aha ja begrijpelijk, maar miste je idd al tijdje dus denk eens even vragenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar ik ben de commentaren hier een beetje zat. Dat was vorig jaar ook zo, zodra mensen zich opeens persoonlijk met bewoners verbonden voelen, verwordt de Cos tot gekissebis en gescheld. Niet interessant om terug te lezen.
ja is ook heel jammer en wie weet hoeveel er nog weg blijven er doorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel jammer dat dat gebeurd, ben het met je eens.
Het lijkt wel of mensen zich persoonlijk aangevallen voelen of dat een van de deelnemers hun geliefde of familie is.
Het haalt de hele sfeer uit de COS
Fijn te wetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Werkt heel erg goed, dat gekl**i met plastic handschoentjes vinnik niks. Je kan ook je nageltoppen en nagelriemen eerst even goed inwrijven met een stuk normale zeep.
Heel wat, denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is ook heel jammer en wie weet hoeveel er nog weg blijven er door
ja ik ken niet lang iedereen maar het zullen er best wel aantal wezenquote:
Echt jammerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ken niet lang iedereen maar het zullen er best wel aantal wezen
Ah !quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
haha nee, in dit geval de M van middag
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Dag te vroeg, maar anders vergeet ik deze te delen.
Ik zou de freeze ook falen zo
Gweldigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Dat die anderen ook nog stil blijven!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ x ]
Oh, da's minderquote:Op zondag 31 maart 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, kan gelijk weer aan het werk, tot straks
Thnx... wat een schatjes..quote:Op zondag 31 maart 2024 08:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wens ik ook iedereen, hier, in de cos, bij BB en overal [ afbeelding ]
Jij ook Ruudquote:Op zondag 31 maart 2024 08:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wens ik ook iedereen, hier, in de cos, bij BB en overal [ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk...1ste eitje moet kaka doen...
Dankje, ben meer dan een uur bezig geweest een paar cossen schoon te vegenquote:Op zondag 31 maart 2024 08:13 schreef Ebinas het volgende:
Jij ook fijne paasdagen Dot.
En lekker heur,
Keuzestress
Zo Dotje goedemorgenquote:Op zondag 31 maart 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne paasdagen allemaal
Lekker ontbijtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koffie en thee
[ afbeelding ]
Lekker hapjes voor de dag
[ afbeelding ]
Had nog meer maar die pakte hier niet en had geen zin opnieuw te zoekenquote:Op zondag 31 maart 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo Dotje goedemorgen![]()
Je hebt aardig je best gedaan...
Nou dat dacht ik wel...quote:Op zondag 31 maart 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog meer maar die pakte hier niet en had geen zin opnieuw te zoekenvond het wel genoeg zo
Morguh GG het is nog redelijk rustig op de paaszondagmorgenquote:
En dat uur vooruitzetten helpt natuurlijk ook niet meequote:Op zondag 31 maart 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG het is nog redelijk rustig op de paaszondagmorgen
Nee mensen zijn dan soms van slagquote:Op zondag 31 maart 2024 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat uur vooruitzetten helpt natuurlijk ook niet mee
Fijne pasen Li0nquote:Op zondag 31 maart 2024 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Fijne Pasen! Ik ga zo lekker een plakje suikerbrood eten.
Veel plezier vanmiddag bij je dochter en kleinkinderen Dotje... lekker genieten...🤗😘quote:Op zondag 31 maart 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijne pasen Li0n
Lekker, heb ik lang niet meer gehad.
Ik neem normaal een 2 plakjes paasstol met gekookte eitjes
Maar ik ga om 12 uur lunchen bij mijn dochter en dan ook eitjes en paasbrood
ALs ik dat nu zou eten dan heb ik om 12 uur geen honger meer
Hoi Frummeliequote:Op zondag 31 maart 2024 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen feestbeest..![]()
Mooie dag gehad gisteren?
Nou gaaf hoor.... lekker nagenieten...quote:Op zondag 31 maart 2024 09:26 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Ja was heel gezelligde vrienden van m'n broertje hadden echt hun best gedaan om voor iedereen een leuke dag te organiseren.
Ja dat vult wat beter hequote:Op zondag 31 maart 2024 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch maar begonnen met het maken van een eigen paasontbijtje
Morguh Jockquote:Op zondag 31 maart 2024 09:49 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen ! Vrolijk Pasen !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |