Zelfs met hulp van God wordt het nog lastig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
RIP Vitesse, we zullen het snel vergeten.
God richt zich op de belangrijke zaken, en de beste man heeft gelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfs met hulp van God wordt het nog lastig.
Die kan ik nog steeds niet zo serieus nemen na zijn verhaal over dat treintje. Op zich een goede trainer, wel lelijk voetbal.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel goedkoop. RKC heeft met Joseph Oosting wel een uitstekende trainer in omloop gebracht.
Ik neem het RKC vooral kwalijk dat ze Fraser weer bestaansrecht hebben gegeven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op zich een goede trainer, wel lelijk voetbal.
Vind ik leuk.quote:
Wat is het ook een droeftoeter.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus hij begint gelijk weer hoor
Feyenoorders zullen pas actief gaan posten als Ajax achterstaatquote:Op zondag 31 maart 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rustig hier. Iedereen zit zeker eieren te vreten.
Uit m'n neus. Mooie goal. Op naar de 1-4.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rustig hier. Iedereen zit zeker eieren te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |