Toch wel fijn dat BB ons lekker laten uitslapen op zondag, zeker als de klok vooruit gaatquote:
laat even feitjes weten hahaquote:Op zondag 31 maart 2024 12:23 schreef Jockari het volgende:
Morgen eens tussendoor aan dit boek beginnen als orangofiel
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer bellen en zeggen pijn is niet te houdenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Betaal klauwen vol geld aan zorgpremie, sta vanmorgen op met gigantische oorpijn, bel naar de huisartsenpost omdat mijn eigen huisarts pas dinsdag weer te bereiken is...
Neem maar paracetamol, eventueel met brufen en als het dinsdag niet over is bel de eigen huisarts dan ff...
Oei ! Das minder. Resultaat van tandarts bezoek ?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Betaal klauwen vol geld aan zorgpremie, sta vanmorgen op met gigantische oorpijn, bel naar de huisartsenpost omdat mijn eigen huisarts pas dinsdag weer te bereiken is...
Neem maar paracetamol, eventueel met brufen en als het dinsdag niet over is bel de eigen huisarts dan ff...
Niet accepteren.... terug bellenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Ja geen idee, daarvoor belde ik dus ook, omdat ik het niet weet. Gewoon constant kutgevoel in mijn oor en om de 5 a 10 minuten alsof er 1 lekker in mijn trommelvlies staat te porren. Echt zo'n steek waardoor ik helemaal inkrimp.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oei ! Das minder. Resultaat van tandarts bezoek ?
@Ebinas weet hoe het moetquote:Op zondag 31 maart 2024 11:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Baai de wee @:mazaru ik heb het nog niet uitgevonden hoe het kan met dat zwarte beeld van een cap. De server waar het mee lukte staat nu wel weer aan, maar helaas, ook #199 doet het nu niet meer
Dank je Eric, jij ook fijne Paasdagenquote:
thnx,quote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja voor een spel! niet voor een freeze
Ruim 2,5 uur streamlockquote:Op zondag 31 maart 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx,
Jammer gemist dus, zo even de COS doorlezen en misschien is er een flimpje
heb het in het SV gezet , zo goed mogelijk, van wat er tot nu duidelijk is geworden.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx,
Jammer gemist dus, zo even de COS doorlezen en misschien is er een flimpje
Staat anders genoeg in de COS Ondansk 2 uur SLquote:
Ga ik zo even lezen thnxquote:Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb het in het SV gezet , zo goed mogelijk, van wat er tot nu duidelijk is geworden.
jaquote:Op zondag 31 maart 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat anders genoeg in de COS Ondansk 2 uur SL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |