of niet.
  woensdag 8 mei 2024 @ 19:52:20 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213470129
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Precies iets wat je eigenlijk nooit doet, jij hebt het altijd over progressieven, woke, die enge lui van GL die de PvdA om zeep helpen.
[..]
Nee daar doe jij juist keihard aan mee.
[..]
Dan ben je naief, de grote geloven hebben eerder minder dan meer invloed dezer tijden. Uiteindelijk zijn die geloven natuurlijk ook maar onderdeel van het machtsspel. Daarbij deel je de waarden van orthodoxe religie toch al dus wat is je angst dan precies?
[..]
Je dacht toch niet in groepen :') Ik moet ook zeggen dat ik de groepen die je noemt vrijwel nooit iets zie zeggen wat aanslaat in dit debat. Wat is je angst dan? Op welke manier zie jij de dwingelanderij van deze groepen tot uiting komen in Nederland. In het transgenderdebat kun je het inderdaad duidelijk zien maar daar strijd jij zij aan zij.
[..]
Ik gaf je al voorbeelden. Deze post is nogmaals enkel conservatief geluid. Het is duidelijk dat je het niet wil zien of toegeven.

Probeer anders eens uit te leggen hoe ik aan groepsdenken of tunnelvisie doe. Als ik letterlijk voorbeelden van jouw conservatieve denkbeelden noem. Ik gebruik ook nog het woord 'lijkt' misschien ontgaat de betekenis ervan je maar dat laat dus open of die observatie van mij klopt of niet.
Je hebt geen voorbeelden van mijn conservatieve denkbeelden gegeven.

En als hetgene wat je hier neerzet als conservatief geldt, herinner ik je graag aan die prachtige post over hoe allerlei 'boze mannen' al sinds België bang zijn. Dat was toch die groep die zo'n moeite had met 'alles'? En daarom zo boos is de hele tijd?

Kennelijk begrijp je ook niet waarom ik hamer op 'vaststaande eigenschappen' van mensen als ras, geslacht, seksuele voorkeur en/of aangeboren handicap. Dat zijn nl zaken die men niet kan veranderen. Mensen daarop beoordelen veroordeel ik. Een politieke ideologie - conservatisme, progressivisme, nazisme, communisme - is dat niet, en als ik bijvoorbeeld zeg: "Ik heb een hekel aan nazi's want hun gedachtegoed leidt tot genocide" lijkt me dat nu niet direct een vorm van groepsdenken. Zou ik zeggen: "Ik heb een hekel aan Duitsers want..." dan wel.

DAT onderscheid wil maar niet landen. Kan ook niet wanneer je zelf identiteitspolitiek heel belangrijk vindt.

Je hebt dan trouwens nogal wat werk te verrichten met het aanspreken van 'groepsdenken' in POL... Over boeren, over tokkies, over de fascisten van de PVV...

Tenslotte heb je 'groepsdenken' niet helemaal begrepen. Oorspronkelijk betekent het namelijk niets anders dan dat men in een bepaalde groep slechts één geluid hoort en duldt. Wijkt dat af, krijg je reacties als de jouwe. Word je verstoten uit de groep. Kleur je buiten de lijntjes. Je bedoelt 'hokjesdenken' of 'in groepen denken', waar ik dus inderdaad tegen ageer wanneer dat gebeurt op basis van vaststaande eigenschappen van mensen.

Je hebt gewoon geen zaak. Nada. Noppes.

En welke waarden van welke orthodoxe religie deel ik? Word eens concreet.

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 08-05-2024 20:13:19 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213470174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat je wat ziet?

Mijn 'conservatisme'?
Ja.
  woensdag 8 mei 2024 @ 19:56:42 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213470203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:55 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ja.
Succes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213471486
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 18:24 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Waarom? De leden waren massaal voorstander.
Ja en daarmee hebben ze hun eigen graf gegraven. Ik ben ex-PvdA stemmer.
  woensdag 8 mei 2024 @ 21:05:45 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213471681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Idem.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 8 mei 2024 @ 21:18:56 #187
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_213472028
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Idem.
onzin. Ik geloof dat je nog steeds slaapt in je eikeltjespyjama
  woensdag 8 mei 2024 @ 21:20:04 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213472052
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
onzin. Ik geloof dat je nog steeds slaapt in je eikeltjespyjama
Ik draag geen pyjamas.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 8 mei 2024 @ 21:28:43 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213472241
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:14 schreef Blastbeat het volgende:

[..]

https://twitter.com/POL_A(...)hting-amsterdam.html

https://twitter.com/maart(...)hting-amsterdam.html

https://www.dumpert.nl/toppers?selectedId=100091945_d541d136

https://twitter.com/Gerar(...)en-groenlinks-7.html

Voor mensenrechten dienen we nu inderdaad bij dat volk te zijn.

Bij het laatste filmpje stelt men dat men 'Our Streets' scandeert i.p.v. Auschwitz. Als dat zo is is dat een valse aantijging; persoonlijk hoorde ik in eerste instantie toch echt de naam van het kamp.

Edit: dat was niet zo, er werd Our Streets geroepen. Ergo een valse aantijging.

[ Bericht 23% gewijzigd door EttovanBelgie op 08-05-2024 23:22:59 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213478417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Antiprogressief...

Ik hoor het al, je bent een oerconservatieve extreem-rechtse lul.

We horen helemaal niks over jouw steun voor de woke-religie, het migranten knuffelen of het duivelspact met de "religie van de vrede".
-
pi_213478816
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 20:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ah, op die fiets.

Wat stem je nu?
Incelfrikandel
pi_213478970
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ah, op die fiets.

Wat stem je nu?
Noem me een zwevende kiezer. D66 is te links, VVD is te inept en te populistisch.
pi_213693747
Blijkbaar zijn er toch wel veel mensen enthousiast: https://www.volkskrant.nl(...)ds-den-uyl~ba1ec7d5/

Zullen veel dubbeltallen zijn, maar die zijn dus enthousiast genoeg om dubbel te betalen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213693953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Noem me een zwevende kiezer. D66 is te links, VVD is te inept en te populistisch.
CDA/NSC niet iets voor je?
pi_213693960
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 18:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
CDA/NSC niet iets voor je?
Te christelijk.
pi_213693961
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 17:56 schreef Hanca het volgende:
Blijkbaar zijn er toch wel veel mensen enthousiast: https://www.volkskrant.nl(...)ds-den-uyl~ba1ec7d5/

Zullen veel dubbeltallen zijn, maar die zijn dus enthousiast genoeg om dubbel te betalen.
Wel bijzonder dat PvdA leden ook lid worden van GroenLinks maar dat je dat andersom niet zo ziet
pi_213694450
twitter

Geen rekening gehouden met dubbeltellingen :') Dit is gewoon oplichterij dus.
pi_213694530
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 19:07 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Geen rekening gehouden met dubbeltellingen :') Dit is gewoon oplichterij dus.
Henk Otten die klaagt over een scam. Mijn ironie meter sloeg net zo hard uit dat hij nu kapot is.
pi_213694622
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 19:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Henk Otten die klaagt over een scam. Mijn ironie meter sloeg net zo hard uit dat hij nu kapot is.
Ja precies hij is ervaringsdeskundige.
pi_213696784
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 18:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat PvdA leden ook lid worden van GroenLinks maar dat je dat andersom niet zo ziet
Allebei stijgen ze, dus ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')