Zelfs met hulp van God wordt het nog lastig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
RIP Vitesse, we zullen het snel vergeten.
God richt zich op de belangrijke zaken, en de beste man heeft gelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfs met hulp van God wordt het nog lastig.
Die kan ik nog steeds niet zo serieus nemen na zijn verhaal over dat treintje. Op zich een goede trainer, wel lelijk voetbal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel goedkoop. RKC heeft met Joseph Oosting wel een uitstekende trainer in omloop gebracht.
Ik neem het RKC vooral kwalijk dat ze Fraser weer bestaansrecht hebben gegeven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op zich een goede trainer, wel lelijk voetbal.
Vind ik leuk.quote:
Wat is het ook een droeftoeter.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus hij begint gelijk weer hoor
Feyenoorders zullen pas actief gaan posten als Ajax achterstaatquote:Op zondag 31 maart 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rustig hier. Iedereen zit zeker eieren te vreten.
Uit m'n neus. Mooie goal. Op naar de 1-4.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rustig hier. Iedereen zit zeker eieren te vreten.
Clubs die Johnny Jansen aanstellen als trainer verdienen een afstraffing.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stukje Johnny Jansen masterclass
Ik vind hem het niet echt slecht doen eigenlijk, vooral een ontzettend matige selectie.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Clubs die Johnny Jansen aanstellen als trainer verdienen een afstraffing.
Ik had PEC als absolute degradatiekandidaat. Ze doen het een stuk beter dan ik had verwacht, zeker als je bedenkt hoe hopeloos die ploeg is.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem het niet echt slecht doen eigenlijk, vooral een ontzettend matige selectie.
Paul KAPOET makenquote:Op zondag 31 maart 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland Feyenoord denkt 3 punten in te lopen maar;
[ x ]
Met 'analyses' van Mario Been?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
Feyenoorder Sinclair mag eindelijk eens Feyenoord doen
Rijnmond is zijn niveau.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
Feyenoorder Sinclair mag eindelijk eens Feyenoord doen
Jij valt op potten van 1 meter 30 met een verschrikkelijk stemgeluid?quote:
Nounounounounounouquote:Op zondag 31 maart 2024 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij valt op potten van 1 meter 30 met een verschrikkelijk stemgeluid?
Bier mee gezopen in Marseille. Best een aardige gozerquote:Op zondag 31 maart 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom @:scrummie zo'n fan van hem is.
Wat deed Scrummie in Marseille?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bier mee gezopen in Marseille. Best een aardige gozer
52 minuten voetbal domboquote:
Gohquote:Op zondag 31 maart 2024 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:
posticon_0
is de klok terug gezet?//
wist ik niet eens...
Dat zullen de begeleiders wel gedaan hebben.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:
wist ik niet eens...
ik vond al dat ik zo lang lekker had geslapen.....
terug gezet?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:
wist ik niet eens...
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:
wist ik niet eens...
mensen die panasonic kopenquote:
Die Fresia, Vink en de verslaggever hopen het zelfs. Wat een bagger. En Velenia Ha ha ha. Nog erger dan van Polen.quote:
Vind ik niet zoveel mis mee eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef Zipportal het volgende:
Nu dat Leo is opgerot kan het haten op Michiel Teeling beginnen. Waardeloze schijt commentator.
Ga je het weer persoonlijk maken?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Teeling is een prima commentator.
Maar goed, user Zipportal zou zijn eigen moeder nog gaan haten vanwege een bepaalde uiting.
Jij klinkt als een verstandige jongen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:43 schreef Shreyas het volgende:
Laten we het gezellig houden op deze zonnige Paaszondag
dat zei ikquote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef klaasweetalles het volgende:
als het 1-2 wordt kan het nog spannend worden
hij gaat helemaal de stad niet inquote:Op zondag 31 maart 2024 13:50 schreef Zipportal het volgende:
Bergwijn gaat straks nog de stad in, inspiratie opdoen voor zijn rapplaat.
Enige wat ie deed, was de bal binnen schieten.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:53 schreef klaasweetalles het volgende:
HIJ deed helemaal niet mee in het spel
Klopt. Maar Ajax is nog erger. Ongelooflijk wat een niveau. ::{quote:
1-4 gepouled. Hoop eigenlijk dat PEC nog scoort. Het liefst 2x.quote:
quote:
Nou dan toch nog maar een goaltje naar de 1-4.quote:
Als de wissels die je kan brengen Sosa, Vos en Gaaei zijn kan je gerust stellen dat het in ieder geval niet slechter kan worden.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef GGMM het volgende:
En dan te bedenken dat er nog spelers geblesseerd zijn bij Ajax
Het wordt dus nóg beter
Akpom geblesseerd erafquote:Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef GGMM het volgende:
Het wordt dus nóg beter
Zeker in deze huidige tijd van Jodenhaat.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit wordt weer een note (bij mij altijd wel namelijk).
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef GGMM het volgende:
Het wordt dus nóg beter
1-3quote:Op zondag 31 maart 2024 14:00 schreef klaasweetalles het volgende:
iedere blinde ziet dat dit buitenspel is
Ik ben voor Jodenhaatquote:Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker in deze huidige tijd van Jodenhaat.
omdat dit 020 isquote:Op zondag 31 maart 2024 14:00 schreef PSVCL het volgende:
Waarom kregen we niet direct duidelijke beelden te zien..
quote:Op zondag 31 maart 2024 14:00 schreef klaasweetalles het volgende:
iedere blinde ziet dat dit buitenspel is
Het is sowieso een raadsel waarom met de huidige computertechnologie niet binnen 20 seconden vastgesteld kan worden of het buitenspel is of niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:00 schreef PSVCL het volgende:
Waarom kregen we niet direct duidelijke beelden te zien..
Wat heb ik gemist ?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit wordt weer een note (bij mij altijd wel namelijk).
Corruptiequote:Op zondag 31 maart 2024 14:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat dit 020 is
die hebben een streepje voor bij zeist
Voetbal is corrupter dan ooit. Die bal in Frankrfurt was ook niet over de lijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is sowieso een raadsel waarom met de huidige computertechnologie niet binnen 20 seconden vastgesteld kan worden of het buitenspel is of niet.
in fifa kunnen ze dat gelijk zienquote:Op zondag 31 maart 2024 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is sowieso een raadsel waarom met de huidige computertechnologie niet binnen 20 seconden vastgesteld kan worden of het buitenspel is of niet.
FIFA is voor kleine kinderen.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in fifa kunnen ze dat gelijk zien
die technologie die fifa24 gebruikt wordt overal gebruikt
behalve bij de knjb
Het is wat meidquote:Op zondag 31 maart 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in fifa kunnen ze dat gelijk zien
die technologie die fifa24 gebruikt wordt overal gebruikt
behalve bij de knjb
Je moet bepalen wanneer de bal van de voet vertrekt, in de bal zit geen chip die dat meet of kan meten.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met AI zou dat ook zonder chip moeten kunnenquote:Op zondag 31 maart 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet bepalen wanneer de bal van de voet vertrekt, in de bal zit geen chip die dat meet of kan meten.
Pijltjes gooien en autorijden ook niet... Blijkbaar amuseert dat allemaal wel een hoop mensen.quote:
Aquote:Op zondag 31 maart 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet bepalen wanneer de bal van de voet vertrekt, in de bal zit geen chip die dat meet of kan meten.
quote:didas heeft de bal voorzien van zogenoemde 'connected ball'-technologie' die realtime-data naar de VAR (Video Assistent Referee) kan sturen. De technologie kan ook individuele aanrakingen van de bal identificeren waardoor de kans groter is dat hands- en strafschopincidenten sneller kunnen worden opgelost.15 nov 2023
Omdat Klaas niet de videoscheids isquote:Op zondag 31 maart 2024 14:07 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom duurt dit weer zo verschrikkelijk lang?
Dan pas??quote:Op zondag 31 maart 2024 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb nog een doosje bitterballen. Als de zon onder is gaan we die opeten. @:psvkkd
Fijne iftar allen.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb nog een doosje bitterballen. Als de zon onder is gaan we die opeten. @:psvkkd
Leugens.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom @:scrummie zo'n fan van hem is.
Nee. ze hadden zelf veel beter met de kansen om moeten gaan..quote:
De 2-2 hing in de lucht. Ajax scoorde op het goede moment de 1-3 in buitenspelpositie.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ze hadden zelf veel beter met de kansen om moeten gaan..
Dan is pec niet bestolen maar nog matiger dan dit Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2-2 hing in de lucht. Ajax scoorde op het goede moment de 1-3 in buitenspelpositie.
Beide makkelijke overwinning voor de thuisploeg.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord - Utrecht of Twente - Heracles?
quote:Op zondag 31 maart 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd van die domme vragen?
Hoor hem voor het eerst pratenquote:Op zondag 31 maart 2024 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd van die domme vragen?
Praat alsnog duidelijker dan de gemiddelde Marokkaanquote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij geeft nooit interviews want stotteraar, dat heeft echt in elke krant gestaan.
Noano op je feestje.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Praat alsnog duidelijker dan de gemiddelde Marokkaan
Dat is een VI meme Hans.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User maxi-mus denkt dat user PSVCL kranten leest.
Tja.
Niet.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het salaris van Hendo en Bergwijn is samen hoger dan de hele begroting van PEC.
Ik kijk alleen de wedstrijden. INterviews, randzaken eromheen etc sla ik over.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User maxi-mus denkt dat user PSVCL kranten leest.
Tja.
PSVCL die een krant leest. Zie je het voor je?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij geeft nooit interviews want stotteraar, dat heeft echt in elke krant gestaan.
Wedstrijd niet gezienquote:Op zondag 31 maart 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bram is niet kwaad, Bram is woedend.
[ x ]
quote:
Hij had gewoon gelijk. Heel die kut VAR haalt alles weg wat voetbal leuk maakt. Je kunt niet meer juichen want je weet nooit. Een pink is al buitenspel terwijl bij twijfel de aanvallende partij voordeel moet krijgen. Het is gewoon een extra verdediger.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien
Maar als het buitenspel is dan kan je toch niet gaan janken over verkeerde beslissingen?
Je kan niet buitenspel staan met je pink.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk. Heel die kut VAR haalt alles weg wat voetbal leuk maakt. Je kunt niet meer juichen want je weet nooit. Een pink is al buitenspel terwijl bij twijfel de aanvallende partij voordeel moet krijgen. Het is gewoon een extra verdediger.
Sorry. Zoog het uit m'n duim.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan niet buitenspel staan met je pink.
Kijk je vaker wedstrijden terug van twee maanden geleden?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:45 schreef PicoMMP het volgende:
Je ziet er niet aan dat Feyenoord vecht voor de laatste kans op de titel
Nee, ik ben voor Ajax, dus ik kijk vooral wedstrijden terug van twee jaar geleden.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk je vaker wedstrijden terug van twee maanden geleden?
quote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor Ajax, dus ik kijk vooral wedstrijden terug van twee jaar geleden.
Geel, gaat voor bal en keeper wel heel dichtbij. Zestienregel gok ik zoquote:
Ik zou rood geven, maar gelukkig ben ik geen scheidsrechterquote:Op zondag 31 maart 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Geel, gaat voor bal en keeper wel heel dichtbij. Zestienregel gok ik zo
In mijn hoofd is een doorgebroken speler nog steeds rood maar dit vergeet ik altijd ja.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Geel, gaat voor bal en keeper wel heel dichtbij. Zestienregel gok ik zo
Toch al best lang zo, al denk ik dan ook altijd even dat het rood isquote:Op zondag 31 maart 2024 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In mijn hoofd is een doorgebroken speler nog steeds rood maar dit vergeet ik altijd ja.
Dure jongen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Tiid voor koffie en een koekje.
@:zipportal
Wat voor koekje?quote:Op zondag 31 maart 2024 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Tiid voor koffie en een koekje.
@:zipportal
Jodenkoek natuurlijkquote:
https://www.jumbo.com/pro(...)_shopping-non-brand_{adgroup}&utm_id=16236608053_131820132205_582363953268&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkbHD_MyehQMVd52DBx1iZwB-EAQYASABEgKvWvD_BwEquote:
Oh ja die vindt @onlogisch ook erg lekkerquote:Op zondag 31 maart 2024 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)_shopping-non-brand_{adgroup}&utm_id=16236608053_131820132205_582363953268&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkbHD_MyehQMVd52DBx1iZwB-EAQYASABEgKvWvD_BwE
(ik neem er 3)
Laatste waarschuwing.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vindt @:onlogisch ook erg lekker
Hopelijk is hij niet vergeten dat de klok achteruit gaat, anders ligt hij nog op bedquote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
Drizzt komt over een minuutje of 5 juichen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is hij niet vergeten dat de klok achteruit gaat, anders ligt hij nog op bed
*vooruitquote:Op zondag 31 maart 2024 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is hij niet vergeten dat de klok achteruit gaat, anders ligt hij nog op bed
In het Feyenoordtopic vinden ze die vent grappigquote:Op zondag 31 maart 2024 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Welke staatsdebiel is er speaker van Feyenoord?
Goh.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic vinden ze die vent grappig
Klaas post actief mee dus die kunnen we afstrepen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Welke staatsdebiel is er speaker van Feyenoord?
Alleen Mikey, dit vind ik niet eerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic vinden ze die vent grappig
En volgens mij was dat meer uitlachen dan toelachen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen Mikey, dit vind ik niet eerlijk.
Gelukkig nog niet erg als de megafoonmongool bij Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas post actief mee dus die kunnen we afstrepen.
Ik heb mij zelden aan zoiets geërgerd bij Feyenoord (en ik heb Immers en Bahia meegemaakt)
Dit hysterische gedoe valt voor mij in dezelfde categoriequote:Op zondag 31 maart 2024 15:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet erg als de megafoonmongool bij Ajax.
Akkoord.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit hysterische gedoe valt voor mij in dezelfde categorie
Die zie ik nog wel in staat om een hamasje oid er in te gooienquote:Op zondag 31 maart 2024 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
Kan die speaker zijn vervelende bek even houden
Dat zou ik dan wel weer leuk vindenquote:Op zondag 31 maart 2024 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel in staat om een hamasje oid er in te gooien
Wat een ongekende idioot, doe dit maar nooit meer.
Als PSV van Excelsior en AZ verliest is er nog kans!quote:Op zondag 31 maart 2024 16:09 schreef KingRoland het volgende:
De titel is nog steeds binnen zicht
Blijkbaar
Ik sla deze over want de familie wenst aandacht.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
Dat was het voor deze week.
We wensen @:zipportal en @:dombohetolifantje1 veel plezier bij Almere - Volendam.
Dit is onacceptabel.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sla deze over want de familie wenst aandacht.
Desondanks heel erg bedankt
Ach Beenhakkert werd het nadat ie degradeerde met Volendam.quote:
Ook twee geweldenaars. Geen gelikte praatjes en schijt aan de media training.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:11 schreef Caland het volgende:
Ron Jans valt voor mij een beetje in de categorie Henk de Jong en Jan Everse
Drie kansloze actsquote:Op zondag 31 maart 2024 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook twee geweldenaars. Geen gelikte praatjes en schijt aan de media training.
De MARKERMEERDERBYquote:Op zondag 31 maart 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
Dat was het voor deze week.
We wensen @:zipportal en @:dombohetolifantje1 veel plezier bij Almere - Volendam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |