Er werd hier al een paar keer opgemerkt dat de "geheime" deur opvallend in beeld werd gebracht. Ben benieuwd of ze nog wat uithalen als alles in de gameroom zitquote:Op zondag 31 maart 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb jullie al verteld, ik heb jullie al verteld dat jullie niet al mijn geheimen van het huis kennen
En wat voor een zegt hij. Vandaag gaat hij het onthuilen.
Ze moeten sportkleding aan en naar de gameroom
Ik leg de scheidingspapieren hier neer.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
Wel benieuwd wat de vrouw van glenn gaat zeggen als er een freeze komt
Aaahquote:Op zondag 31 maart 2024 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik leg de scheidingspapieren hier neer.
Teken ze straks even en leg ze dan in DBK
Je doos staat bij de voordeur
![]()
Wie zijn vrouw stond er niet achter ook weer dat haar man BB in ging?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
Wel benieuwd wat de vrouw van glenn gaat zeggen als er een freeze komt
Dannyquote:Op zondag 31 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zijn vrouw stond er niet achter ook weer dat haar man BB in ging?
Het is ook een goedzakquote:Op zondag 31 maart 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah
Tis een lieve man
Die iets teveel voor ash doet
Benieuwd of ze dat (mag ) zeggen
O dan is het wel vreemd dat de vrouw van Glenn er niet bij was gisterenquote:
Ik ga dat er na de streamlock ook voor de bewoners een paas ontbijt/brunch/lunch klaar staatquote:Op zondag 31 maart 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat weer een lange SL worden Mocht het zo zijn dan staat het Paasontbijt en koffie en thee klaar in de SC Dotteke in BB / [BB 24 SC #48] Gezellige kletshoek deel 23
Dat zou ook zo maar kunnen, maar volgens mij hadden ze net ontbijtje op tochquote:Op zondag 31 maart 2024 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga dat er na de streamlock ook voor de bewoners een paas ontbijt/brunch/lunch klaar staat
Wie zijn keus was het dan?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:25 schreef maryo55 het volgende:
Toch zie je in het filmpje dat het niet echt haar keus was om te doen. (opdracht). Niemand die dit doet uit zich zelf stort meteen huilend neer .
Die discussie hier is gesloten.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:25 schreef maryo55 het volgende:
Toch zie je in het filmpje dat het niet echt haar keus was om te doen. (opdracht). Niemand die dit doet uit zich zelf stort meteen huilend neer .
Daarom ook de brunch/lunch optie er bij. Of Rebecca heeft straks vreten bij zich, is ook een optie.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook zo maar kunnen, maar volgens mij hadden ze net ontbijtje op toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |