O jee hoe kan dat dan?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Croissantjes niet gerezen tijdens het bakken
Ja zullen we niet goed geweest zijn vanuit de fabriekquote:
Jammer, en anders zijn er wel winkels open kan je ze lekker vers kopenquote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja zullen we niet goed geweest zijn vanuit de fabriek
Jumbo diepvries afbak croissantjes
Gelukkig extra in de vriezer kijken of die wel goed zijn
Ja kan ook nog, maar ben beetje lui vandaagquote:Op zondag 31 maart 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, en anders zijn er wel winkels open kan je ze lekker vers kopen
Hier is AH gewoon open vandaag
Best wel heel gezelligquote:
Had je dat al eens eerder gedaan?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:34 schreef engine het volgende:
[..]
Best wel heel gezellig![]()
Nog 2e geworden bij een potje lasergamen
Gelijk heb je lekker een luiedag moet ook kunnenquote:Op zondag 31 maart 2024 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja kan ook nog, maar ben beetje lui vandaag
Ja wel ooit eerder gedaan. Had wel m'n best gedaan om er zoveel mogelijk te raken.quote:
Noem dat maar luiquote:Op zondag 31 maart 2024 10:35 schreef engine het volgende:
Ook lui vandaag. Ga vandaag wielrennen, darten, poker en voetbal kijken. En gamen. Zin inohja en big brother ook nog
En dat is gelukt, anders was je geen tweede gewordenquote:Op zondag 31 maart 2024 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel ooit eerder gedaan. Had wel m'n best gedaan om er zoveel mogelijk te raken.
Lekkahquote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
LekkahMeestal haal ik ze kant en klaar bij de Jum. Ook lekkah
Lange SL vandaag, ik doe nog een bakkie met je meequote:
Heb het nu wel genoeg gezien jemig zegquote:Op zondag 31 maart 2024 11:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat dramatische muziekje ook onder het drukken van Ashley
Vooral met deze vrolijke paasdagen. Ze kunnen een voorbeeld aan ons Fokkers nemenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze willen het toch graag positief houden bij BB?
Laat dan vooral elke keer deze beelden zien
Dat kan nooit lang durenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral met deze vrolijke paasdagen. Ze kunnen een voorbeeld aan ons Fokkers nemen
Oepsquote:Op zondag 31 maart 2024 11:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik was vergeten mijn croissantje uit de boodschappen tas te halen dus toen ik hem wilde opwarmen kwam ik erachter dat die een beetje plat was.
Jawel, positief blijven vandaag. Als wij het een beetje sturen komt het wel goed.quote:
O dat is balen. Heb je dus zo een warm pla croissantjequote:Op zondag 31 maart 2024 11:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik was vergeten mijn croissantje uit de boodschappen tas te halen dus toen ik hem wilde opwarmen kwam ik erachter dat die een beetje plat was.
Ja om één of twee keer te zien. Maar het blijft herhalen. Niet alleen met dit filmpje hoor de andere ookquote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, positief blijven vandaag. Als wij het een beetje sturen komt het wel goed.
Ik heb ook al uren lopen vogelen en allerlei programmaatjes geprobeerd het lukt mij ook niet. Zo jammer. Gisteren was echt een leuke avond geweest voor gifjesquote:Op zondag 31 maart 2024 11:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Baai de wee @:mazaru ik heb het nog niet uitgevonden hoe het kan met dat zwarte beeld van een cap. De server waar het mee lukte staat nu wel weer aan, maar helaas, ook #199 doet het nu niet meer
Kan ik niet vinden in mijn Chrome in windows 11..quote:
Goplay heeft het goed beveiligd.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden in mijn Chrome in windows 11..Het ligt volgens mij aan Goplay, op andere plaatsen heb ik er geen last van om wat te cappen.
Huh ? is toch gemakkelijk normaal ?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Croissantjes niet gerezen tijdens het bakken
Minder of meer gezopen dan de rest ?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:34 schreef engine het volgende:
[..]
Best wel heel gezellig![]()
Nog 2e geworden bij een potje lasergamen
Tussendoor waarschijnlijk. Wielrennen boeit me niet echt, tenzij Mathieu VDP en Wout samen in de koers zitten. Helaas zonder Wout VA vandaag. Maar gun Mathieu zeker de overwinning nu.quote:
Minderquote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier zielige Pasen. Mevrouw Jockari nachtdienst gehad, en zoon in buitenland en dochter bij de vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |