Hm, dan is het mss wat grootspraak van je?quote:
Gefeliciteerd! Ik vind van het merk My Size maar ook maar liefst 60 en 64 mm omtrek diameter/doorsnee!quote:
Nee, is echt een andere ervaringquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is voor mensen zonder een sterk geaderde penis?
Ik vond het eigenlijk nietsquote:
Nou ja, niet om nou van mijn kant op te scheppen, maar ik schijn nogal nauw te zijn...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk niets
Zo zie je maar, alles eens uit proberen en bij een nieuwe partner weer opnieuw
Oh maar ik heb het er niet over dat ik het niet voel, ik vond het gewoon geen meerwaarde hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, niet om nou van mijn kant op te scheppen, maar ik schijn nogal nauw te zijn...
Mss scheelt dat in gevoel.
In elk geval wel als we de dunne soort condoom gebruiken, dan voel ik ook verschil.
Omtrek? Of doorsnee?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik vind van het merk My Size maar ook maar liefst 60 en 64 mm omtrek!![]()
Groot zat voor je?
Doorsnee. Diameter.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Omtrek? Of doorsnee?
Ik ben niet zo groot, maar mijn omtrek is toch ook al ruim 12 cm, met iets van 4 cm doorsnee
Yeah yeah.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, noem het maar een foutje.
Het is het verschil tussen 2 cm diameter, of 20 cm omtrek![]()
![]()
No biggy.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah yeah.
In de haast getypt![]()
Dus niet een typo, maar een gedachtenfout van mij.
Eyy... zó vaak hoef ik niet te denken aan condooms, of ze te kopen
Nou nou..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, niet om nou van mijn kant op te scheppen, maar ik schijn nogal nauw te zijn...
Mss scheelt dat in gevoel.
In elk geval wel als we de dunne soort condoom gebruiken, dan voel ik ook verschil.
Ze zien er ook stom uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh maar ik heb het er niet over dat ik het niet voel, ik vond het gewoon geen meerwaarde hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |