Maar je hebt het gered deze maand. Wat zal je morgen tijd over hebbenquote:
Tuurlijk wel! Bij patat hoort appelmoes en een kippenpoot of een kroket en bitterballenquote:Op zondag 31 maart 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik friet eet hoef ik er voor mij zelf niets anders bij
Ja daar zal Koekie blij mee zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt het gered deze maand. Wat zal je morgen tijd over hebben
Oeh, ik krijg er spontaan zin in...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Bij patat hoor appelmoes en een kippenpoot of een kroket en bitterballen
Kan maar alleen friet met een lekkere klodder mayoquote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Frikandel? Of een Gehaktbal? Ook lekker.
2 frikadellen speciaal, of kipcorn en kaassoufflesquote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Bij patat hoor appelmoes en een kippenpoot of een kroket en bitterballen
Dat zou mij niet veel uitmaken...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar alleen friet met een lekkere klodder mayo![]()
Wel zelf gemaakte friet he niet dat cafetaria spul.
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Bij patat hoort appelmoes en een kippenpoot of een kroket en bitterballen
Dacht dat je ging kaasfonduen bij haar vanavondquote:
Nee bij mij niet. Ben echt knettergek op friet. Zou het het liefst iedere dag eten.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Bij patat hoort appelmoes en een kippenpoot of een kroket en bitterballen
Frikandel = bij ons nen curryworstquote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Frikandel? Of een Gehaktbal? Ook lekker.
Klopt jaquote:Op zondag 31 maart 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je ging kaasfonduen bij haar vanavond
quote:
Jij bent makkelijk. Alles jit de ping en zo uit blik op bord 🤣quote:Op zondag 31 maart 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou mij niet veel uitmaken...
Ik heb liever patatquote:Op zondag 31 maart 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee bij mij niet. Ben echt knettergek op friet. Zou het het liefst iedere dag eten.
Patatje waterfiets.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
2 frikadellen speciaal, of kipcorn en kaassouffles
Ook lekker. Friet met gebraden kip en appelmoes.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik eet het niet zo vaak. Soms haal ik een zak als ik op de markt ben. Maar ik heb mijn frituurpan de deur uit gedaan omdat ik hem nooit gebruikte.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee bij mij niet. Ben echt knettergek op friet. Zou het het liefst iedere dag eten.
Mag ook eet ik de friet en jij de patatquote:
Dealquote:Op zondag 31 maart 2024 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ook eet ik de friet en jij de patat
Lekkerrrrrr!quote:Op zondag 31 maart 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik bestel altijd of een "patat met", of eentje met saté.
Patat met mayonaise en kippekruidenquote:Op zondag 31 maart 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik bestel altijd of een "patat met", of eentje met saté.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |