Wie is rebecca?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarom ook de brunch/lunch optie er bij. Of Rebecca heeft straks vreten bij zich, is ook een optie.
O dat wist ik niet, misschien krijgen ze allemaal wel een freeze omdat het pasen isquote:
Precies want dat filmpje is van te voren opgenomen. MIsschien is het om hem even in de piepzak te laten zitten.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het wel vreemd dat de vrouw van Glenn er niet bij was gisteren
En daar hebben we de SL al
Tot in de SC allemaal
Tom heeft toch het brood gebakken?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef zodeju het volgende:
Brood zag er goed uit,,,,,Ashley leert het al.....
Als Ashley bakt krijgen ze baksteenquote:Op zondag 31 maart 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet....dacht dat Ashley dat nu deed na Danny
Ja, daarom zei ik al dat het er goed uitzag.......quote:Op zondag 31 maart 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Ashley bakt krijgen ze baksteen
Zal nog wel even een weekje duren. Maar het leukste zou zijn, echt oud deelnemers dus uit andere jaren. Ik heb weinig met de ex deelnemers uit dit seizoen.quote:
1 keer. Zo hard als een bikkel.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
*kuch*Tom*kuch*quote:Op zondag 31 maart 2024 10:28 schreef zodeju het volgende:
Brood zag er goed uit,,,,,Ashley leert het al.....
Toppertjequote:Op zondag 31 maart 2024 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat was het zeker, gisteren staat online, vanacht komt nu langzaam online ....
Nee, ik zie het. Weer een SL voor de veranderingquote:Op zondag 31 maart 2024 11:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goedemorgen[ afbeelding ]Nou is het even niks. Maar dat komt wel weer
1x gedaan geloof ikquote:Op zondag 31 maart 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |