Poes!quote:Op zondag 31 maart 2024 11:53 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
31 April heb ik volgens mij niks inde agenda staan
Je moet wel beschikbaar zijn op onmogelijke dagenquote:Op zondag 31 maart 2024 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welkom![]()
Als je niet wil korfballen, is er ook nog plek in het supportersvak
Voor het eerst in 40+ en dan inderdaad al een naamtopic, dat belooft watquote:Op zondag 31 maart 2024 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een eigen naam topic in de 40+ @:sally
Ach ik heb ook nog nooit in de Tt gestaan en kom hier al jarenquote:
Hier wel. Jumbo ook.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was die wel open dan?
#armesupermarktmensjes
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:06 schreef Sally het volgende:
Oh nee, oh nee, oh neeee!!!!![]()
Dank je.
@:Koen66
Denk ik
Nu moet je hier wel blijven posten natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2024 12:06 schreef Sally het volgende:
Oh nee, oh nee, oh neeee!!!!![]()
Dank je.
@:Koen66
Denk ik
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach ik heb ook nog nooit in de Tt gestaan en kom hier al jaren
Niet voor het eerst volgens mij, maar niet vaak inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor het eerst in 40+ en dan inderdaad al een naamtopic, dat belooft wat
Dat wordt de volgende tt.quote:
@Shiiquote:Op zondag 31 maart 2024 12:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet voor het eerst volgens mij, maar niet vaak inderdaad.
[..]
Dat wordt de volgende tt.
Ik geloofde Sally op haar blauwe ogenquote:Op zondag 31 maart 2024 12:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet voor het eerst volgens mij, maar niet vaak inderdaad.
[..]
Dat wordt de volgende tt.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, wil je me dood hebben...?
Hier kom ik nooit
One big distorted familyquote:Op zondag 31 maart 2024 12:08 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso is de basis op Fok zo smal tegenwoordig dat je in iedere SC genoeg bekenden tegenkomt @:sally
En dan ook nog met Judge Judy...!quote:
Jij ookquote:Op zondag 31 maart 2024 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Allemaal fijne paasdagen gewenst! [ afbeelding ]
tnX Paddo, jij ookquote:Op zondag 31 maart 2024 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Je hebt nu al méér 40+ posts dan @sigmequote:Op zondag 31 maart 2024 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan ook nog met Judge Judy...!
IK had Sally Spectra verwacht
Zéker in 40+![]()
Jij ook Shii🥚🥚🥚🥚quote:Op zondag 31 maart 2024 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
Jajaquote:Op zondag 31 maart 2024 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu moet je hier wel blijven posten natuurlijk
Nou moe, ik heb maar liefst 66 (nu 67) posts in 40+ hoor. Toevallig.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt nu al méér 40+ posts dan @:Sigme
Jij ookquote:Op zondag 31 maart 2024 12:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Koen!![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:49 schreef sigme het volgende:
Nou moe, ik heb maar liefst 66 (nu 67) posts in 40+ hoor. Toevallig.
Welkom!quote:Op zondag 31 maart 2024 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
En ik ben een hele trouwe slowchatter. Best veel tamelijk onbekenden voor mij hier, leuk!
Je hebt toch wel een noodvoorraad Schultenbräu?quote:
Zo maar eens even de klapdeuren naar de tuin opendoenquote:Op zondag 31 maart 2024 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is buiten warmer dan binnen hier
Ja, lekker! Heb hier ook alles tegenover elkaar open staan. Heerlijke dag om te luchten.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo maar eens even de klapdeuren naar de tuin opendoen
Dat klinkt als een leuk plekje... met al die dierenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:04 schreef sigme het volgende:
@:drakin de eitjes zijn niet van eigen kip, we hebben momenteel geen kippen en die van de buren leggen momenteel niet (genoeg) om ons ook van ei te voorzien. Ik haal mijn eieren bij mijn kippenboer (handelt in allerlei sjieke kippenrasjes), dat wel. Want die voert de kippen lekker voer en dat proef je aan de eieren.
Zelf hebben we nu enkel schapen en ganzen (en een hond en twee katten).
De schapen; 1 ram, 4 ooien, hebben nu 4 lammetjes en 1 ooi moet nog lammeren.
Dat is het!quote:Op zondag 31 maart 2024 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk plekje... met al die dieren
Geweldig! Heb je er een camera in gehangen?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is het!
Momenteel loeren we het meeste naar die torenvalken, we hebben vorige herfst een torenvalkenkast opgehangen en prompt komen er deze lente twee torenvalkjes rond de kast hangen![]()
![]()
We hebben ook een ooievaarspaal (het waren er twee eigenlijk), maar het duurde meer dan tien jaar voordat daar eindelijk een ooievaarpaar op kwam. Dit jaar zijn ze er voor de derde keer, ze zijn al aan het broeden. De torenvalkenkast hangt aan de paal die vroeger ook een plateau voor een ooievaarsnest had, maar dat plateau is er afgerot dus dat was een kale paal. Nu dus kale paal met een torenvalkenkast er aan.
Hé wat leuk sigme hier. Ik volg je boomgaard topic.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is het!
Momenteel loeren we het meeste naar die torenvalken, we hebben vorige herfst een torenvalkenkast opgehangen en prompt komen er deze lente twee torenvalkjes rond de kast hangen![]()
![]()
We hebben ook een ooievaarspaal (het waren er twee eigenlijk), maar het duurde meer dan tien jaar voordat daar eindelijk een ooievaarpaar op kwam. Dit jaar zijn ze er voor de derde keer, ze zijn al aan het broeden. De torenvalkenkast hangt aan de paal die vroeger ook een plateau voor een ooievaarsnest had, maar dat plateau is er afgerot dus dat was een kale paal. Nu dus kale paal met een torenvalkenkast er aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zwaaitquote:Op zondag 31 maart 2024 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou moe, ik heb maar liefst 66 (nu 67) posts in 40+ hoor. Toevallig.
En ik ben een hele trouwe slowchatter. Best veel tamelijk onbekenden voor mij hier, leuk!
Klinkt gezelligquote:Op zondag 31 maart 2024 13:04 schreef sigme het volgende:
@:drakin de eitjes zijn niet van eigen kip, we hebben momenteel geen kippen en die van de buren leggen momenteel niet (genoeg) om ons ook van ei te voorzien. Ik haal mijn eieren bij mijn kippenboer (handelt in allerlei sjieke kippenrasjes), dat wel. Want die voert de kippen lekker voer en dat proef je aan de eieren.
Zelf hebben we nu enkel schapen en ganzen (en een hond en twee katten).
De schapen; 1 ram, 4 ooien, hebben nu 4 lammetjes en 1 ooi moet nog lammeren.
moet een mens eens doen met een kindquote:Op zondag 31 maart 2024 11:28 schreef pullup het volgende:
Zo leren ze dus uit die bomen te lazeren @:marcb1974
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |