Putin heeft Navalny vermoordquote:Op zondag 31 maart 2024 19:43 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee. Jij wilde niet geloven dat Navalny een gewelddadige racist was. Dat heb ik even rechtgezet en daar kon je niks tegen in brengen. Vervolgens probeer je mij maar in de schoenen te schuiven dat ik voorstander ben van Navalny's dood. Slaat nergens op.
Daar komt bij, het is niet eens duidelijk onder welke omstandigheden hij precies is overleden. Echt bijzonder hoe jij je gedraagt wanneer je klem geluld bent. Wat nogal eens gebeurt, want je weet gewoon niks. Je komt niet verder dan de standaard MSM pulp die Navalny als een halve heilige neerzetten. Triest hoor dat je daar niet eens door heen kan prikken.
-niet doen-quote:Op zondag 31 maart 2024 19:57 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Uitgeluld dus.
Nog even een dingetje. Er is al door een moderator aangegeven dat er niet steeds gesuggereerd moet worden dat BNW users pro Russisch regime zijn. Ik dacht ik meld het nog even.
Volgens het officiële autopsierapport overleed hij aan een bloedprop. Er wordt ook beweerd dat hij vermoord zou zijn maar daar is geen bewijs voor.quote:
Merk je snel hè wanneer de argumenten op zijnquote:Op zondag 31 maart 2024 19:57 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Uitgeluld dus.
Nog even een dingetje. Er is al door een moderator aangegeven dat er niet steeds gesuggereerd moet worden dat BNW users pro Russisch regime zijn. Ik dacht ik meld het nog even.
Nee hoor,ik vind het kolderiek hoe je vol vuur Navalny probeert weg te zetten als de personificatie van Satan.quote:
Ik heb het bij de feiten gehouden. Die jij niet kunt weerleggen. En dus ga je maar met dit soort laffe framing komen.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor,ik vind het kolderiek hoe je vol vuur Navalny probeert weg te zetten als de personificatie van Satan.
En dan gehaast erbij moeten zeggen dat dat absoluut niet bedoeld is als pro Russisch....
Tja, waarom doe je dan zo je best om te rechtvaardigen wat Navalny is aangedaan.
-Reageer inhoudelijk of niet.-quote:Op zondag 31 maart 2024 21:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik heb het bij de feiten gehouden. Die jij niet kunt weerleggen. En dus ga je maar met dit soort laffe framing komen.
Totale waanzin om af te gaan op zo'n maffia-staat als Rusland om te bewijzen dat deze politieke moord geen moord wasquote:Op zondag 31 maart 2024 20:09 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Volgens het officiële autopsierapport overleed hij aan een bloedprop. Er wordt ook beweerd dat hij vermoord zou zijn maar daar is geen bewijs voor.
Kortom we weten het niet. Tenzij je een bron hebt natuurlijk.
Hoezoquote:Op zondag 31 maart 2024 21:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Over onwaarheden en leugens gesproken.
Waar blijft die bron?
Nou laat maar zien danquote:Op zondag 31 maart 2024 21:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hoezo
Putin doet zijn mond open en liegt
Disclaimer: dat het hier veel enger is dan in Rusland is niet pro Rusland...quote:Op zondag 31 maart 2024 16:04 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nogmaals, dat bepaal jij niet.
Het is in Rusland duidelijker waar je aan toe bent. In Nederland leven we in een schijndemocratie en kan de overheid je zomaar helemaal kapotmaken, daar zijn voorbeelden genoeg van. Dat soort sluimerend totalitarisme is eigenlijk nog veel enger.
Dus volgens jou is het een feit dat Navalny een rechtvaardige behandeling heeft geha, waarmee bewezen is dat het hier veel enger is dan in Rusland, en dat mag niet als pro Russisch worden gezien...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:15 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik heb het bij de feiten gehouden. Die jij niet kunt weerleggen. En dus ga je maar met dit soort laffe framing komen.
Klopt helemaal, want zo zwartwit is het allemaal niet. Maar dat maak jij het graag zodat je de ander van alles in de schoenen kunt schuiven.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Disclaimer: dat het hier veel enger is dan in Rusland is niet pro Rusland...
Nee, dat doe jij en dat projecteer je weer op een anderquote:Op zondag 31 maart 2024 21:45 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, want zo zwartwit is het allemaal niet. Maar dat maak jij het graag zodat je de ander van alles in de schoenen kunt schuiven.
Leer lezen:quote:Op zondag 31 maart 2024 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het een feit dat Navalny een rechtvaardige behandeling heeft geha,
Wat we wel weten is dat hij leider van een gewelddadige, extremistische beweging was en daarvoor veroordeeld is. Iets wat jij niet kunt weerleggen.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:09 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Volgens het officiële autopsierapport overleed hij aan een bloedprop. Er wordt ook beweerd dat hij vermoord zou zijn maar daar is geen bewijs voor.
Kortom we weten het niet.
-op de man-quote:Op zondag 31 maart 2024 21:45 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Klopt helemaal, want zo zwartwit is het allemaal niet. Maar dat maak jij het graag zodat je de ander van alles in de schoenen kunt schuiven.
En dus heeft hij een rechtvaardige behandeling gehad...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Leer lezen:
[..]
Wat we wel weten is dat hij leider van een gewelddadige, extremistische beweging was en daarvoor veroordeeld is. Iets wat jij niet kunt weerleggen.
Nee, dat is een leugen.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:58 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Leer lezen:
[..]
Wat we wel weten is dat hij leider van een gewelddadige, extremistische beweging was en daarvoor veroordeeld is. Iets wat jij niet kunt weerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |