Want iDeal is waterdicht?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:38 schreef Jaeger85 het volgende:
Kwestie van tijd voordat deze data gaat lekken natuurlijk, zucht.
Koppel het straks aan je digitale ID, of mogelijk doen zij dat al voor je, en aanvaard een puntensysteem gekoppeld aan je CO2 footprint, en dat bepaald gaat worden wat jij nog wel en niet mag aanschaffen.quote:
Mag je dan ook nog maar een beperkt aantal topics openen? In dat geval ben ik voorstander.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Koppel het straks aan je digitale ID, of mogelijk doen zij dat al voor je, en aanvaard een puntensysteem gekoppeld aan je CO2 footprint, en dat bepaald gaat worden wat jij nog wel en niet mag aanschaffen.
Hoezo woon jij hier nog eigenlijk als zo’n beetje ALLES kut is volgens jou?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Koppel het straks aan je digitale ID, of mogelijk doen zij dat al voor je, en aanvaard een puntensysteem gekoppeld aan je CO2 footprint, en dat bepaald gaat worden wat jij nog wel en niet mag aanschaffen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Los van waar ik woon, waar zeg ik dat alles kut is?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:20 schreef Raw85 het volgende:
Hoezo woon jij hier nog eigenlijk als zo’n beetje ALLES kut is volgens jou?
Steek mensen die nu al niet met geld om kunnen gaan nog verder in de schulden, want dat is voor de consument het fijnst Op naar de creditcardmaatschappij.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:26 schreef Za het volgende:
In de toekomst moet het voor consumenten ook mogelijk worden om later of in delen te betalen. Van Delft van Currence ziet een groot voordeel voor de consument: ,,Het gemak dat we straks bieden is voor de consument het fijnst.”
Waarom niet beter beveiligd als je toch aan het vernieuwen bent?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:26 schreef Za het volgende:
Net zo veilig als eerst
Volgens de bestuursvoorzitter is het uitgebreide iDeal net zo veilig als eerst.
In die 743 wappietopics van je waarin je ons met je OP’s steeds probeert te sturen naar het idee dat we in een soort totalitaire staat levenquote:Op zondag 31 maart 2024 15:26 schreef Za het volgende:
[..]
Los van waar ik woon, waar zeg ik dat alles kut is?
En terecht, want met Europa wordt de EU bedoeld en dus is het niet onderworpen aan democratische controle en wel onderworpen aan hun dubieuze plannetjes.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef stavromulabeta het volgende:
Eigenlijk is het niet meer dan dat iDeal in heel Europa uitgerold wordt. Dat is ook de reden waarom iDeal vorig jaar verkocht is van een samenwerkingsverband van Nederlandse banken aan een samenwerkingsverband van 16 Europese banken. iDeal was gewoon het meest geschikte systeem om in heel Europa uit te rollen.
En kennelijk komt er een update van het protocol waardoor naast betaalgegevens ook adresgegevens uitgewisseld kunnen worden. Als dit gewoon in Nederland gebeurd was zonder samen te vallen met de Europese uitbreiding, had iedereen het alleen maar logisch en handig gevonden.
Maar goed, er staat ergens het woordje Europa en dus is het per definitie onwenselijk en kwalijk in de belevingswereld van sommige users.
Wat scheelt het?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:28 schreef Raw85 het volgende:
In die 743 wappietopics van je waarin je ons met je OP’s steeds probeert te sturen naar het idee dat we in een soort totalitaire staat leven
Daarom willen ze het ook Europa-breed uitrollen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom? iDEAL zoals die nu is werkt toch ook prima?
Wat is dit in godsnaam voor een antwoord?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:47 schreef Za het volgende:
[..]
Wat scheelt het?
Het erge is dat zgn wappie roepers er van harte aan meewerken.
Waarom zit jij nog niet bij een van die fvd bijeenkomsten over emigratie naar Rusland? Het Beloofde Land met Messias Putin? Heb je geen last van de EU.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En terecht, want met Europa wordt de EU bedoeld en dus is het niet onderworpen aan democratische controle en wel onderworpen aan hun dubieuze plannetjes.
Hoezo dat? Wat maakt iDeal beter dan de concurrenten op de Europese markt?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef stavromulabeta het volgende:
iDeal was gewoon het meest geschikte systeem om in heel Europa uit te rollen.
Waarom een auto? Paarden zoals ze nu zijn werken toch ook prima?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom? iDEAL zoals die nu is werkt toch ook prima?
Ik denk een redelijk duidelijk antwoord.quote:
Die zijn er gewoon niet of zijn pure troep. We zijn echt verwend hier met iDeal, onderschat dat niet. Er is een reden dat Nederland ver achter loopt qua creditcard gebruik.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat maakt iDeal beter dan de concurrenten op de Europese markt?
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:55 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk een redelijk duidelijk antwoord.
Wappie roepers vallen iedereen die zich verzetten tegen de groeiende overheidscontrole, de Digital Services Act, of alles wat beslist wordt zonder de bevolking hierin te horen zoals honderden miljoenen in een oorlog pompen, het hele land bomvol vluchtelingen, of bv het pushen van een pre trans opties voor kinderen, door continu wappie te roepen, in plaats van zich af te vragen of dit is waar we heen moeten willen.
Zij verdedigen wat de overheid uitdraagt, haten wie de overheid wil dat ze haten, en iedereen die dat niet doet is een troll.
Helderquote:Op zondag 31 maart 2024 15:55 schreef Za het volgende:
[..]
Wappie roepers vallen iedereen die zich verzetten tegen de groeiende overheidscontrole, de Digital Services Act, of alles wat beslist wordt zonder de bevolking hierin te horen zoals honderden miljoenen in een oorlog pompen, het hele land bomvol vluchtelingen, of bv het pushen van een pre trans opties voor kinderen, door continu wappie te roepen, in plaats van zich af te vragen of dit is waar we heen moeten willen.
Zij verdedigen wat de overheid uitdraagt, haten wie de overheid wil dat ze haten, en iedereen die dat niet doet is een troll.
quote:Op zondag 31 maart 2024 14:33 schreef Ludachrist het volgende:
WEF Soros Illuminati 'you will own nothing and be happy' NWO Biden Oekraïne Corona stop de tijd bingo
Ja klopt ja, heb ik ook nog nooit zo begrepen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom een auto? Paarden zoals ze nu zijn werken toch ook prima?
Waar zeg ik dat? Deze nieuwe dienst slaat veel meer informatie op. Dan is een lek ook schadelijker.quote:
Want creditcard is het enige alternatief volgens jou?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn er gewoon niet of zijn pure troep. We zijn echt verwend hier met iDeal, onderschat dat niet. Er is een reden dat Nederland ver achter loopt qua creditcard gebruik.
Jezus man, dan lees je mijn post niet, ga er dan ook niet op in.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want creditcard is het enige alternatief volgens jou?
Wat is er dan minder goed aan bijv. PayU, Tpay, Blik, Klarna, etc?
Ha, wappie gesignaleerd...quote:Op zondag 31 maart 2024 15:55 schreef Za het volgende:
[..]
Kansloze vergelijkingquote:Op zondag 31 maart 2024 15:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is pure bullshit inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Goede zaak in principe. Alleen dat extra informatie verzamelen onder het mom 'dit is zooo handig voor de consument' hoeft dan weer niet zo nodig. Maar als iDeal niet zou verdwijnen zou je daar ook niet per se onderuit komen.
Wellicht dat ik opmerking mbt creditcard verkeerd begrijpt. Maar ik ben nog steeds benieuwd waarom wij in NL zo verwend zijn met iDEAL? Wat maakt iDEAL zoveel beter dan de alternatieven (bijv. PayU, Tpay, Blik, Klarna).quote:Op zondag 31 maart 2024 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus man, dan lees je mijn post niet, ga er dan ook niet op in.
1. iDeal is beter en makkelijker dan wat ze in het buitenland hebben. Ik ken die alternatieven niet, ik ga ook maar af op wat anderen die het wel kennen zeggen.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wellicht dat ik opmerking mbt creditcard verkeerd begrijpt. Maar ik ben nog steeds benieuwd waarom wij in NL zo verwend zijn met iDEAL? Wat maakt iDEAL zoveel beter dan de alternatieven (bijv. PayU, Tpay, Blik, Klarna).
Dan hoef je niet boos te worden. Was niet bedoeld als aanval. Ben gewoon benieuwd wat iDEAL (in jouw ogen en wellicht ook objectief gezien) beter maakt dan bijv een PayU, Tpay, Blik of Klarna.
Exact.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:55 schreef Za het volgende:
[..]
Wero is gebaseerd op krediet terwijl iDeal maar ook Maestro en Bancontact gebaseerd is op debet. Je kan in principe dus geen transactie doen bij onvoldoende saldo, tenzij de controle achteraf is gebeurd en daardoor rood komt te staan met alle consequenties van dien als dit ongeoorloofd is omdat je geen afspraken hebt hierover. Een systeem gebaseerd op krediet brengt meer risico's met zich mee waardoor verliezen in de prijs verwerkt worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat maakt iDeal beter dan de concurrenten op de Europese markt?
Van die alternatieven ken ik eigenlijk alleen Klarna. En dat is meer een verzameling van betaalmethoden dan een betaalmethode zelf: Als je met Klarna betaald, moet je vervolgens alsnog via iDeal, automatische incasso, overschrijving of creditcard ervoor zorgen dat het geld bij Klarna komt.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wellicht dat ik opmerking mbt creditcard verkeerd begrijpt. Maar ik ben nog steeds benieuwd waarom wij in NL zo verwend zijn met iDEAL? Wat maakt iDEAL zoveel beter dan de alternatieven (bijv. PayU, Tpay, Blik, Klarna).
Wees jij maar lekker trots op jezelf omdat iemand anders iets invoert waar jij geen zak aan bijgedragen hebt of beter van wordt.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nederland kan trouwens trots zijn dat hun betalingssysteem nu EU-wijd overgenomen word.
Er staat toch niet dat ik trots ben op mezelf? Is het nu zo moeilijk voor je om een simpele zin te lezen?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:15 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wees jij maar lekker trots op jezelf omdat iemand anders iets invoert waar jij geen zak aan bijgedragen hebt of beter van wordt.
Wat een treurigheid weer.
Niet? Ben je geen onderdeel van dat 'Nederland' waar je het over had?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat ik trots ben op mezelf? Is het nu zo moeilijk voor je om een simpele zin te lezen?
Als ik trots ben op een Nederlandse prestatie ben ik volgens jou trots op mezelf?quote:Op zondag 31 maart 2024 17:20 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Niet? Ben je geen onderdeel van dat 'Nederland' waar je het over had?
Waarom blijven hangen in de stenentijdperk?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat iedereen vindt dat zijn systeem het beste van allemaal isquote:Op zondag 31 maart 2024 17:29 schreef Loohcs het volgende:
Ik zal het wel niet begrijpen, maar waarom zijn er überhaupt eigenlijk meerdere bedrijven en systemen nodig voor wat in de basis gewoon een simpele overschrijving (met een betalingskenmerk) is? [/btje offtopic]
De hoofdfunctie van cryptovaluta is speculatie. Tegoeden in crypto zijn natuurlijk lang niet zo zeker als banktegoeden.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat iedereen vindt dat zijn systeem het beste van allemaal is
Het antwoord daarop is cryptovaluta, maar dat vinden banken en overheden eng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |